Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Mijn dochter weet niet precies wie haar verwekker is, maar ik heb haar wel verteld dat hij mij geholpen heeft een kind te krijgen. In mijn ogen de sympathiekere versie van ‘ik heb jouw verwekker erin geluisd.’ Ook al is dat de waarheid, het voelt niet zo. Ik heb simpelweg wat zaad geleend.
Citaat:Het klinkt raar, maar ik gunde mezelf een kind van deze man.
Relaxed schreef:Maar mannen zijn dan ook wel heel dom door vrouwen altijd maar te vertrouwen en het zonder condoom te doen..
Magrathea schreef:Maar ook: ik wil het allemaal alleen doen, maar vertel de man er wel over. Als je het écht alleen wil doen, verwijder je z'n nummer direct en laat je nooit meer iets van je horen.Citaat:Mijn dochter weet niet precies wie haar verwekker is, maar ik heb haar wel verteld dat hij mij geholpen heeft een kind te krijgen. In mijn ogen de sympathiekere versie van ‘ik heb jouw verwekker erin geluisd.’ Ook al is dat de waarheid, het voelt niet zo. Ik heb simpelweg wat zaad geleend.pfffff
Edit:Citaat:Het klinkt raar, maar ik gunde mezelf een kind van deze man.
WTF IS ER MIS MET MENSENHeeft die man daar ook nog wat over te zeggen of wat?
_San87_ schreef:Relaxed schreef:Maar mannen zijn dan ook wel heel dom door vrouwen altijd maar te vertrouwen en het zonder condoom te doen..
Ja, goeie victim blaming.
Hoewel ze dan gelukkig geen echte verplichtingen hebben, lijkt het me vreselijk zo gebruikt te worden.
__Sannne schreef:_San87_ schreef:
Ja, goeie victim blaming.
Hoewel ze dan gelukkig geen echte verplichtingen hebben, lijkt het me vreselijk zo gebruikt te worden.
Niet alles is direct Victim Blaming. Echt een kul kaart om in deze situatie te trekken. De pil is sowieso niet 100% betrouwbaar. Kun je nog zo braaf slikken, het blijft een Russische Roulette. Zeker als ONS ben je er, imo, beide verantwoordelijk voor dat het veilig gebeurd. Mevrouw uit de kroeg op haar blauwe ogen geloven dat ze netjes de pil slikt vind ik op zijn zachts gezegd behoorlijk naïef.
Neemt niet weg dat het walgelijk is wat deze vrouwen gedaan hebben. Helaas lopen er nou eenmaal zulke monsters rond en zul je, imo, als man zijnde zelf ook je verantwoordelijkheid moeten nemen hierin.