Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 10:45

Geen tips voor je Nayomie, maar ik wil je veel liefs en wijsheid wensen en een digitale knuffel geven :knuffel:

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 10:56

Nayomie schreef:
Gini, zo heb ik het nog niet bekeken, maar denk wel dat dit een helpende gedachte is. Thanks! <3

Als ik me zelf niet lekker in mijn vel voel, zet ik mezelf ertoe aan om het juist eens overdreven positief te zien. Dat lost niet alles in 1 klap op, maar kan wel voor een stabilisatie in je slechte gevoel zorgen en je helpen om niet nog dieper in je gevoel te verdwalen.
Veel succes, iedere keuze die je voor jezelf maakt, is een goede keuze, laat niemand je iets anders zeggen. :knuffel:

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 11:23

Nieuwe lipliner besteld, vreselijke kleur. Maar volgensmij krijg ik het alleen met chloor van me gezicht? :')
Sta al een aantal minuten met olie te boenen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 12:00

wyoming schreef:
Mijn zoon die heel leuk een wekker op de iPad had gezet om 2.22 uur. En ik kwam uit een hele diepe slaap en moest er dus voor naar de woonkamer lopen.

Zou even checken of ie m niet herhalend heeft gezet, oftewel elke dag _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 12:12

Alleenstaande van 21 jaar en ouder € 56,68 € 283,40 € 1.232,79
Dat er duidelijk ergens iets niet goed gaat met zo'n 840 bruto.

Alleenstaand-woningdeler van 21 jaar en ouder € 35,92 € 179,60 € 781,26
Zeker als ik dit erbij zie vermoed ik dat als thuiswonend betaald word.

Maar word binnen 24 uur terug gebeld we gaan het zien nu snel naar de moestuin aangezien weer er redelijk uitziet voor nu. :')

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 12:15

Dat ik vanmorgen weer voor niks naar het pakket afhaalpunt ben gegaan.... Zijn ze alleen open van 13-17 8)7
Gelukkig was ik nu met de auto... Maar dan nog....

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:02

Ik erger me dood aan de hormonen die constant opspelen
8)7 moeder vandaag jarig en ongeneeslijk ziek

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:35

Froukje_J schreef:

Jeetje, wat dubbel... :knuffel: Sterkte.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:22

De gemeente, jezus wat zitten daar zure mensen zeg.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:56

marley93 schreef:
Froukje_J schreef:

Jeetje, wat dubbel... :knuffel: Sterkte.

Klopt en ben 17 weken zwanger vandaag dus die hormonen gieren me een partij door mm lijf :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:57

Køtweer. En geen binnenbak. Bleh ^)

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:02

culaccino schreef:
_lauraaa_ schreef:
Dat we vanwege de verscherpingen van de coronamaatregelen in Duitsland de grens niet meer over mogen zonder negatieve coronatest. Mijn paard staat net over de grens in Duitsland. Om de grens over te mogen hebben we een coronatest nodig die maximaal 48 uur oud is. Testen van de ggd zijn niet geldig hiervoor dus we moeten meerdere keren per week bij een commerciele teststraat op eigen kosten gaan testen om nog bij ons paard te mogen komen -:(- goedkoopste test is geloof ik €75. Tel uit je winst op maandbasis....

Dat is zuur, zeg. Mijn collega woont in Duitsland (dubbele nationaliteit) en kan zich daar gratis laten testen. Zijn tests zijn 72 uur geldig. Maar ik neem aan dat je je als Nederlander niet in Duitsland mag laten testen? Anders zou je eenmalig die 75,- kunnen aftikken, grens over, in Duitsland laten testen en dan binnen 72 uur weer naar Duitsland voor je paard en nieuwe test :P

Zo werkt het niet helemaal. De tests zijn alleen 72 uur geldig als je voor werk de grens over moet, hoewel ik mij afvraag of de verzorging van een paard niet onder de 'Pendler' vallen. Testen zijn alleen voor Duitsers of mensen met een Krankenkasse kaart gratis, maar testen in Duitsland is wel aanzienlijk goedkoper dan in Nederland.

