Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:49

Muze schreef:
Bij mij blijft al 24 uur een betaling hangen.
Bij mij staat “ nog niet betaald”
Bij koper “ betaling in behandeling”..

Annuleer het betaal verzoek en stuur het op nieuw. Soms zit er even een glitch in en zolang jij geen bevestiging hebt, kun je annuleren.

Muze

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:20

Bij haar staat ie “ in behandeling “..

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:25

Muze schreef:

Maar bij jou niet, dus gewoon annuleren en opnieuw verzenden. Als het bedrag inmiddels van haar rekening is afgeschreven (wat ik niet verwacht), dan moet zij dat oplossen met marktplaats. Ik zou toch echt het eerst opnieuw proberen te versturen.

Mocht die echt in behandeling zijn, dan kun jij niet annuleren.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:33

Ik zoek een body protector er staan er echt veel maar niet overal staat een maat bij. Dat is echt niet handig, bij sommige staat er helemaal niks bij.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:59

marleen_usar schreef:
Ik zoek een body protector er staan er echt veel maar niet overal staat een maat bij. Dat is echt niet handig, bij sommige staat er helemaal niks bij.

Haha, heel herkenbaar. Ik snap ook nooit waarom mensen zo weinig info bij hun item zetten. Ik zoek bijvoorbeeld longsleeve shirts met col in mijn maat. Maar zelden of nooit wordt er “longsleeve”, “coltrui”, “colshirt”, “col”, “lange mouwen” of de maat genoemd. Terwijl ik geen zin heb om honderden, al dan niet duizenden advertenties door te spitten voor deze shirts.

Ik zoek in dezelfde rubriek, als waarin jij zoekt naar de body protectors, zelf altijd naar beenbeschermers in maat XL, het liefst in kleuren die ik nog niet heb (en ik heb er heel wat). Ik heb gewoon een standaard zoekopdracht voor die rubriek op “XL” zo krijg ik een melding elke keer als er een nieuwe advertentie geplaatst wordt met XL in de titel of tekst. De nodige bodyprotectors wordt ik ook van op de hoogte gebracht, maar dat is niet erg.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:00

Ja dat van die meldingen is erg handig.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:15

Daphara schreef:
Muze schreef:

Maar bij jou niet, dus gewoon annuleren en opnieuw verzenden. Als het bedrag inmiddels van haar rekening is afgeschreven (wat ik niet verwacht), dan moet zij dat oplossen met marktplaats. Ik zou toch echt het eerst opnieuw proberen te versturen.

Mocht die echt in behandeling zijn, dan kun jij niet annuleren.

Gedaan. T zou aan de bank liggen.. geen idee.
Blijkt soort storing te zijn.
Laatst bijgewerkt door Muze op 28-12-20 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:22

Ik heb een vraag over 'BMW 5-Serie 2.8 I 528 AUT 1996 Groen wil u misschien. Wel tegen mij. Auto Inruilennnnnnnn,,?? ¿??? Het gaat er wel om een seat Leon uit 2002 1.6???????????????????? ¿?? ¿???????????????? ¿? ¿??? ¿???? ¿¿¿???

Serieus, deze heb ik nu al 3x gehad. Elke keer zeg ik dat het niet gaat gebeuren ( een auto met een waarde van 350 ruilen tegen een auto van dik 2000) en dan is het een paar dagen stil en doet hij het weer. Ik heb hem nu maar geblokkeerd...

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:36

Het geld wat donderdag avond vanuit België is overgemaakt heb ik vanmorgen op mijn rekening gekregen.

