Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prrrr schreef:Elektrische cello?
Een duduk is een soort fluit? Lijkt me niet.
Bambi1995 schreef:Valt een veelzijdigheidszadel van ruim 30 jaar oud nog te verkopen? of is de enige mogelijkheid weggooien?
Lalidan schreef:Prrrr schreef:Elektrische cello?
Een duduk is een soort fluit? Lijkt me niet.
Lijkt mij ook. Eventueel zou een altviool ook een optie kunnen zijn, ben ik niet genoeg mee bekend naar qua toon vermoed ik dat daar ook zou kunnen, ipv Cello.
Of, en zo klinkt het voor mij eerder, het is een arrangement waarbij de solopartij door de verschillende stemmen heen gaat en dus telkens door een ander instrument overgenomen wordt. Maar ik hoor weinig anders dan strijkers, in elk geval geen blazer.
Lalidan schreef:Ben ik de enige idioot die af en toe de geest heeft, een to-do-lijstje maakt, vervolgens allerlei dingen doet die wel moeten maar níet op het lijstje staan en die dan na afloop die dingen nog even toevoegt aan het lijstje zodat ze zo fijn doorgestreept kunnen worden?(samen met die dingen er wel op stonden, overigens, het is niet alsof ik niks van ht lijstje doe hoor
)
Zeker idioot als je bedenkt dat ik daarna alles uitwis, want ik schrijf in een bambook
Mkango schreef:Waarschijnlijk is het ook niet eens een "echt" instrument, maar allemaal elektronisch, dus het kan best zijn dat hij nog wat getweakt heeft aan het originele geluid.
Femke_Tweety schreef:Lalidan schreef:Ben ik de enige idioot die af en toe de geest heeft, een to-do-lijstje maakt, vervolgens allerlei dingen doet die wel moeten maar níet op het lijstje staan en die dan na afloop die dingen nog even toevoegt aan het lijstje zodat ze zo fijn doorgestreept kunnen worden?(samen met die dingen er wel op stonden, overigens, het is niet alsof ik niks van ht lijstje doe hoor
)
Zeker idioot als je bedenkt dat ik daarna alles uitwis, want ik schrijf in een bambook
Nope
Je bent niet de enige.
Ik verbaas me nu vooral dat ík blijkbaar niet de enige ben
MarlindeRooz schreef:Waar vind je (snel) een huishoudelijke hulp ergens waar je weinig mensen kent...
Flowery schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het zit met het opzeggen van een vast contract? Mijn partner heeft een vast contract met 1 kalendermaand opzegtermijn, maar gaat pas in oktober beginnen bij zijn nieuwe werkgever.
Kan hij dan nu al aangeven dat hij per 1 oktober weg is of moet hij echt wachten tot eind augustus?
Palmera schreef:Mijn wasmachine heeft een eco-stand. Van 40 tot 60 graden. Maar slaat dit "eco" op minder waterverbruik of minder stroomverbruik? Of beide?
Palmera schreef:Mijn wasmachine heeft een eco-stand. Van 40 tot 60 graden. Maar slaat dit "eco" op minder waterverbruik of minder stroomverbruik? Of beide?