Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:04

Het onderwerp is bij mij ook gevoelig maar vind dat iemand wel hun geluks momentje mag delen. Het zijn maar een paar berichten en ergens vind de santa het misschien wel leuk om nog iets toe te voegen dus niet geheel misplaatst.
Als het pagina’s lang erover gaat kan er best even een ander onderwerp in gegooid worden maar vind dat iedereen mag delen wat ze willen.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:06

In dat geval prima, is het oké als ik pas vanaf 8 december weer meelees? [&]

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:08

Lastige kwestie… ben het er mee eens dat alles gewoon gedeeld mag worden, het gaat er ook maar een paar berichten over en niet een paar pagina’s. Maar kan me voorstellen dat het bij een ander kei hard binnen kan komen en verdrietig maakt, wat maakt dat men het topic wil vermijden en als niet meer leuk bestempeld. Misschien dat het beheer hier iets mee kan?

Pimaude sterkte in ieder geval :knuffel:

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:11

Santa Post!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb in ieder geval een beetje een idee waar mijn santa zich bevindt. Maar, meerdere postcodegebieden kan zijn dat iemand heen en weer beweegt. Leuk in ieder geval!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:12

Sorry voor mijn berichtje. Ik zit met sommige in het zelfde topic en zelf 2 jaar lang ellende hiermee gehad. Sorry zal het er niet meer overhebben. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:17

Iloveiswan schreef:
Sorry voor mijn berichtje. Ik zit met sommige in het zelfde topic en zelf 2 jaar lang ellende hiermee gehad. Sorry zal het er niet meer overhebben. :knuffel:

Neeee ! Is 0 persoonlijk! Niet niet niet niet niet gewoon niet ! :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:17

Pauline schreef:
Santa Post!
[ [url=m/cB5J2P.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D4GYQg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/owYxL5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb in ieder geval een beetje een idee waar mijn santa zich bevindt. Maar, meerdere postcodegebieden kan zijn dat iemand heen en weer beweegt. Leuk in ieder geval!

Wat een leuk kaartje!!! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:18

Jeeeh Santa post! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:23

Ik vind het lastig, ik wil niemand kwetsen maar ik vind het echt bij de gekken af dat iemand zich nu gaat excuseren dat ze meldt dat ze na 2 jaar infertiliteit zwanger is.

Echt ontzettend naar dat het niet lukt, lijkt me verschrikkelijk. Ik vind alleen dat mensen die blij zijn met hun zwangerschap ook gehoord mogen worden. Het gaat niet pagina's en pagina's over baby's. En door iemands baby 'stinkbaby' te noemen, kwets je ook mensen, Pimaude. Het mes snijdt aan 2 kanten.

Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om het babygedoe te beperken maar verbieden lijkt me niet oké. Is dat een goed compromis?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:24

Wat een leuk kaartje :-)

Het is al weer bijna zo ver :-)

*gaat nog snel even naar de Bruna om het pakket op de post te doen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:32

Urbanus schreef:
Ik vind het lastig, ik wil niemand kwetsen maar ik vind het echt bij de gekken af dat iemand zich nu gaat excuseren dat ze meldt dat ze na 2 jaar infertiliteit zwanger is.

Echt ontzettend naar dat het niet lukt, lijkt me verschrikkelijk. Ik vind alleen dat mensen die blij zijn met hun zwangerschap ook gehoord mogen worden. Het gaat niet pagina's en pagina's over baby's. En door iemands baby 'stinkbaby' te noemen, kwets je ook mensen, Pimaude. Het mes snijdt aan 2 kanten.

Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om het babygedoe te beperken maar verbieden lijkt me niet oké. Is dat een goed compromis?

Het gaat ook niet hierom. Maar als elke bokker in dit topic gaat zeggen hoe ze het hun ouders hebben verteld. En je leest ook niet want hierboven staat dat ik dat niet bedoelde. Maar ga fijn verder ik ontstip met alle liefde zodat jullie over jullie aankondigingen en babypraat en ohwatiszwangerzijnverschrikkelijkzwaar kunnen praten. Ik pas.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:35

Maar daarna ging het over het superleuke kaartje Pauline, het zijn maar een paar berichtjes, geen pagina's aan babyverheerlijking...

