Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:Loeky01 schreef:Mezelf. Ik ga alles verkopen wat ik heb denk ik en een nomade bestaan leven. Geen contacten meer aangaan want ik verpest het toch alleen maar of trek toxische mensen aan.
![]()
![]()
Het komt goed hoor, je zit nu ook in een hele heftige periode met je scheiding toch?
LaPluche schreef:Buurkind, overdag gillend uit het raam en vade trampoline. Tweede nacht dat ik wakker word van zijn geschreeuw... Ook heeft die speelgoed naar mijn honden gegooid, er lag allemaal LEGO in mijn tuin.
Ben blij als de vakantie over is en hij weer hele dagen naar school gaat.
MarlindeRooz schreef:LaPluche schreef:Buurkind, overdag gillend uit het raam en vade trampoline. Tweede nacht dat ik wakker word van zijn geschreeuw... Ook heeft die speelgoed naar mijn honden gegooid, er lag allemaal LEGO in mijn tuin.
Ben blij als de vakantie over is en hij weer hele dagen naar school gaat.
Lego is duur, ik zou het weggooien.
Asvinia schreef:Ik had maandag een vleermuis hier in een doos zitten, dacht dat ie door het raam was gekomen die ik open had staan. Dus netjes de dierenambulance gebeld en het beestje is met hen mee gegaan naar de opvang.
Ja, er zit er nu nog eentje in een doos… of ze zijn voor de verhuizing erin terecht gekomen, of ik heb gewoon allemaal vleermuizen die zich door gaten wurmen…
fleurtjeuh schreef:Fout gemaakt op het werk en daarop aangesproken worden..
Het is niet zozeer dat ik erop ben aangesproken, maar wel dat het nodig was..
Nu voel ik me super poedersuiker omdat het een fout is bij een klant waar al een ding bij liep dus die is nu natuurlijk nog bozer aan het worden als hij hoort dat dit ook niet goed gaat..