Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 19:28

Sollicitaties zijn zo killing voor m'n zelfvertrouwen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 20:27

Marocje schreef:
Nee, na díe meter is er niet veel bij gekomen, dat verklaart die 1000kwh extra dit jaar niet.

De droger is vaker aangeweest, de lamp op de overloop is sinds dit jaar elke nacht aan (spotjes, geen spaarlamp) en de pc van zoon is veel aan. Dat is het enige wat ik kan bedenken wat dit grote verschil maakt.

Als een pc echt dag en nacht draait ja dat trekt stroom. Lampen moeten niet veel uitmaken.

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 22:11

Dat het ziekenhuis op de seh probeerde mijn ketoacidose weg te krijgen. Maar mijn ph waarde in her bloed bleef dalen.
Moeilijk allemaal want ja ze hebben weinig plek wegens corona.
Vijf uur later was de conclusie dat ik toch maar moest blijven.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 22:46

Ik maakte mij druk om niks. Ze heeft geen woord gezegd vanavond erover _O- _O-

Maar morgen gaan we even aangeven dat we voor lease gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 23:40

Dat ik er spijt van heb dat ik toch ben weggegaan. Kapot veel last van m'n rug en zit hier nou niet echt met een kop van jippie ja jee gezellig.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 00:48

Dronken mensen in de trein :\ en dan een beetje op zo'n enge manier

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 01:42

Dat ik nu alweer wakker lig. -O-
Dat slapen is dramatisch de laatste tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 01:50

Marije_1997 schreef:
Dat ik er spijt van heb dat ik toch ben weggegaan. Kapot veel last van m'n rug en zit hier nou niet echt met een kop van jippie ja jee gezellig.

Nog meer ergenissen er bij. Word constant tegen me in gegaan op een aanvallende manier. Laat maar zitten weer.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 04:57

Dat ik de keuze moest maken.
Dat ik aan het lijntje gehouden werd voor een half jaar.

...voor mezelf gekozen.

Einde relatie.

Ik ben gebroken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 05:42

Esaqar schreef:

...voor mezelf gekozen.

Einde relatie.

Ik ben gebroken.

Sterkte!! :(:)

Hele lange nare droom.. kon niet wakker worden. Normaal kan ik dat heel makkelijk. Was ik eindelijk wakker, was het een droom ín een droom. :roll: :')
Gelukkig werd ik daarna wél echt wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 06:49

Esaqar schreef:

...voor mezelf gekozen.

Einde relatie.

Ik ben gebroken.

Het gevoel aan het lijntje gehouden worden ken ik. Dikke knuffel neem lekker even de tijd voor jezelf

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 07:50

weinig slaap gehad vannacht. Ik was op de bank in slaap gevallen en me vriend besloot me wakker te maken en we gingen op bed daarna niet meer in slaap kunnen komen. Toen begon de jongste onrustig te worden en steeds te huilen. Toen begon mijn vriend weer bomen te zagen in zijn slaap. Nou ja heb een wedstrijd straks, misschien ben ik door de slaap wel wat ontspannender als anders... wie weet helpt het.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 08:02

Dat het alweer z**kweer is. Het regent dat ‘t giet. Vorige vakantietje viel in de hittegolf, en nu andere uiterste, nat en koud. Ik wil gewoon eens lekker wat kunnen wandelen in de mooie natuur zonder stom weer. :o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:22

Omg ik snap er de ballen niet van.
Dood simpel stapfilmpje van onze merrie die hoefbevangen is/was is nu 500 x bekeken.
Maar hoe en waarom, het is niks bijzonders

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:38

Het hele herhaalrecepten via de apotheek aanvragen is veranderd, waardoor ik het niet meer online kan aanvragen. En ik was ervan overtuigd dat ik nog had liggen, maar kan het nergens meer vinden. Normaal schrijf ik het altijd op als ik de laatste verpakking begin en ik heb pasgeleden alles nog uitgezocht. Nu kan ik pas maandag langs rijden (apotheek zit in andere plaats) om recept af te geven en dan maar afwachten wanneer ik weer terug kan om op te halen.

Ik snap niet zo goed waarom ze niet van te voren aangeven dat er iets gaat veranderen qua aanvragen/bestellen en dat je dat in de apotheek zelf moet regelen. Als ik dat had geweten had ik het de afgelopen tig keer wel gedaan, want ik kom er nogal regelmatig. En ze hadden van andere medicatie zonder te zeggen een ander merk meegegeven en die krijg ik dus niet open zonder schaar. Niet handig als je onderweg bent en ze nodig hebt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 11:09

Linkerschouder wil er niet in blijven zitten vandaag :+. Kom op jongen. Je heb één taak en dat is in je kom te blijven zitten, zelfs dat kan je niet

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 13:52

Dankje, @Marije en @Captain.

