Een tip van deze Flip: als je een nepbonten jas hebt, van jezelf of uit de diepste krochten van oma's zolder, en je wil er snel vanaf: zet 'm op Vinted in het late najaar/vroege voorjaar, maar hou de prijs laag. Dat is iets wat bij ons met carnaval massaal gedragen wordt. Ik heb zo vorig jaar voor mijn vriend een prachtig rode nepbonten jas gekocht, in XXXL vrouwenmaat. Past hem als man van 1m92 perfect, en hij is er dolgelukkig mee om er dit jaar in te gaan shinen. Een vriend van hem heeft begin deze maand ook eentje op de kop getikt en ikzelf heb er ook eentje onderweg

(Verklaart ook waarom sommige Belgische mannen op bontjassen zouden bieden haha).
En ik heb intussen de eerste ervaringen met idiote bieders. Wat nieuwe items erop gezet en echt op alles gaan ze de helft of minder bieden. Staat een setje rituals op voor heren, ik vraag €4,5 hiervoor. Sturen ze een bod van €2,70 en dan in chat "voor €2 neem ik het gelijk over". Daar heb ik een bod van €6 naar teruggestuurd. Vond ze ridicule. Ja, even ridicule als jouw €2,70 en €2...