Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Santa Post!
[ [url=m/cB5J2P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D4GYQg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/owYxL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb in ieder geval een beetje een idee waar mijn santa zich bevindt. Maar, meerdere postcodegebieden kan zijn dat iemand heen en weer beweegt. Leuk in ieder geval!
Urbanus schreef:Ik vind het lastig, ik wil niemand kwetsen maar ik vind het echt bij de gekken af dat iemand zich nu gaat excuseren dat ze meldt dat ze na 2 jaar infertiliteit zwanger is.
Echt ontzettend naar dat het niet lukt, lijkt me verschrikkelijk. Ik vind alleen dat mensen die blij zijn met hun zwangerschap ook gehoord mogen worden. Het gaat niet pagina's en pagina's over baby's. En door iemands baby 'stinkbaby' te noemen, kwets je ook mensen, Pimaude. Het mes snijdt aan 2 kanten.
Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om het babygedoe te beperken maar verbieden lijkt me niet oké. Is dat een goed compromis?
pimaude schreef:Dankje marleen. Eigenlijk vraag ik precies wat jij zegt. Ik gun het iedereen, absoluut. En je hoeft niet niet- te zeggen. Maar ga alsjeblieft niet te diep. Wij zullen dat moment wellicht nooit hebben en doet meer pijn dan ik me had kunnen bedenken. En al helemaal in deze maand. Ik hoop dat niemand van jullie verder ooit hoeft te begrijpen wat ik bedoel.
Nu ontopic. Ik blijf een weekje afwezig.
DonDon schreef:Eerder al gemeld dat ik verloofd ben maar nu mag ik ook vertellen dat ik 12 weken zwanger ben van een tweede kindje!!