En hij klepperde nog even expres extra met de brievenbus.
Echt het is dat ik vlak daarna weg moest anders had ik niet open gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Foaly schreef:Ik vind het altijd een beetje makkelijk om lomp gedrag af te doen als 'man-eigen'. Maar dat zal wel aan mij liggen
Ik ken ook genoeg vrouwen die niet luisteren.
Ik kan maar niet bedenken hoe ik de Lego van de kinderen het beste kan sorteren. Uiteraard waar de dozen nog van zijn, terug in de doos met bouwplan maar de rest? Zoveel opties....
Ineke2 schreef:Overleggen dat je liever iets zou doen ipv te niksen? Als je je daardoor beter voelt, vooral doen!
Marcella schreef:Mkango heb ze geen tuin waar je dan bijvoorbeeld een beetje onkruid zou kunnen plukken met een stoeltje erbij om af en toe te genieten. Kan je toch een beetje bezig zijn en rustig aan genieten. Tuin hoef natuurlijk niet in een keer af en kan heerlijk rustgevend zijn.
xDenies schreef:Ik verbaas me echt over hoe eigenwijs mensen zijn. Het weigeren van het gebruik van een mandje (om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn, er zijn 12 mandjes, mandjes op is buiten wachten). Asociaal gedrag dat mensen momenteel doen; bewust in je gezicht hoesten, in je gezicht spugen … ik snap het niet. Waarom? Wáárom!?
Ja het is moeilijk en nee het is niet leuk. Maar kom op zeg, we moeten dit samen doen hoor.
xDenies schreef:Ik verbaas me echt over hoe eigenwijs mensen zijn. Het weigeren van het gebruik van een mandje (om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn, er zijn 12 mandjes, mandjes op is buiten wachten). Asociaal gedrag dat mensen momenteel doen; bewust in je gezicht hoesten, in je gezicht spugen … ik snap het niet. Waarom? Wáárom!?
Ja het is moeilijk en nee het is niet leuk. Maar kom op zeg, we moeten dit samen doen hoor.
Flying_Angel schreef:xDenies schreef:Ik verbaas me echt over hoe eigenwijs mensen zijn. Het weigeren van het gebruik van een mandje (om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn, er zijn 12 mandjes, mandjes op is buiten wachten). Asociaal gedrag dat mensen momenteel doen; bewust in je gezicht hoesten, in je gezicht spugen … ik snap het niet. Waarom? Wáárom!?
Echt ergerlijk inderdaad.
Vandaag twee vrouwen samen in de Etos aan het winkelen. Moesten labello, dus eerst daar al bij mensen in de buurt die bij de kassa stonden. Ze hadden ook geen mandje gepakt, terwijl dit wel moest. Uitgebreide flyers. Vervolgens zegt de caissière of ze volgende keer even een mandje willen gebruiken. Oh, hoezo dan?