Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:51

Mijn buurman die vanmorgen aan mijn deur stond. Mijn hond slaat daar op aan echt verschrikkelijk zo'n blafpartij van zo'n klein jack russeltje {:)-:(
En hij klepperde nog even expres extra met de brievenbus.

Echt het is dat ik vlak daarna weg moest anders had ik niet open gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:38

Voel me zo. Intens. Nutteloos. :') Ik snap dat er mensen rondlopen die betaald worden om voor de paarden te zorgen, maar ik kan er best wel eentje naar buiten gooien of zo. :') (Oké, niet vandaag, want ik loop op ballerina’s en fluffy sokken.)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:39

Mkango schreef:
Voel me zo. Intens. Nutteloos. :') Ik snap dat er mensen rondlopen die betaald worden om voor de paarden te zorgen, maar ik kan er best wel eentje naar buiten gooien of zo. :') (Oké, niet vandaag, want ik loop op ballerina’s en fluffy sokken.)

Toch doen :))
En op video graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:45

Wil je dat de camera ook door draait terwijl mijn tijdelijke pleegmams m'n hoofd eraf bijt? :)) Ik heb strikte instructies: "binnen zitten en chillen," maar daar ben ik niet zo goed in. Wilde al foto's maken, maar dat valt dus ook niet onder "binnen zitten en chillen." -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:46

Verveel me zo te pletter dat ik bijna ja zou zeggen, maar ik houd je toch maar liever heel -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:56

Same. Er lopen er hier sowieso al vier rond die met liefde zouden willen ruilen, maar die krijgen niet betaald om te niksen. :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:03

Overleggen dat je liever iets zou doen ipv te niksen? Als je je daardoor beter voelt, vooral doen! :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:08

Bloemetje75 schreef:
Foaly schreef:
Ik vind het altijd een beetje makkelijk om lomp gedrag af te doen als 'man-eigen'. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

Ik ken ook genoeg vrouwen die niet luisteren.

Ik kan maar niet bedenken hoe ik de Lego van de kinderen het beste kan sorteren. Uiteraard waar de dozen nog van zijn, terug in de doos met bouwplan maar de rest? Zoveel opties....

Alles wat in de doos hoort in de doos.De rest in een bak en laat het de kinderen zelf uitzoeken.Hebben ze gelijk wat te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:11

Ineke2 schreef:
Overleggen dat je liever iets zou doen ipv te niksen? Als je je daardoor beter voelt, vooral doen! :)

Dat weet ze, maar ze vindt het belangrijker dat ik nu tot rust kom en niet weer doordender zoals gewoonlijk en dan op een gegeven moment de man met de hamer tegenkom. En daar heeft ze ook gewoon gelijk in, maar het is even aanpassen want ik ben echt een onwijze workaholic. :P Straks wanneer racen weer hervat wordt en alles weer wat drukker wordt, is er waarschijnlijk wel wat te doen. :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:24

Lieve vriendin Mkango <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:28

Mkango heb ze geen tuin waar je dan bijvoorbeeld een beetje onkruid zou kunnen plukken met een stoeltje erbij om af en toe te genieten. Kan je toch een beetje bezig zijn en rustig aan genieten. Tuin hoef natuurlijk niet in een keer af en kan heerlijk rustgevend zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:31

Ik mag inderdaad echt in m’n handjes knijpen hoor! Het is ook absoluut geen ergernis aan haar adres, want ik waardeer alleen maar dat ze dit allemaal voor me doet. <3

Marcella schreef:
Mkango heb ze geen tuin waar je dan bijvoorbeeld een beetje onkruid zou kunnen plukken met een stoeltje erbij om af en toe te genieten. Kan je toch een beetje bezig zijn en rustig aan genieten. Tuin hoef natuurlijk niet in een keer af en kan heerlijk rustgevend zijn.

