Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:Flowery schreef:De moedermaffia op Facebook, gaf onder een bericht aan dat mijn zoontje van 6 weken bij ons op de kamer slaapt (eigen bedje) en blijkbaar is dat echt NOT DONE want dan wordt hij vre-se-lijk afhankelijk… Kind is 6 weken oud mensen, 6 wekenBlijkbaar nu al verpest
Stuur maar door hoor, mijn dochter is 2,5 en slaapt bij ons in bed. Is lust ze rauw
Alja schreef:Caira schreef:Stuur maar door hoor, mijn dochter is 2,5 en slaapt bij ons in bed. Is lust ze rauw
Er is altijd baas boven baas
Mijn dochter is 5,5 en slaapt ook elke nacht bij mij in bed en maakt ook geen aanstalten om daar verandering in te brengen
Ghostattack schreef:Ik voel me zo onwijs poedersuiker.. Sta echt onder enorme stress en ik voel mezelf gewoon langzaam afglijden
Mijn kat ligt als sinds vrijdagochtend op de kliniekZaterdag was hij aan de beterende hand en vanmorgen was het weer slecht. Dit had een leuk weekend moeten worden, maar in plaats daarvan kan ik alleen maar janken en stress hebben.
Morgen mag ik eindelijk mijn lang verwachte auto ophalen, maar zelfs daar heb ik geen zin inIk heb nog 100x liever mn oudje terug thuis morgen, dan die 100x uitgestelde auto..
purny schreef:Alle haatreacties die Rikkie over zich heen krijgt op SM.
Rikkie is transgender en heeft een miss verkiezing gewonnen en de reacties zijn diep en diep triest.
Kennelijk leeft de nederlandse bevolking nog in de prehistorie en kunnen ze dat niet accepteren.
(Alhoewel ik haar niet superknap vind). En hebben ze het idee dat het allemaal wordt opgedrongen.
FriesWytske schreef:purny schreef:Alle haatreacties die Rikkie over zich heen krijgt op SM.
Rikkie is transgender en heeft een miss verkiezing gewonnen en de reacties zijn diep en diep triest.
Kennelijk leeft de nederlandse bevolking nog in de prehistorie en kunnen ze dat niet accepteren.
(Alhoewel ik haar niet superknap vind). En hebben ze het idee dat het allemaal wordt opgedrongen.
Tja, ik snap het wel. Het is een miss verkiezing. En daar hoort een transgender niet aan mee te doen. Dan organiseren ze maar aparte miss verkiezingen voor transgenders. Bovendien is ze niet eens mooi.
FriesWytske schreef:purny schreef:Alle haatreacties die Rikkie over zich heen krijgt op SM.
Tja, ik snap het wel. Het is een miss verkiezing. En daar hoort een transgender niet aan mee te doen. Dan organiseren ze maar aparte miss verkiezingen voor transgenders. Bovendien is ze niet eens mooi.
Jessix schreef:Wanneer mag je jezelf dan vrouw noemen?