Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:56

Ach wat naar!! Heel veel liefs van Neko en mij, wij zaten vanochtend ook bij de spoed samen. :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 20:58

Caira schreef:
Flowery schreef:
De moedermaffia op Facebook, gaf onder een bericht aan dat mijn zoontje van 6 weken bij ons op de kamer slaapt (eigen bedje) en blijkbaar is dat echt NOT DONE want dan wordt hij vre-se-lijk afhankelijk… Kind is 6 weken oud mensen, 6 weken :') Blijkbaar nu al verpest _O-

Stuur maar door hoor, mijn dochter is 2,5 en slaapt bij ons in bed. Is lust ze rauw *\o/*

Er is altijd baas boven baas :+

Mijn dochter is 5,5 en slaapt ook elke nacht bij mij in bed en maakt ook geen aanstalten om daar verandering in te brengen

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:54

De "how can I make this about me" brigade.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:55

Alja schreef:
Caira schreef:
Stuur maar door hoor, mijn dochter is 2,5 en slaapt bij ons in bed. Is lust ze rauw *\o/*

Er is altijd baas boven baas :+

Mijn dochter is 5,5 en slaapt ook elke nacht bij mij in bed en maakt ook geen aanstalten om daar verandering in te brengen

Hahaha mijn zoontje mag wat mij betreft zo lang mogelijk lekker bij ons liggen :D Maar vind het zo belachelijk dat je je voor alles moet verantwoorden tegenwoordig als moeder, dáár mogen ze je wel eens op gaan voorbereiden bij zo’n zwangerschapscursus: de moedermaffia :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 22:36

Echt hè, bizar die blikken en ‘goedbedoelde’ adviezen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 22:55

prompter schreef:
De "how can I make this about me" brigade.

Oh sorry, ik maakte maar een grapje

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:36

Mensen die niet op hun kind letten >;)

Ging bowlen op een vakantiepark. Naast ons was een gezin met 2 jonge kinderen en toen zij klaar waren, kwam meisje bij ons zitten. Helemaal prima. Familie gaat weg, neemt meisje mee. Even later komt meisje alleen weer bij ons, of ze ook mag gooien. Haar keertje een bal laten gooien, daarna zelf door gegaan. Ze bleef een beetje drammen en zo'n eenhoorn op de baan duwen om nog een keer te gooien, maar haar toch vriendelijk overtuigd te gaan zitten en te kijken. Al die tijd geen familie te zien, pas een half uur later ofzo werd ze opgehaald.

Poosje later kwam er een groepje jongens op de baan naast ons en na een minuutje of 10 was dat meisje er ook weer. Die jongens waren ook weer heel lief voor haar, maar na een paar keer gooien wouden zei ook graag samen verder. Dus personeel erbij gehaald, die hebben het meisje meegenomen. Hooguit 10 minuten later kwam ze er weer aan, weer de hele tijd mee willen doen en uiteindelijk hadden die jongens serieus haar ook in het spel gezet, want ze bleef maar beurten van die jongens gebruiken.

Super lief kind en wij en de jongens naast ons hebben geen seconde naar tegen haar gedaan, maar god wat irritant := Werd ook echt pissig op die ouders.. Betaal je 60 euro voor 2 uur bowlen, ben je de hele tijd aan het oppassen dat je niet perongeluk andermans kind een bal voor z'n hoofd gooit. En dan nog het risico dat een verkeerde aan de haal gaat met dat meisje -O- Snap dat echt niet..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 07:34

Pff dat zou ik ook niet kunnen waarderen Daphne. Denk maar weinig mensen overigens.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 07:44

Pijn in mijn rug weer

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:18

Ghostattack schreef:
Ik voel me zo onwijs poedersuiker.. Sta echt onder enorme stress en ik voel mezelf gewoon langzaam afglijden

Mijn kat ligt als sinds vrijdagochtend op de kliniek ;( Zaterdag was hij aan de beterende hand en vanmorgen was het weer slecht. Dit had een leuk weekend moeten worden, maar in plaats daarvan kan ik alleen maar janken en stress hebben.

Morgen mag ik eindelijk mijn lang verwachte auto ophalen, maar zelfs daar heb ik geen zin in |( Ik heb nog 100x liever mn oudje terug thuis morgen, dan die 100x uitgestelde auto..