Maar is wel super k*t, ik snap de aanscherping wel, maar praktisch is het gewoon echt niet...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-21 15:13

Ik vraag me vooral af waarom de testen van de GGD, een nationaal gezondheidsorgaan, als ongeldig worden gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:22

xPabloBokt schreef:
Ik vraag me vooral af waarom de testen van de GGD, een nationaal gezondheidsorgaan, als ongeldig worden gezien.
:$ :$ :$

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:22

Ik kom het tussen 2 en 3 ophalen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:26

Dat ik nu weet wat er mis gaat. Moet huurcontract doorgeven. Zal wel teveel gerommeld worden ermee.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:39

Ik voel me echt een partij lamlendig vandaag zonder directe aanleiding. Moet overal van huilen :') Normaal weet ik dan dat ik ongesteld moet worden en het hormonen zijn, maar nu ben ik net ongesteld geweest en weet ik DAT HET GEWOON MIJN KARAKTER IS :+
Wel zijn verdrietige buien voor mij vaak een aanleiding om iets aan mijn uiterlijk te veranderen dus besloten dat ik mijn haar ga verven. Ik snap de logica ook niet maar dat maakt me niet eens zoveel uit nu :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:40

De Zwolse binnenstad die nu voor het grootste deel is gebombardeerd tot voetgangersgebied onder het mom van coronamaatregelen.
En het deel dat wel toegankelijk is voor fietsers ligt voor de helft opengebroken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:46

Teken en eigenlijk geen motivatie om wat te doen maar stilzitten voelt niet goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:51

xPabloBokt schreef:

Dit vind ik dus ook bizar. Ik snap dat ze mensen willen tegen houden die alleen maar goedkoop boodschappen willen doen of goedkoop willen tanken maar sommige mensen zullen de grens over moeten.

Maar ik heb denk ik zelf al een oplossing gevonden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:08

Jolien87 schreef:
De Zwolse binnenstad die nu voor het grootste deel is gebombardeerd tot voetgangersgebied onder het mom van coronamaatregelen.
En het deel dat wel toegankelijk is voor fietsers ligt voor de helft opengebroken.

Ik fiets gewoon altijd ghehehe.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:36

De stapel afwas die naar me kijkt en gerelateerd: de woningbouw die me geen duidelijkheid wil verschaffen of we een nieuwe keuken mogen want ik wil een vaatwasser :+

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:57

xPabloBokt schreef:

Die zijn niet ongeldig, ze geven geen COVID-19-vrij-verklaring voor reizen naar het buitenland af. Het ligt dus niet aan Duitsland, maar aan de GGD.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... buitenland

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:01

MarlindeRooz schreef:
Jolien87 schreef:

Ik fiets gewoon altijd ghehehe.

Ik ben wat dat betreft echt een goodie two shoes maar vanmiddag heb ik de gok gewaagd. :=
Ik moest op de Oude Vismarkt wezen en kwam vanaf het Rodetorenplein dus ben echt met een hartslag van 160 over de Melkmarkt gefietst. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:09

Siesjuh schreef:
xPabloBokt schreef:

Die zijn niet ongeldig, ze geven geen COVID-19-vrij-verklaring voor reizen naar het buitenland af. Het ligt dus niet aan Duitsland, maar aan de GGD.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... buitenland
Ergens snap ik dat ook wel; de GGD is er in principe voor om ons “gezond te houden” en doet die coronatests met het oog op de volksgezondheid. Zou de GGD reisverklaringen afgeven, dan zou iedereen daar in de rij gaan staan om gratis, met een of ander kulexcuus, een coronatest af te laten nemen zodat ze op vakantie kunnen. Het is heel zuur voor de mensen in de grensregio’s die nu tussen wal en schip vallen en ik hoop dat daar ook een uitzondering voor wordt gemaakt, maar ik snap dus best waarom de GGD geen reisverklaring afgeeft.