[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:44

Na oudejaar mag dat ding uit...

Britta31

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:06

Zijn er meer personeelsleden die er last van hebben?Anders een klacht indienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:49

Of de technische dienst bellen of ze de problemen met het geluid kunnen oplossen. Dat het soms een beetje erg afwijkt en iedereen zich kapot schrikt van dat vreemde geluid :+

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:34

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:41

Citaat:
Mijn dochter weet niet precies wie haar verwekker is, maar ik heb haar wel verteld dat hij mij geholpen heeft een kind te krijgen. In mijn ogen de sympathiekere versie van ‘ik heb jouw verwekker erin geluisd.’ Ook al is dat de waarheid, het voelt niet zo. Ik heb simpelweg wat zaad geleend.

8)7 pfffff

Edit:
Citaat:
Het klinkt raar, maar ik gunde mezelf een kind van deze man.

WTF IS ER MIS MET MENSEN :') Heeft die man daar ook nog wat over te zeggen of wat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:48

Ik heb simpelweg wat zaad geleend 8)7. JA WANT JE WIL T OVER EEN PAAR JAAR TERUG GEVEN ACHTERLIJKE poedersuiker?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:57

... Wow

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:59

Die ene vrouw beseft zich dan weer wel dat ze dom is geweest, het is iets :').

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:09

Ik meld me :D

Kekmama is toch wel echt hee erg leuk om te lezen. De verhalen die daar voorbij komen, bizar gewoon :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:29

Maar mannen zijn dan ook wel heel dom door vrouwen altijd maar te vertrouwen en het zonder condoom te doen..

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:33

Relaxed schreef:
Maar mannen zijn dan ook wel heel dom door vrouwen altijd maar te vertrouwen en het zonder condoom te doen..

Ook maar je verwacht als man toch ook niet dat er vrouwen bestaan die zoiets doen.. Ik heb er oprecht nooit bij stilgestaan dat vrouwen zoiets bedenken en daadwerkelijk uitvoeren?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:45

Probeer je eens voor te stellen hoe dat andersom zou zijn.

Weet ik veel, mannen die bewust gaatjes prikken in condooms zodat de kans erin zit dat de vrouw zwanger wordt ofzo.
Of die vertellen dat ze 'er een knoop' in hebben liggen en dat dat niet waar is.

De wereld zou te klein zijn....
En terecht.

Maar andersom komen vrouwen ermee weg??
Je zou d'r verdorie zowat gevangenisstraf opzetten.
Krijg dat kind maar in de bajes.
Tegen de tijd dat het kind een maand of twee is kom je weer vrij.
Tabee en veel geluk ermee...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:46

Relaxed schreef:

Ja, goeie victim blaming :D.

Hoewel ze dan gelukkig geen echte verplichtingen hebben, lijkt het me vreselijk zo gebruikt te worden.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:29

Ik ken een vrouw die zo haar fiets er in heeft geluisd. Hij wou geen kinderen, want al aardig op leeftijd, dus toen heeft ze maar gedaan alsof ze aan de pil was.
Vader heeft het kind uiteindelijk wel erkend en heeft ook een goede band opgebouwd met zn dochter.

Aan de andere kant ken ik ook een vent die toegeeft dat hij zn ex heeft geprobeerd te "baby trappen" door het condoom door te prikken zodat ze bij hem zou blijven.
Godzijdank voor haar heeft het niet gewerkt en zijn ze kort daarna uit elkaar gegaan.

Dit soort praktijken mogen wat mij betreft echt strafbaar worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:53

Ik praat de vrouwen echt niet goed, maar ik vind de mannen daarin gewoon dom en naïef..
En ja, wat zulke vrouwen doen is idd vreselijk :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:55

Magrathea schreef:
Citaat:
Mijn dochter weet niet precies wie haar verwekker is, maar ik heb haar wel verteld dat hij mij geholpen heeft een kind te krijgen. In mijn ogen de sympathiekere versie van ‘ik heb jouw verwekker erin geluisd.’ Ook al is dat de waarheid, het voelt niet zo. Ik heb simpelweg wat zaad geleend.

8)7 pfffff

Edit:
Citaat:
Het klinkt raar, maar ik gunde mezelf een kind van deze man.

WTF IS ER MIS MET MENSEN :') Heeft die man daar ook nog wat over te zeggen of wat?
Maar ook: ik wil het allemaal alleen doen, maar vertel de man er wel over. Als je het écht alleen wil doen, verwijder je z'n nummer direct en laat je nooit meer iets van je horen. := Nu moet zo'n man leven met de wetenschap dat hij ergens nog een ongewenst kind rond heeft lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:58

Neee mkango, je snapt het niet, de man moet natuurlijk wel bijspringen als het echt niet lukt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:00

"Je hebt nog één escape over," zegt Caroline Tensen dan. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:01

:')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:06

Mkango schreef:

_O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:08

_San87_ schreef:
Relaxed schreef:

Hoewel ze dan gelukkig geen echte verplichtingen hebben, lijkt het me vreselijk zo gebruikt te worden.

Niet alles is direct Victim Blaming. Echt een kul kaart om in deze situatie te trekken. De pil is sowieso niet 100% betrouwbaar. Kun je nog zo braaf slikken, het blijft een Russische Roulette. Zeker als ONS ben je er, imo, beide verantwoordelijk voor dat het veilig gebeurd. Mevrouw uit de kroeg op haar blauwe ogen geloven dat ze netjes de pil slikt vind ik op zijn zachts gezegd behoorlijk naïef.

Neemt niet weg dat het walgelijk is wat deze vrouwen gedaan hebben. Helaas lopen er nou eenmaal zulke monsters rond en zul je, imo, als man zijnde zelf ook je verantwoordelijkheid moeten nemen hierin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:35

__Sannne schreef:
_San87_ schreef:

Niet alles is direct Victim Blaming. Echt een kul kaart om in deze situatie te trekken. De pil is sowieso niet 100% betrouwbaar. Kun je nog zo braaf slikken, het blijft een Russische Roulette. Zeker als ONS ben je er, imo, beide verantwoordelijk voor dat het veilig gebeurd. Mevrouw uit de kroeg op haar blauwe ogen geloven dat ze netjes de pil slikt vind ik op zijn zachts gezegd behoorlijk naïef.

Neemt niet weg dat het walgelijk is wat deze vrouwen gedaan hebben. Helaas lopen er nou eenmaal zulke monsters rond en zul je, imo, als man zijnde zelf ook je verantwoordelijkheid moeten nemen hierin.

In de context van het artikel gaat het om mannen die door die vrouwen willens en wetens bedonderd en gebruikt zijn. Diezelfde mannen dan vervolgens dom noemen omdat ze geen condoom gepakt hebben, vind ik dan wel victim blamen, ja.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:37

Mkango schreef:

*Proest :)).

Van mij zou er een straf op mogen staan, mensen zo belazeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:55

Niet diezelfde mannen san, ik doelde meer op mannen in het algemeen.. Ik heb veel gedate en gescharreld en mannen die zelf met een condoom aankomen is gewoon een zeldzaamheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:09

Een ex collega van mij is ook zo'n gevalletje "ik wil wel een koter, dus ben gewoon met de pil gestopt". Die vent vind ik dus echt ruggengraatloos. Ondertussen is ze zwanger van nummer 3.