nicole_floor: Ik ben ook heel saai, maar own het.
En ik denk dat je een heel stuk minder saai bent dan je zelf denkt. Niet iedereen die niet van feesten houdt, heeft ook een saai leven en zolang jij blij bent met je sociale leven en de mensen om je heen, is dat helemaal prima. 
Als ik om me heen kijk naar de meer extraverte mensen in mijn omgeving die makkelijk contact leggen, hebben die misschien wel een grotere vrienden- en kennissenkring, maar die is vaak ook een stuk minder stabiel dan de mijne. Die kijken dan juist weer met een gevoel van 'dat wil ik ook' naar de vriendschappen die ik heb, terwijl ik soms juist denk: kende ik maar meer mensen.
en het ergste was ook nog, hij was daar te gast en mocht in dat logeerbed slapen en sliepen er mensen daarnaast. Ben met iemand anders die kamer binnen gelopen en gezegd dat ze zich moeten gedragen en nu moeten aankleden 

Dat ik een 6e paard heb weet hij eigenlijk volgens mij ook nog niet al heeft ie ze allemaal al gezien en komt hij vaak genoeg op stal. Nu heeft hij niets met paarden en heb ik toevallig allemaal bontjes dus het verschil zal hij denk ik niet zien...