Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarjanB schreef:Lastig winged, praten en soms gewoon doen is denk t beste. En anders avond mee met marocje![]()
je weet wie t zegt

En vervelend dat je niet zoals op Badoo je account kunt leeghalen (alle matches/berichten/likes in 1 klik weg) dus moet je op Tinder handmatig alle doodgelopen gesprekken/stille matches verwijderen. En dat zijn er nogal wat..
OutOfTheWood schreef:Vervolgens ben ik er wel een beetje klaar mee om door meneer aan het lijntje gehouden te worden, en zeg ik er wat van - en dan opeens is het natuurlijk weer "maar ja, als je zo doet voel ik niks meer voor je hoor"
Suzanne F. schreef:OutOfTheWood schreef:Vervolgens ben ik er wel een beetje klaar mee om door meneer aan het lijntje gehouden te worden, en zeg ik er wat van - en dan opeens is het natuurlijk weer "maar ja, als je zo doet voel ik niks meer voor je hoor"
Eeh wat?![]()
Wat is dit voor opmerking? Lekker emo chantage. Daar ben ik echt meteen klaar mee. Ik zou zeggen:
oké, na deze opmerking ik niks meer voor jou, doei.
maar hij wordt soms ook gek van mijn impulsieve acties en te positieve manier van denken. Maar we houden mekaar in evenwicht en hebben het goed samen. Peelie schreef:Dat jij überhaupt nummers uitwisselt nog voordat je een date met elkaar hebt gehad.