Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:17

Ik hoop dat we eruit gaan komen. Emotioneel en communicatief zijn we zo ontzettend goed samen. En beiden willen wel, maar we lopen ergens op vast en dat is lastig. Zijn misschien beiden te terughoudend ofzo.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:25

Lastig winged, praten en soms gewoon doen is denk t beste. En anders avond mee met marocje ~~}> ;)

je weet wie t zegt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:28

MarjanB schreef:
Lastig winged, praten en soms gewoon doen is denk t beste. En anders avond mee met marocje ~~}> ;)

je weet wie t zegt

Hahaha. _O-
Sterkte de liefde als hij echt daar is mooi, maar vaak ingewikkeld of moeilijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:33

MarjanB schreef:

je weet wie t zegt

_O- :') _O-

En precies wat Pien zegt. Swingen is hartstikke mooi wanneer dit je relatie versterkt (omdat jullie dit beiden willen als toevoeging). Maar het gebeurt ook als redmiddel en dat gaat nooit goed..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 20:46

Hahaha vandaar de kleine lettertjes :+ ze kent me _O- (marocje ook hihi)

Maar lijkt me super lastig, praten en aankaarten is altijd het beste.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 21:03

Ja, is een lastig probleem.

Winged

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 21:26

Ik ken Marjan inderdaad ;)

En we kunnen heel goed praten gelukkig.beetje bij beetje komt t wel

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:17

Ben een beetje in een dip geraakt qua daten denk ik, mannen weten gewoon niet wat ze willen. Qua communicatie loopt het elke keer top, maar is er vanaf de andere kant opeens geen aantrekkingskracht meer. Vervolgens ben ik er wel een beetje klaar mee om door meneer aan het lijntje gehouden te worden, en zeg ik er wat van - en dan opeens is het natuurlijk weer "maar ja, als je zo doet voel ik niks meer voor je hoor". Dat soort vieze spelletjes. :7

Heb Donderdag weer een date met een ander waar ik al eens eerder een date mee heb gehad. Alleen die is qua communicatie op de app gewoon écht een ramp, en wil eigenlijk alleen appen als hij in het buitenland zit. Maar goed de eerste date was wel gezellig dus we geven het nog maar een kans.

Ben in de enige die de moed echt gewoon opgeeft als mensen gewoon niet kunnen communiceren? Ik ben altijd eerlijk over wat ik denk/voel maar de meeste mannen lopen er van weg & zeggen "dat weet ik nog niet" aka "dat zie ik vanzelf wel"... met andere woorden: weten dus niet wat ze willen of willen gewoon niks. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:39

Ik herken zo hard wat je schrijft. Ik ervaar het zelfde en ben er dus ook echt helemaal zat van om als een soort moederfiguur de boel maar te moeten organiseren, omdat er anders niks gebeurd.

Ik doe nu dus ook niks meer qua organiseren of gesprekken gaande houden, behalve dat ik een laatste keer in check na een paar dagen of er nog intresse is en zo niet, dat het voor mij dan hier stopt.

Verrassend, verrassend... nu gebeurt er dus niet zo veel meer op date gebied. De andere kant van de medaille is dat ik het eigenlijk best lekker rustig vind. Niet meer constant het verantwoordelijkheidsgevoel van de boel draaiende houden. Of de ander mij nog wel leuk vind enz enz. Wat een opluchting.

Nu heb ik alleen Breeze nog als datingapp waar "actie" in zit en dat vind ik ook prima voor nu. Geen appen, gelijk een date plannen. Zo heel af en toe kijk ik op Happn maar daar bloed het dus vaak dood qua gesprek...

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:47

Ik heb Tinder ook maar weer eens aangeslingerd maar weet meteen weer waarom ik een hekel had aan datingapps. Zoveel mannen die niet weten wat ze willen, kortaf reageren/geen gesprek gaande kunnen houden of uberhaupt niet reageren. :? En vervelend dat je niet zoals op Badoo je account kunt leeghalen (alle matches/berichten/likes in 1 klik weg) dus moet je op Tinder handmatig alle doodgelopen gesprekken/stille matches verwijderen. En dat zijn er nogal wat.. :+

Ik heb met 2mannen momenteel contact via whatsapp, maar er is maar 1 echt spraakzaam en leuke klik. Die andere had ik heel goede, uitgebreide gesprekken mee op Tinder maar op whatsapp is ie opeens vrij kortaf. Met de eerste misschien volgend weekend een eerste date als het goed blijft lopen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:52

Dat jij überhaupt nummers uitwisselt nog voordat je een date met elkaar hebt gehad.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:55

Ik heb in mijn Tinder tijd juist nog nooit gedate met iemand waar ik niet eerst via Whatsapp contact mee had.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 00:57

Dat doe ik ook wel eens. Communiceert wat makkelijker, vooral vlak voor een afspraak. Als het niks is dan verwijder je elkaar gewoon weer.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 01:02

Jildau schreef:
Ik heb in mijn Tinder tijd juist nog nooit gedate met iemand waar ik niet eerst via Whatsapp contact mee had.

Ik ook niet.
Ik vind het juist vreemd om geen nummers uit te wisselen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 01:05

Ja vind ik ook vreemd. Doe je in de kroeg ook voor je eerste echte date toch. :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 01:21

Ja. Precies. In de kroeg. Face to face, wanneer je al met elkaar gesproken hebt en hebt kunnen "vibe checken". En als die klik er niet is, dan wissel je ook geen nummers uit.

