Echwel schreef:Winged schreef:Ik heb nog 2 rollen... Dus ik moet zo wel halen, maar ik schaam me nu al kapot dat ik wc-papier moet hebben
No oliebol
Ik moet dus ook halen, en de appie heeft het in de bonus...
Ik deel je schaamte Winged

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Hhahahaha
(ergens ben ik nog wel blij ook dat we hier geintjes over kunnen makenBeetje luchtigheid...)
Ben ik trouwens flauw als ik het helemaal prima vind als de vakanties deze winter niet zijn toegestaan? Ik hoop begin april een kitesurfvakantie te kunnen doen
moonsparkle schreef:Op zich wel een beetje flauw, want er zijn vast mensen die nu hoopte met vakantie te kunnen net zoals jij dat hoopt in het voorjaar of die hun vakantie misschien niet meer mogen verzetten van het werk. Maar ik snap je wel.
moonsparkle schreef:Ik zou naar Australie gaan, maar heb een dubbele reden waarom het niet doorgaat of eigenlijk dubbel door corona. Baan kwijt en corona...
Het spaargeld ga ik nu gebruiken om aan een opleiding te beginnen.
Winged schreef:moonsparkle schreef:Ik zou naar Australie gaan, maar heb een dubbele reden waarom het niet doorgaat of eigenlijk dubbel door corona. Baan kwijt en corona...
Het spaargeld ga ik nu gebruiken om aan een opleiding te beginnen.
Oh tik hem aan mbt baan kwijt. Hier ook druk aan het solliciteren (en dat wil voor geen meter)
Varekaj schreef:Wij hebben vandaag "reis door Europa" gespeeld, een oud gezelschapsspel dat nog in de kast lag te verstoffen. Creatief op citytrip zei vriend