Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 22:59

Tja, je zegt zelf dat je er bijna ruzie over hebt gemaakt met je peuter en een strenge toespraak van je partner nodig had. Als je het dan hebt over heftig reageren over "een stickerboek"... :')

nicole_floor: Ik ben ook heel saai, maar own het. :)) En ik denk dat je een heel stuk minder saai bent dan je zelf denkt. Niet iedereen die niet van feesten houdt, heeft ook een saai leven en zolang jij blij bent met je sociale leven en de mensen om je heen, is dat helemaal prima. :)

Als ik om me heen kijk naar de meer extraverte mensen in mijn omgeving die makkelijk contact leggen, hebben die misschien wel een grotere vrienden- en kennissenkring, maar die is vaak ook een stuk minder stabiel dan de mijne. Die kijken dan juist weer met een gevoel van 'dat wil ik ook' naar de vriendschappen die ik heb, terwijl ik soms juist denk: kende ik maar meer mensen. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-22 23:04

Mkango schreef:
Anonieme biecht:

Gisteren had ik een feestje, gezellig met een paar man stuk of a 5 beetje drinken en dansen. Alleen er kwam iemand die niemand mog behalve degene die het feestje gaf. Diegene had iemand aangerand en was in het algemeen een vrij apart iemand. Ook hier zat die aan iedereens kont (ook die van mij). Later toen iedereen wel wat op had was diegene en een meid weg, naar boven. 3x raden wat er gebeurde %) en het ergste was ook nog, hij was daar te gast en mocht in dat logeerbed slapen en sliepen er mensen daarnaast. Ben met iemand anders die kamer binnen gelopen en gezegd dat ze zich moeten gedragen en nu moeten aankleden :') en naar beneden moeten gaan.

(Die dag daarna vroeg ik aan diegene waarom hij nou aan iedereen zijn kont zat en zijn antwoord was "vond ik grappig". Maar iedereen bij wie hij dat deed vond het absoluut niet fijn of grappig)

Wat is de biecht in deze anekdote?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-09-22 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 23:06

Gamova schreef:
Ik snap wel dat er weinig "juicy" gebiecht word als er zo heftig gereageerd wordt op een stickerboek biecht. %)

Natuurlijk ga ik mijn dochter van 2 haar boek niet aanpassen en ik weet niet over welke acties je het hebt @Niobe?

Deze loedermoeder kruipt wel weer onder haar meeleessten. Misschien durf ik morgen wel achter het hek bij de appie te gaan staan om mijn eigen plaatjes te gaan vragen. _O-

Met acties bedoel ik dus de dingen waarvan je dochter gaat zeggen “mama niet helpen”. Schijnbaar onderneem je er dus wel iets in.

Mkango schreef:
Tja, je zegt zelf dat je er bijna ruzie over hebt gemaakt met je peuter en een strenge toespraak van je partner nodig had. Als je het dan hebt over heftig reageren over "een stickerboek"... :')

Ja nou ja, dit dus :=

Maar niemand heeft het over loedermoeder of wat dan ook. Je zult het vast prima doen en je dochter wordt vast een Einstein, maar iedereen maakt fouten. Ik vind dit soort dingen voor kinderen dus echt heel poedersuiker, het lijkt me voor je dochter super frustrerend ook als ze lekker dr ding wil doen en moeders bemoeit zich er steeds mee :=

Noem mij dan maar een loedertante die dr nichtje lekker domme dingen laat doen als we samen zijn. Vies worden enzo, dat vindt haar moeder zo leuk :+

Ze is inmiddels 17 dus veel komt dat niet meer voor, maar oké :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 23:09

Bekijk het van de positieve kant, stickers plakken daar is een bepaalde handigheid voor nodig en die kan ze nu met dit eigen project lekker oefenen en ontwikkelen, dit lijkt mij juist goed voor haar motoriek en voor haarzelf ook leuker als ze het zelf mag doen!

Dat anonieme verhaal vind ik wel rot, wat een *** die gast! Voor het ongewenst betasten en voor het gebruik van een logeerbed van een ander op die manier, dat doe je toch niet :=
Maar goed dan ben ik mogelijk weer net die te brave saaie tamme doos _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 23:11

Ik heb het gevoel dat leeftijd ook een factor is in die biecht, dat ze vorige week nog Lego feestjes hadden en nu liggen er 2 te sexen waar anderen naast liggen.

Maar het is idd meer een anekdote dan een biecht.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 04:57

Nicole dat herken ik ook wel.
Mkango misschien klopt het wel wat je zegt.

Niet smeuïg

Mijn biecht is dat ik een hekel heb aan 1 van mijn collega's en dat ik de laatste tijd twijfel om weg te gaan.

1 van mijn collega's doet alleen aardig tegen mannen maar niet tegen andere vrouwen.

Vorige maand hadden wij een afdelingsuitje op de segway.
Degene deed weer popie jopie

En ik dacht hoop dat je op je bek gaat.

