Suliko schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil naar bed maar het is pas half 8…
Ik voel je![]()
Waarschijnlijk zit ik nog tot na middernacht aan mijn paper.
Mijn deadline is morgen 10:00 dus ik sta morgen om 7:00 op voor de laatste vraag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Suliko schreef:
Ik voel je![]()
Waarschijnlijk zit ik nog tot na middernacht aan mijn paper.
Mijn deadline is morgen 10:00 dus ik sta morgen om 7:00 op voor de laatste vraag.
CupCakes_ schreef:Dat ik een punt achter deze relatie ga zetten. En dat ik nú al weet dat mijn vriend volledig in de slachtofferrol gaat kruipen en mij zwart gaat maken bij iedereen. Joepie.
denisesilver schreef:Ik duim voor je..
Ik wil goed bericht van de sollicitatie. Ik ben het zo, zo beu...
Foaly schreef:Ik wijs iemand (professioneel auteur) op een grammaticafout die regelmatig terugkomt. Commentaar: 'nee hoor, soms is dat wel goed want dat ligt aan de huisstijl van de uitgever.'
Ik nog een keer: 'Nee, het is gewoon een grammaticaregel. Dat sommige uitgevers het anders doen, maakt het nog niet correct.'
Zij: 'Nou volgens mij mag het steeds vaker allebei'
Is goed joh, loop jij toch lekker voor banketstaaf met een grammaticafout door je hele boek
_San87_ schreef:prompter schreef:
Ik werd nieuwsgierig, maar Google zegt dat het een groothandel in meubels is?
Ja, ik vond de naam ook intrigerend. Maar het is blijkbaar een meubelmerk die ontiegelijk duur is.
Berdien schreef:Relaties zijn soms maar ingewikkeld, pijnlijk en zo kwetsbaar. Poeh![]()
Foaly schreef:Ik wijs iemand (professioneel auteur) op een grammaticafout die regelmatig terugkomt. Commentaar: 'nee hoor, soms is dat wel goed want dat ligt aan de huisstijl van de uitgever.'
Ik nog een keer: 'Nee, het is gewoon een grammaticaregel. Dat sommige uitgevers het anders doen, maakt het nog niet correct.'
Is goed joh, loop jij toch lekker voor banketstaaf met een grammaticafout door je hele boek
Menino schreef:Berdien schreef:Relaties zijn soms maar ingewikkeld, pijnlijk en zo kwetsbaar. Poeh![]()
Ik vind dit eigenlijk een onwijs mooie rake omschrijving maar het klinkt helemaal poedersuiker. Sterkte Berdien.
Ik erger me. Ik ben op een low key dieet en krijg ik allemaal stollingsproblemen (en extreme vermoeidheidsklachten) Nu ben ik al vaker op stel en sprong en met hoge urgentie voor een bloedonderzoek gestuurd hiervoor, maar er is eigenlijk nooit iets mis.
Mn ene been is omdat mijn legging opgerold heeft gezeten in mijn knieholte, de andere omdat de fietstas er met postbezorgen af en toe tegenaan stootte.Spoiler:
[ [url=m/bge9pV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twJ6o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7gp0S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien dit obviously een abnormale reactie is wil ik gewoon weten wat er mis gaat in mijn lichaam.
Suliko schreef:Mkango schreef:Ik heb Kling Klokjes in m'n hoofd.
Ja, nu ik ook.
Menino schreef:Berdien schreef:Relaties zijn soms maar ingewikkeld, pijnlijk en zo kwetsbaar. Poeh![]()
Ik vind dit eigenlijk een onwijs mooie rake omschrijving maar het klinkt helemaal poedersuiker. Sterkte Berdien.
Ik erger me. Ik ben op een low key dieet en krijg ik allemaal stollingsproblemen (en extreme vermoeidheidsklachten) Nu ben ik al vaker op stel en sprong en met hoge urgentie voor een bloedonderzoek gestuurd hiervoor, maar er is eigenlijk nooit iets mis.
Mn ene been is omdat mijn legging opgerold heeft gezeten in mijn knieholte, de andere omdat de fietstas er met postbezorgen af en toe tegenaan stootte.Spoiler:
[ [url=m/bge9pV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twJ6o8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7gp0S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien dit obviously een abnormale reactie is wil ik gewoon weten wat er mis gaat in mijn lichaam.
fohadie schreef:Foaly schreef:Ik wijs iemand (professioneel auteur) op een grammaticafout die regelmatig terugkomt. Commentaar: 'nee hoor, soms is dat wel goed want dat ligt aan de huisstijl van de uitgever.'
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat degene steeds fout schreef.
Menino schreef:_San87_ schreef:
Ja, ik vond de naam ook intrigerend. Maar het is blijkbaar een meubelmerk die ontiegelijk duur is.
Ja dat staat altijd in die blaadjes en tijdschriften van landelijk wonen enzo.
Het is allemaal heel ruw hout en van die indiase kasten enzo in een beetje een hoeve-achtige stijl en ik vind het zelf onwijs gaaf maar onbetaalbaar lol.