Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 10:07

Mijn ochtend:
1. mijn glazen skin-care potje is kapot gevallen (zonde van het geld)
2. hond had beneden in de woonkamer gepoept en het verspreid dus kon opruimen, stofzuigen en alles dweilen.
3. ging wandelen en kwam op het strandje een boa tegen die me een waarschuwing gaf. Ik woon hier niet dus ik dacht dat ze wel mochten loslopen tussen oktober en april. :+

En mijn dag begint pas net. %)

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 10:42

Ik wou eigenlijk naar Utrecht gaan vandaag maar wat een poedersuiker weer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 11:07

%)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 11:10

Mijn vader die er is achter is gekomen dat ik hem ben vergeten blokken op whats app. Stuurt hij even doodleuk dat ze stormschade hebben en of wij voor 4 maart even de grondboor en wat onkruidverdelgers willen gaan brengen naar mijn grootmoeder. Dan kan hij ze daar uithalen.

Ok, de grondboor hebben wij van hem gekregen (niet nieuw, was kapot en die hebben wij hersteld). Maar goed. Ook geen: Hoe gaat het, of sorry. Nee, gewoon doodleuk: Hé, ga je voor datum x naar plaats x? Neem dan even dat, dat en dat mee want wij hebben stormschade.

Zucht…

Side note: Hij is al maanden steen en been aan het klagen bij familie dat ik totaal onbereikbaar ben. Dat hij mij onmogelijk een gelukkige verjaardag etc kon wensen. Maar als hij ons nodig heeft dan weet hij het opeens wel te vinden :evaw:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 11:20

Grondboor weer stuk maken en brengen... zoek het uit.

Onkruidverdelger is op of stuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 11:27

Idd. No way dat wij daar nog wat voor doen…

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:21

Dat er nog niks gecommuniceerd is over hondentraining. Normaal gaan ze uit van les gaat altijd door, tenzij onweer, maar ik vond de wind net met de auto echt best pittig…

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:23

Dat mijn vriendinnen nog nooit bij mijn pony zijn geweest. Sinds kort heb ik kennis gemaakt met nu mijn beste vriendin, immindels een half jaar terug. sinds een week geleden heeft ze een eigen paard gekregen, wat natuurlijk super leuk is voor haar! alleen zijn onze 3 andere vriendinnen direct wezen te kijken, zij kennen haar nog maar een half jaar ik ken ze al 6 jaar en in deze 6 jaar zijn ze nooit bij mijn geweest te kijken, sterker nog nog nooit bij mij thuis geweest.

ik vind het super oneerlijk, direct bij haar thuis wezen te kijken en ze zijn direct naar haar paard wezen te kijken, en in die 6 jaar nooit de moeite genomen om naar mij toe te komen. en dan moet ik nu via facebook zien dat ze bij haar zijn.. |( |(

ik ga ook altijd naar hun turn wedstrijden, ik heb er zelf niks mee maar ik doe het voor mijn vriendinnen, kunnen ze dan niet even de moeite nemen om even om het hoekje te kijken hier?

|( |( |( |( |( |(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:27

En ik maar denken dat mijn blaas weer netjes dat deed wat hij hoort te doen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:45

Dat ik huissokken brei op bestelling en volledig naar wens maar dat ik inmiddels al 2 week mijn tafel vol heb liggen met 4 paar dikke sokken en continue achter de mensen aan moet berichten waar ze voor zijn.. Berichten wel lezen maar niet reageren enzo. Voor de duidelijkheid ik geef zodra er een bestelling komt gelijk aan dat ik alleen op bestelling brei en dat bij een bestelling doen het dus verplicht is ze af te halen, daarnaast heb ik in dit geval ook nog voor ik het wol ging halen contact gehad of ze nog steeds geïnteresseerd waren omdat het door omstandigheden wat langer had geduurd.
Echt een beetje klaar met zulke mensen, ik verlies er dus letterlijk geld aan als ze niet komen ofzo dus moet er wel bovenop zitten. De één heeft trouwens inmiddels het geld wel overgemaakt maar goed ik heb er niks aan dat die sokken hier (in de weg) blijven liggen..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:47

Mensen die met dit weer op de snelweg hun verlichting niet aandoen. Doodeng.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:52

Dat de ramen in de lokalen open moeten blijven met dit weer :roll:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-22 12:55

Annet_Dottie schreef:
Dat ik huissokken brei op bestelling en volledig naar wens maar dat ik inmiddels al 2 week mijn tafel vol heb liggen met 4 paar dikke sokken en continue achter de mensen aan moet berichten waar ze voor zijn.. Berichten wel lezen maar niet reageren enzo. Voor de duidelijkheid ik geef zodra er een bestelling komt gelijk aan dat ik alleen op bestelling brei en dat bij een bestelling doen het dus verplicht is ze af te halen, daarnaast heb ik in dit geval ook nog voor ik het wol ging halen contact gehad of ze nog steeds geïnteresseerd waren omdat het door omstandigheden wat langer had geduurd.
Echt een beetje klaar met zulke mensen, ik verlies er dus letterlijk geld aan als ze niet komen ofzo dus moet er wel bovenop zitten. De één heeft trouwens inmiddels het geld wel overgemaakt maar goed ik heb er niks aan dat die sokken hier (in de weg) blijven liggen..