(Zulke gedachtes zijn niks voor mij)

Tijdens de rit ben ik zelf gevallen _O-
Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:02

Mkango schreef:
Anonieme biecht:

Ik ben misschien zwanger en mijn biologische vader gaat dit nooit weten omdat hij uit mijn leven is. Voor goede redenen maar toch voel ook mij schuldig.

ben ik nu de enige die deze lees en denk WTF???

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:05

Wdj schreef:
Mkango schreef:
Anonieme biecht:

Ik ben misschien zwanger en mijn biologische vader gaat dit nooit weten omdat hij uit mijn leven is. Voor goede redenen maar toch voel ook mij schuldig.

ben ik nu de enige die deze lees en denk WTF???

Nee valt wel mee. Er staat niet DE biologische vader. Er staat MIJN biologische vader.
Ze heeft dus geen contact meer met haar vader en hij zal dus ook nooit weten dat hij een kleinkind krijgt. Ja het is sneu, maar soms lopen de dingen zo en is het beter.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:05

Ik denk dat er bedoeld wordt 'dé biologische vader' anders eh... :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:13

Ja ik denk ook dat het een foutje is en het gaat om de biologische vader van het kind. Hoezo zou je als je naar je eigen vader refereert het woord biologisch ervoor plakken? Oké, hier zijn eigenlijk wel redenen voor te verzinnen. Maar denk toch echt dat het gaat om de vader van het kind.

Overigens vind ik wel dat een vader er recht op heeft om te weten dat hij een kind krijgt. Vind ik ook het eerlijkste naar het kind toe, die later toch vragen gaat stellen.

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:24

Captain schreef:
Ik denk dat er bedoeld wordt 'dé biologische vader' anders eh... :')

Ik las het inderdaad anders... :):)

Fly_high

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:27

Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging :?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:31

Ik noem één van mijn ouders ook biologische ouder, omdat diegene extreem naar is en ik diegene heb 'vervangen'. Het kan dus wel.

Sommige mensen oordelen daar best wel hard op, want het is toch je vader/moeder.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 11:52

Ik heb net de deur voor mijn hond open gedaan zodat ze nog even kan blaffen naar de buren van t einde vd straat :o

De beste man heeft het zelf erna gemaakt dat ze naar hem extra blaft.
Raar doen als hij langs het hek loopt en hij denkt dat wij het niet zien....

Dus soms heb ik geen zin het tegen te houden en laat ik haar dus naar het hek stormen en blaffen :Y)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:01

Ik heb net cadeautjes gekocht voor kinderfeestjes van de kinderen. Dochter is dolgelukkig om wat ik gekocht heb maar ik denk dat ik te dure dingen heb gekocht... dus nu overweeg ik het terug te brengen....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:14

Voor hoeveel heb je gekocht dan :=

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:18

Nou ik heb per kado (lego sets, twee verschillende feestjes) 13,50 betaald maar de normale prijs is 18 euro.... die 18 euro vind ik echt teveel....
Maar vriendlief vind het prima dus ze worden gegeven...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:59

Ik heb een nieuwe auto gekocht en mijn man weet het nog niet :D Dat ik een 6e paard heb weet hij eigenlijk volgens mij ook nog niet al heeft ie ze allemaal al gezien en komt hij vaak genoeg op stal. Nu heeft hij niets met paarden en heb ik toevallig allemaal bontjes dus het verschil zal hij denk ik niet zien...

Overigens is het allemaal eigen geld hoor en is het geen geheim, zal hem verrassen als de nieuwe auto naast die van hem staat donderdag ;)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:07

Mijn biecht van vandaag:

Het boeit me echt niks wie er dood is en hoeveel gedoe je nu weer hebt met betalen. Je hebt van een half jaar geleden een nieuwe Iphone in je broekzak, je betaald nooit optijd. Tranen doen me echt 0.

Kan niet iedereen stoppen met zeuren hoe zwaar iedereen het wel niet heeft maar " jij" nog net even iets meer. Ik heb t niet zwaar, ik ken je niet. Eis die empathie niet van mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:07

Fly_high schreef:
Ik zocht er juist niets spannends achter, dacht dat het om Anoniem haar biologische vader (en grootvader van het ongeboren kind) ging :?
Dat gaat het ook. :)

Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen :')
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.
En nog met droge ogen zeggen: “ja het gaat een pittig jaar worden”

Dan is mijn biecht ook meteen dat ik bijzonder jaloers ben op deze biecht. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 19:08

_O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:14

_O- Heerlijk!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:21

Mkango schreef:
Fly_high schreef:

Nog een anonieme biecht:
Heb net mijn jaarplan gepresenteerd aan de directie terwijl ik dondersgoed weet dat ik morgen ontslag ga nemen :')
Hierin staat uitvoerig beschreven waar ik mij het komende jaar op ga focussen en welke projecten ik ga uitvoeren.

Fantastisch!

En ik ben ook jaloers :))

Mijn leidinggevende weet al dat ik weg wil, dus ik kan zo’n trucje al niet meer uithalen ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:28

Oh die is echt geweldig :') _O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:12

Mkango schreef:
Fly_high schreef:

Nog een anonieme biecht:

Puur uit nieuwsgierigheid: hoezo zou je al die moeite er in stoppen en presenteren als je weet dat je weg gaat?