Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Nee, na díe meter is er niet veel bij gekomen, dat verklaart die 1000kwh extra dit jaar niet.
De droger is vaker aangeweest, de lamp op de overloop is sinds dit jaar elke nacht aan (spotjes, geen spaarlamp) en de pc van zoon is veel aan. Dat is het enige wat ik kan bedenken wat dit grote verschil maakt.
Esaqar schreef:Dat ik de keuze moest maken.
Dat ik aan het lijntje gehouden werd voor een half jaar.
...voor mezelf gekozen.
Einde relatie.
Ik ben gebroken.
wemkelover schreef:Vanochtend heel raar door mijn enkel gegaan. Best wel wat pijn aan en loop niet zo lekker. Wel proef gereden met paard, is er niet beter van geworden. Moet morgen werken, heb geappt alvast omdat het weekend is, met hoe nu is en dat ik even wil zien hoe morgen gaat.Maar dat ze er vanaf weet. Maar voel me nu schuldig. En weet gewoon niet wat ik moet nu.. dit is tweede keer morgen dat ik er na toe moet.
Ineke2 schreef:wemkelover schreef:Vanochtend heel raar door mijn enkel gegaan. Best wel wat pijn aan en loop niet zo lekker. Wel proef gereden met paard, is er niet beter van geworden. Moet morgen werken, heb geappt alvast omdat het weekend is, met hoe nu is en dat ik even wil zien hoe morgen gaat.Maar dat ze er vanaf weet. Maar voel me nu schuldig. En weet gewoon niet wat ik moet nu.. dit is tweede keer morgen dat ik er na toe moet.
Wat doe je voor werk?
fleurtjeuh schreef:Dat sommige mensen het niet kunnen laten om nog eens te herhalen dat het beter is om een glas half vol te zien als half leeg...![]()
Denk je niet dat mensen met half lege en lege glazen dat ook liever hebben?
Ik ben blij dat ik in sommige periodes nog kan zien dat er überhaupt iets in het glas zit..