Ik kom net bij 'm weg, alvast wat spullen en kleding meegenomen nu ik weer bij mijn ouders ga wonen.

Ik hoop zo dat hij zo voor komt rijden en zegt dat hij me niet kwijt wil en er voor gaat vechten...
Maargoed. De realiteit is dat dat alleen in films gebeurt.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:17

Vanochtend heel raar door mijn enkel gegaan. Best wel wat pijn aan en loop niet zo lekker. Wel proef gereden met paard, is er niet beter van geworden. Moet morgen werken, heb geappt alvast omdat het weekend is, met hoe nu is en dat ik even wil zien hoe morgen gaat.Maar dat ze er vanaf weet. Maar voel me nu schuldig. En weet gewoon niet wat ik moet nu.. dit is tweede keer morgen dat ik er na toe moet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:26

wemkelover schreef:
Vanochtend heel raar door mijn enkel gegaan. Best wel wat pijn aan en loop niet zo lekker. Wel proef gereden met paard, is er niet beter van geworden. Moet morgen werken, heb geappt alvast omdat het weekend is, met hoe nu is en dat ik even wil zien hoe morgen gaat.Maar dat ze er vanaf weet. Maar voel me nu schuldig. En weet gewoon niet wat ik moet nu.. dit is tweede keer morgen dat ik er na toe moet.

Wat doe je voor werk?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:35

Ineke2 schreef:
wemkelover schreef:

Wat doe je voor werk?

Vakantie huisjes schoonmaken

Maar ze heeft terug geappt en zei beter ff dagje thuis blijven. Zien vrijdag wel weer. Maar voelt wel banketstaaf

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:41

Oei dat is wel lastig met een pijnlijke enkel...
Het is wel onverstandig om paard te rijden, maar dat snap je zelf vast ook wel. Als werkgever zou ik het niet zo waarderen dat je er zelf niet alles aan doet om zo snel mogelijk te herstellen om te kunnen werken.

Ik snap wel dat je je wedstrijd wilde rijden, maar er zitten 2 kanten aan nu. Daarom heb ik bovenstaande opgeschreven.

In elk geval beterschap en ik hoop dat het snel minder pijn doet. Traumeel gel, arnica zalf en verder pootje koelen, omhoog in rust en voorzichtig belasten helpt het best :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:46

Dat sommige mensen het niet kunnen laten om nog eens te herhalen dat het beter is om een glas half vol te zien als half leeg... :(
Denk je niet dat mensen met half lege en lege glazen dat ook liever hebben?
Ik ben blij dat ik in sommige periodes nog kan zien dat er überhaupt iets in het glas zit..

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 19:23

fleurtjeuh schreef:
Dat sommige mensen het niet kunnen laten om nog eens te herhalen dat het beter is om een glas half vol te zien als half leeg... :(
Denk je niet dat mensen met half lege en lege glazen dat ook liever hebben?
Ik ben blij dat ik in sommige periodes nog kan zien dat er überhaupt iets in het glas zit..

Eeuhm sorry? Voel me nu afgesproken Omdat ik ermee kwam..
Iets in het glas zien ook al is het sporadisch vind ik ook al iets hoor! Soms is het gewoon lastig

Denk dat ik door een hele zware periode juist in ben gaan zien dat het voor mij zeker halfvol is.
Die periode van die kleine beetjes in het glas heb ik aangegrepen.

En voor mij werkt die mindset zeker. Merk dat ik dan ook meer het geluk aantrek. Hoewel ook ik wel eens mijn momenten heb. Het gaat goed met me!

Dus.. ik ga je zeker de les niet lezen. Maar wil je wel zeggen dat ik je een knuffel wil geven!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:13

Dat ik de kaneel vergeten ben bij de appel/kaneel cake, maar de appeltjes zitten erin dat dan wel weer. :')

En zo blij dat ik voorlopig niet naar de supermarkt hoef met de lakse houding hier in de omgeving. }:0

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:58

Even een zeur momentje hoor :')

Dat mijn hormonen weer super vervelend aan het doen zijn. Ik kon vannacht al niet ontspannen en had weer een paniek gevoel. Toen ik opstond ook duizelig vanuit mijn nek , dus ik heb een top-nacht gehad.

Net kon ik ook weer niet ontspannen. Ik voelde alweer pijn onder mijn borst en mijn darmen kloppen weer ( denk dat het mijn hart is , maar die zit totaal ergens anders). En heel onrustig gevoel en het idee dat ik zomaar wegval. Dus in bad , maar natuurlijk weer koud water na een tijdje :brr: ( ketel is stuk)

Maar goed nu gaat het weer een stuk beter! En dat allemaal omdat mijn hormonen een beetje op hol slaan. ( en nee ik kan niet aan de pil , die werkt dus niet en maakt mij nogal een zombie)