Hoe is het met poes?

Veel geluk met je nieuwe auto!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:21

Mensen die hun vette paard op het gras zetten. :?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 08:46

Alle haatreacties die Rikkie over zich heen krijgt op SM.
Rikkie is transgender en heeft een miss verkiezing gewonnen en de reacties zijn diep en diep triest.
Kennelijk leeft de nederlandse bevolking nog in de prehistorie en kunnen ze dat niet accepteren.
(Alhoewel ik haar niet superknap vind). En hebben ze het idee dat het allemaal wordt opgedrongen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:00

Zoektocht naar werk.

Stand nu: 1 sollicitatie en 1 gesprek al. :+

Nog zo’n 15 vacatures waar ik evt op wil reageren. :z

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:17

Dat ik dacht dat mijn hoofdpijn / beginnende migraine over was toen ik vanmorgen op stond. Maar 1,5 uur op het werk komt het gewoon dood leuk terug...

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:22

Aan mijn werk laptop die al 30 minuten updates aan het draaien is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:22

MarlindeRooz schreef:
Zoektocht naar werk.

Dat is toch geen ergernis? Succes!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:25

Ineke2 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zoektocht naar werk.

Dat is toch geen ergernis? Succes!

Solliciteren op zichzelf is een ergernis haha

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:30

Ik moet echt eens het stucwerk in het voorraadhok afmaken maar de motivatie is laag |( de garage is al maanden onbegaanbaar maar dat geeft nog niet genoeg motivatie :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:35

purny schreef:
Rikkie is transgender en heeft een miss verkiezing gewonnen en de reacties zijn diep en diep triest.
Kennelijk leeft de nederlandse bevolking nog in de prehistorie en kunnen ze dat niet accepteren.
(Alhoewel ik haar niet superknap vind). En hebben ze het idee dat het allemaal wordt opgedrongen.

Tja, ik snap het wel. Het is een miss verkiezing. En daar hoort een transgender niet aan mee te doen. Dan organiseren ze maar aparte miss verkiezingen voor transgenders. Bovendien is ze niet eens mooi.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:40

Of iemand mooi is of niet, is nog altijd een mening. Geen feit.
Rikkie heeft gewonnen. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar om iemand dan maar af te branden op social media?!
Mensen serieus denk gewoon eens na hoe jij het bericht zou vinden dat je post als jijzelf het onderwerp van gesprek bent. #doeislief

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:47

FriesWytske schreef:
purny schreef:

Tja, ik snap het wel. Het is een miss verkiezing. En daar hoort een transgender niet aan mee te doen. Dan organiseren ze maar aparte miss verkiezingen voor transgenders. Bovendien is ze niet eens mooi.

Maar moet je dan ook echt iemand helemaal de grond in stampen en boren? En allemaal achterlijke plaatjes neergooien?
Laten we gewoon elkaar accepteren zoals we zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 09:50

FriesWytske schreef:
purny schreef:

Ik snap niet dat mensen iemand die zich vrouw voelt en ook zo gezien wil worden met opzet kerel gaan noemen op social media, dingen gaan roepen als "een man die zijn banketstaaf eraf hakt is nog steeds een man" en dergelijke lage opmerkingen gaan maken tegen een mens van vlees en bloed.

En of iets mooi is blijft een mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 09:57

FriesWytske schreef:
purny schreef:

Huh? Zij is toch ook een vrouw? Heb niks met miss-verkiezingen, maar wat een raar argument!

Vind het belachelijk dat vrouwen als zij afgebrand worden op Social Media; zegt een hoop over het volk dat het doet. Heel sneu.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 10:02

Wanneer mag je jezelf dan vrouw noemen? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 10:17

Jessix schreef:
Wanneer mag je jezelf dan vrouw noemen? :+

Daar is inmiddels een hele landelijke discussie over geweest geloof ik :) In ieder geval maakt het mij geen donder uit hoe iemand zich identificeert, maar vind ik het wel fijn als iemand zich 'anders' identificeert het mij ook even laat weten. Dan is dat makkelijker met hij/zij/hen etc/mens/etc.

Maar ik ben dan ook 'gewoon' een 'zij' :+