Ik vind het jammer als je daardoor vertrekt...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:37

Ik snap heel goed dat sommige onderwerpen erg gevoelig kunnen liggen of dat nu een kinderwens, huisdier of overleden familielid is. Dat gevoel kun je niet inschatten voor een ander en mag er gewoon zijn.
Een klein beetje rekening met elkaar houden kan toch geen kwaad? Pimaude vraagt alleen of we niet met zijn allen geboorteaankondigingen willen delen.
Y;(

Leuk kaartje Pauline!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:41

Ik kwam toch met een prima compromis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:41

Dankje marleen. Eigenlijk vraag ik precies wat jij zegt. Ik gun het iedereen, absoluut. En je hoeft niet niet- te zeggen. Maar ga alsjeblieft niet te diep. Wij zullen dat moment wellicht nooit hebben en doet meer pijn dan ik me had kunnen bedenken. En al helemaal in deze maand. Ik hoop dat niemand van jullie verder ooit hoeft te begrijpen wat ik bedoel.

Nu ontopic. Ik blijf een weekje afwezig.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:49

pimaude schreef:
Dankje marleen. Eigenlijk vraag ik precies wat jij zegt. Ik gun het iedereen, absoluut. En je hoeft niet niet- te zeggen. Maar ga alsjeblieft niet te diep. Wij zullen dat moment wellicht nooit hebben en doet meer pijn dan ik me had kunnen bedenken. En al helemaal in deze maand. Ik hoop dat niemand van jullie verder ooit hoeft te begrijpen wat ik bedoel.

Nu ontopic. Ik blijf een weekje afwezig.

Heel heftig voor jullie. Ik denk idd dat jullie gevoel niet te bevatten of omschrijven is als je het niet zelf meemaakt (of meegemaakt hebt). :knuffel: Wat mij betreft kun je blijven, maar dat kun je zelf het beste inschatten.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:12

DonDon schreef:
Eerder al gemeld dat ik verloofd ben maar nu mag ik ook vertellen dat ik 12 weken zwanger ben van een tweede kindje!!

Wauw! Gefeliciteerd <3

Hier een saai weekend, want ik ben ziek :n
Gelukkig test ik negatief op Corona maar ondanks dat voel ik mij alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Dus sorry lieve SS als ik een beetje afwezig ben dit weekend.

Maar ik zag ook nog iets over adventskalenders, daar ben ik dus echt verslaafd aan dus dat maakt december iedere dag een feestje *\o/*

Afbeelding

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:16

Pradadaan, wat geweldig die adventkalenders! <3 Veel beterschap!

Ander nieuws: ik heb mijn tentamen gehaald! Ik had eigenlijk een onvoldoende verwacht, maar het cijfer viel gelukkig mee. :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:20

Ik heb een pickwick adventskalender gekregen, maar daar houdt mijn verzameling wel op ;-) Maak je ze ook echt dag voor dag netjes open?

Mij leek een krasloten adventcalender ook nog wel leuk.

Enne... Mag ik nog wel even over de scrubmommy wat zeggen?! Of is dat onderwerp ook eentje die hier in het topic niet thuishoort. Ik heb zowel daddy's als één mommy en vooral de mommy vind ik erg fijn maar kon ik hier inde winkels helaas steeds niet meer vinden |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:21

Schijnt soms bij zo'n budget winkel te liggen maar ik vis steeds naast het net :'(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:22

Wow zijn dat allemaal advent kalenders?? Wat een feestje bij jou! Beterschap!

Pauline, wat heeft jou santa een mooi handschrift!

Knuffel voor degene die het nodig hebben. En gefeliciteerd voor degenen met goed nieuws!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:23

Hier hetzelfde dus idd..

Oh.. ik zit dus nog steeds op bokt. Wil nog wat afmaken van mijn werk, schiet niet op zo :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:25

Ik moet de afstandsbediening zoeken maar speel stiekem Postal. :=

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:29

Jaaa post van een SS, wat een leuk kaartje! Je kan beginnen met je zoektocht.

Ik ben zo benieuwd naar alle aanwijzingen en mooie cadeaus die er gaan komen. Leuke tijd breekt aan hihi.

Ik wil verder niet het onderwerp verder benadrukken maar ik heb het enkel gemeld voor mijn SS. Er zat geen kwaad in of de bedoeling om iemand te kwetsen.
Laatst bijgewerkt door DonDon op 02-12-22 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:31

Beterschap Pradadaan! Gelukkig veel troost met je adventkalenders.

Pauline, wat een leuk kaartje!

Pimaude, :knuffel: .