Dit is waarom de meeste mensen een aanbetaling vragen.
Anders krijg je dit soort geneuzel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 13:03

fleurtjeuh schreef:
Annet_Dottie schreef:

Dit is waarom de meeste mensen een aanbetaling vragen.
Anders krijg je dit soort geneuzel.

Gelukkig heb ik hier maar heel weinig mee te maken, maar goed het is niet mijn bedrijf ofzo en ik hou het kosten potje er voor (voor de aanschaf van wol wat al duur genoeg is) liever apart van mijn uitkering waar ik van moet leven dus dat is het risico wat ik neem. Als ik aan geef dat bestellen alleen kan bij garantie van het ophalen en continue mensen op de hoogte houd en iemand nog steeds enthousiast is verwacht ik niet dat als het af is mensen ineens moeilijk doen...

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:02

Als bekende mensen op instagram jarig zijn, en dan elke felicitatie gaan delen in hun story. Geen idee waarom het mij zo stoort. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:04

Tegenstrijdige informatie over quarantaine en testen. Feest.
Zelfs de ggd zegt verschillende dingen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:10

In de kerstvakantie Corona gekregen terwijl ik echt toe was aan wat vrije dagen.
Nu zouden we morgen naar de Efteling gaan voor 3 nachten en werd mijn dochter wakker van de pijn aan haar oor. Echt krijsen van de pijn.. arm ding. :(:)
Straks naar de huisarts maar ik vrees dat dit onze vakantie zal beïnvloeden. Haar gezondheid gaat altijd voor maar balen doe ik wel even.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:12

Arethe schreef:
In de kerstvakantie Corona gekregen terwijl ik echt toe was aan wat vrije dagen.
Nu zouden we morgen naar de Efteling gaan voor 3 nachten en werd mijn dochter wakker van de pijn aan haar oor. Echt krijsen van de pijn.. arm ding. :(:)
Straks naar de huisarts maar ik vrees dat dit onze vakantie zal beïnvloeden. Haar gezondheid gaat altijd voor maar balen doe ik wel even.

Balen zeg! Veel sterkte :knuffel:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:13

Mijn zoon op kunnen halen van school, het is net of ik 2,5 jaar terug in de tijd ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:21

Dat ik het gewoon voel tochten onder de vensterbank door. Heb dit al eerder doorgegeven aan de woningbouw, maar dat kon niet aangezien het dicht is. Vandaar dat ik nu nog net niet van de bank af waai.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:48

xPabloBokt schreef:
Dat mij verloofde nooit fatsoenlijk voelt als hij de was van de lijn haalt en het negen van de tien keer ketsvochtig in de mand ligt. Leuk dat je alle was er in een dag doorheen wil rammen maar als het niet droog is heeft het niet zo heel veel zin :')

Edit: ik moest hem net serieus uitleggen dat hij bij het checken of het droog is aan de dikste stukken moet voelen.. hoe werken mannenhersenen? Want ik snap het niet. :+
Als je aan de dikste stukken voelt dan kun je eindeloos wachten. Je moet juist de dunnere stukken checken, dan kun je veel sneller door met de volgende was.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:49

Tsja, dat vliegertje gaat niet op imo als je vervolgens alles in een heupmand propt en het daar laat liggen :+

We hebben geen strijkwas (m.a.w. we strijken nooit) en hij gooit het met regelmaat zodanig vochtig in de mand dat het gewoon muf wordt en niet opdroogt.

Klam is een ander verhaal.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:56

xPabloBokt schreef:
Tsja, dat vliegertje gaat niet op imo als je vervolgens alles in een heupmand propt en het daar laat liggen :+

We hebben geen strijkwas (m.a.w. we strijken nooit) en hij gooit het met regelmaat zodanig vochtig in de mand dat het gewoon muf wordt en niet opdroogt.

Maar... de lijn is dan wel weer vrij, en in de kast zie je toch niet dat het vochtig is. Tegen de tijd dat je het weer aantrekt is het meestal allemaal wel droog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:59

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:

Maar... de lijn is dan wel weer vrij, en in de kast zie je toch niet dat het vochtig is. Tegen de tijd dat je het weer aantrekt is het meestal allemaal wel droog.

Maar dan stinkt het.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:01

Ja precies, dan stinkt het :+ dat is vooral mijn hele probleem. Ruikt echt muf en ik wil niet naar natte/slecht opgedroogde was ruiken :Y)