Dat doet haar zoon, zodat hij minder met de paarden hoeft te doen. :') Dus ik moet me gewoon berusten in m’n lot voorlopig en rationeel weet ik ook wel dat het beter is om nu even niet meer volgas te gaan. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 15:44

Mijn darmen {:)-:( , kramp en het hele pretpakket . Enige wat ik voor het eerst in tijden at was knackebrod , en normaal reageert het niet zo heftig pff

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:14

Dat m'n trouwe paard in Red Dead Redemption is doodgegaan... -O-

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 18:02

Dat ik me zo stierlijk verveel na meer dan een week zien zijn en ‘huisarrest’. ;(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 18:03

Kudu's en impalas om gekomen bij een aangestoken brand in de Beekse bergen. Vieze vieze hufters. _-:(

Spoiler:
bushmeat wordt ook gehamsterd

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 19:04

Vanmiddag onze dochter van 17 op roken betrapt :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 19:51

Ik verbaas me echt over hoe eigenwijs mensen zijn. Het weigeren van het gebruik van een mandje (om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn, er zijn 12 mandjes, mandjes op is buiten wachten). Asociaal gedrag dat mensen momenteel doen; bewust in je gezicht hoesten, in je gezicht spugen … ik snap het niet. Waarom? Wáárom!?

Ja het is moeilijk en nee het is niet leuk. Maar kom op zeg, we moeten dit samen doen hoor.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:00

Dat ik netjes afstand hield van een man, man op een vervelende plek bleef staan (waardoor ik géén anderhalve meter afstand kon houden) en de man zegt: "ze doet niks hoor!" , kijkend naar zijn hond :') Ben niet bang van de hond, maar ik probeer gewoon netjes de 1,5 meter aan te houden.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:08

xDenies schreef:
Ik verbaas me echt over hoe eigenwijs mensen zijn. Het weigeren van het gebruik van een mandje (om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn, er zijn 12 mandjes, mandjes op is buiten wachten). Asociaal gedrag dat mensen momenteel doen; bewust in je gezicht hoesten, in je gezicht spugen … ik snap het niet. Waarom? Wáárom!?

Ja het is moeilijk en nee het is niet leuk. Maar kom op zeg, we moeten dit samen doen hoor.

Echt zo goor dat in het gezicht spugen. Normaal al vies, maar nu al helemaal.

En inderdaad, niemand vindt het leuk, supermarkten doen het ook niet voor hun lol. Maar het moet nou eenmaal gewoon eventjes.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:11

xDenies schreef:

Echt ergerlijk inderdaad.

Vandaag twee vrouwen samen in de Etos aan het winkelen. Moesten labello, dus eerst daar al bij mensen in de buurt die bij de kassa stonden. Ze hadden ook geen mandje gepakt, terwijl dit wel moest. Uitgebreide flyers. Vervolgens zegt de caissière of ze volgende keer even een mandje willen gebruiken. Oh, hoezo dan?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:12

Flying_Angel schreef:
xDenies schreef:

Echt ergerlijk inderdaad.

Vandaag twee vrouwen samen in de Etos aan het winkelen. Moesten labello, dus eerst daar al bij mensen in de buurt die bij de kassa stonden. Ze hadden ook geen mandje gepakt, terwijl dit wel moest. Uitgebreide flyers. Vervolgens zegt de caissière of ze volgende keer even een mandje willen gebruiken. Oh, hoezo dan?

Sommige mensen leven onder een steen... M'n moeder kreeg ook nog telefoontjes of de fitness nog doorging. Eh, wat denk je zelf...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:12

>;) mijn hemel, waar hebben die gezeten de laatste tijd.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:13

Bij ons ook .. de mensen in de rij stonden netjes 1,5 meter bij elkaar vandaan. En er komt een volwassen man die zo voorbij ze stuift. Mijn collega zegt er iets van, 'Ja maar ik heb niets' (spullen), 'Nee', zegt m'n collega, 'Maar het zou wel fijn zijn als je ook gewoon aan die 1,5meter houd'. 'Nou ik zou er op letten de volgende keer'

Echt te bizar .. dat belletje moet toch zelf gaan rinkelen?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:43

Bij de Aldi hangt een a4 formulier dat een winkelwagen verplicht is.
Zoveel mensen die zich er niet aan houden.
Ene medewerker stuurt je weg en de andere niet. Gewoon wegsturen is wel het duidelijkste lijkt mij.

Britta wat naar dat roken van je dochter. En nu?

Ik ben statisch. Dat ik een schok krijg is niet leuk. Dat bij mijn man aanraken de vonken er vanaf springen is nog wel grappig. De hond begrijpt er niks vn.