Ik ben daar lang geleden al mee gestopt. Via de dating app communiceert prima. Als er daarna behoefte is aan volgende date, dan wisselen we daar aan het einde van de date wel nummers uit.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:02

Ik vond toentertijd de Tinder chat niet heel fijn en helemaal niet prima communiceren. Vond juist via Whatsapp verder praten fijn en ook handig om iemand zijn nummer te hebben als je iets afspreekt. Dus als het gezellig was op Tinder wisselde ik nummers uit. Ieder zijn manier toch? Inmiddels 7 jaar relatie verder dus het heeft voor mij gewerkt.

Vind nummers uitwisselen dan ook geen mega ding ofzo.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:39

OutOfTheWood schreef:
Vervolgens ben ik er wel een beetje klaar mee om door meneer aan het lijntje gehouden te worden, en zeg ik er wat van - en dan opeens is het natuurlijk weer "maar ja, als je zo doet voel ik niks meer voor je hoor"

Eeh wat? :')
Wat is dit voor opmerking? Lekker emo chantage. Daar ben ik echt meteen klaar mee. Ik zou zeggen:
oké, na deze opmerking ik niks meer voor jou, doei.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:44

Suzanne F. schreef:
OutOfTheWood schreef:
Vervolgens ben ik er wel een beetje klaar mee om door meneer aan het lijntje gehouden te worden, en zeg ik er wat van - en dan opeens is het natuurlijk weer "maar ja, als je zo doet voel ik niks meer voor je hoor"

Eeh wat? :')
Wat is dit voor opmerking? Lekker emo chantage. Daar ben ik echt meteen klaar mee. Ik zou zeggen:
oké, na deze opmerking ik niks meer voor jou, doei.

Precies. Dit is emotionele chantage met als doel om de ander onzeker te maken. Dat mechanisme zit blijkbaar in deze man en dat is geen goed teken voor de toekomst. De opmerking van Suzanne vind ik erg sterk!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 11:59

Wat ik vaak heb is dat na 1 of 2 dates de ander in een keer heel stil worden of kort af. En als ik vraag of ze een nieuwe date dan wel zien zitten ik het standaard antwoord krijg: 'ik ben gewoon druk' en vervolgens als je geen moeite meer doet, niets meer van ze hoort. Zeg dan gewoon gelijk dat je niet verder wilt daten of het niet ziet zitten :Y)
Communicatie blijkt tegen woordig best moeilijk.
Bij 9 van de 10 matches lopen de gesprekken al vrij snel dood. Ben van mening dat een gesprek beetje uitzichzelf moet komen en van beide kanten.
In het begin was ik vaak de gene die het gesprek gaande probeerde te houden en veel vragen stelde, maar daar ben ik snel meegestopt. Ik stop nu even veel energie in het gesprek als dat de ander dat doet :+

Ik heb dinsdag weer best onverwachts een date. Opzich leuk contact en lijkt het wel te klikken, dus ben benieuwd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 11:59

Die tinder app doet het vaak niet of vertraging erop. Je kan geen foto’s sturen naar elkaar. Iemand die leuk genoeg is om verder mee te appen en daten krijgt mn nummer. Nooit last gehad erna van iemand. Wat moet iemand met je nummer doen?

Ik heb ivm een bedrijf nu wel een tweede nummer om te appen met dates. Anders zien ze meteen waar ik woon. Dat is het andere uiterste.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 12:01

mijn ervaring. Lange leuke date. Ze appen dan dat het leuk is. Nieuwe afspraak. Vervolgens is hij ziek en mankeert wat aan zn handen denk ik. Appen leek bijna onmogelijk en geen wedervragen meer. Ik heb eens een keer afgewacht en je hoort nooit meer iets. Ghosten is de nieuwe stijl.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 12:10

Denk dat veel mensen/mannen ook wel het perfecte plaatje zoeken en willen een vriendin waar hun vrienden jaloers op zijn enz enz. Relaties zijn niet makkelijk en nooit zoals in de film.

Vriendlief en ik zijn nu 8 jaar verder via tinder, kan hem soms wel wat :') maar hij wordt soms ook gek van mijn impulsieve acties en te positieve manier van denken. Maar we houden mekaar in evenwicht en hebben het goed samen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 12:48

Peelie schreef:
Dat jij überhaupt nummers uitwisselt nog voordat je een date met elkaar hebt gehad.

Oh dit vind ik dan weer heel erg raar. Ik heb altijd nummers uitgewisseld voordat ik een date had. Vond via de app toch fijner.
En als het niks was verwijderde ik ze weer.

Wat jullie schrijven kon ik zelf ook doen. Na 2/3 dates ging ik dan zelf twijfelen of ik die man wel zo leuk vond, die man ging dan voor mijn gevoel zeuren voor een volgende date. En daar kon ik heel slecht tegen en dan ging ik ghosten. Niet netjes, dat weet ik. :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 13:24

Mijn ervaring is dat de stap om een daadwerkelijke date af te spreken, als je nummers uitgewisseld hebt voor die tijd, zo ruim word, dat het bijna nooit van de grond komt. De urgentie is dan weg ofzo.

Daarbij heb ik ook wel wat rare dinge meegemaakt over de jaren met nummers uitwisselen, dus doe ik dat gewoon niet zo snel meer. En het is ook een kleine, simpele grens stellen.

Ieder zo zijn manier.