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 13:55

Hoe is PostNL bij jullie? Ik wacht al 14 dagen op een pakketje van H&M, tussendoor een uitrijdeken gekocht van iemand op FB die al binnen een dag geleverd werd, en een bit via MP overgenomen wat ik zelfs nog eerder had gekocht dan de deken, is ook nog niet binnen. -O- En de PostNL app maar zeggen dat m’n bezorger onderweg is _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:52

Hier nog erger.
Heb via Etsy een rode Arafat gekocht ergens eind november.
Nog steeds niets binnen.
Volgens verkoper deze week.
Track&trace gaan tot 9 december.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:14

Bureaustoel op marketplace van fb voor €5. Prima stoel nog, maar wieltjes niet meer fijn. Ik ben gestopt met dingen gratis weggegeven want dat levert zo vaak gezeik op, dus €5 is een heel klein prijsje en ik zou altijd nog kunnen zeggen: neem maar mee.
Binnen vijf minuten reactie, direct gehaald.... dat is snel!

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:26

xSCWx schreef:
Het geld wat donderdag avond vanuit België is overgemaakt heb ik vanmorgen op mijn rekening gekregen.

Het geld dat gister vanuit NL naar mijn Be rekeningnummer is overgemaakt stond deze ochtend ook al op mijn rekening.

Ik dacht dat spullen verkopen via MP, geld verdienen en opruimen betekende..... Helaas zie ik wanneer ik op MP kom om de chat te beantwoorden, spullen die ik zelf wil hebben. Ik heb deze ochtend meerdere paardenspullen op de post gedaan en mijn man zit nu in de auto voor een nieuwe design radiator van MP.......

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:37

Nu ben ik heel benieuwd of ik wat bij jou heb gekocht Petra8...
Ik heb gisteren wat gekocht bij een Petra en geld overgemaakt naar België.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:39

Dat moet dan bijna wel :+

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:42

Een front riser

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:46

Ik had al even in je profiel gekeken. Pakje is idd onderweg naar jou. Omdat ik het in NL naar het postkantoor breng, hebben de meeste mensen het pakje de volgende dag al in huis. Hopelijk is dat in jou geval ook zo.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:48

Haha wat leuk! Goede service hoor!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:02

Ik heb een bijzondere...Dinsdag 20 oktober stuurde iemand, kan ik het item donderdag komen ophalen?

Daarop heb ik een half uurtje later gestuurd “ Dat is goed hoelaat wil je het komen ophalen”

Geen reactie...

30 oktober heb gestuurd: “Wil je nog een poging doen of zie je er vanaf?”

Geen reactie

Vandaag!! Krijg ik ineens out of the bleu: Kan je me een betaalverzoek sturen?

Ik heb een kwartier later een betaalverzoek gestuurd. Ben erg benieuwd of het ook betaald gaat worden :')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 18:44

Haha dat is wel bijzonder, benieuwd of je idd nog iets binnenkrijgt!

Ik heb net weer fijne deal achter de rug, spel voor oudste zoon waar hele duidelijke foto's bij zaten waarop al goed te zien was dat het compleet was. Op weg naar huis op kunnen pikken dus ideaal.

Zelf wat dingen gratis af te halen gezet die gewoon netjes worden opgehaald. Ook wel prima, hang het in een tasje aan de garagedeur, geef het adres door en dan zie ik het wel. Hoef er dan niet voor thuis te blijven, maar de laatste tijd wordt het keurig opgehaald. Zelfs een set plastic keukenspeelgoed die ik gisteren in de speeltuin vond, wrs iemand te beroerd om het weg te gooien en zo dacht er toch nog een ander voor te vinden ofzo 8)7 Vond het bizar om het zo te laten staan dus meegenomen, sopje gegeven en op de weggeefhoek gezet. Vanochtend opgehaald.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 18:53

Ik zet ook regelmatig gratis dingen op Marktplaats. Maak ik er toch weer iemand blij mee. Rijlaarzen blijken alleen heel moeilijk en dat is ook logisch omdat het zo nauw komt met maten natuurlijk.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:25

Ik had ook weer een mooie, ik heb wat tijdschriften (waaronder een zwangerschapseditie van ouders van nu) op marktplaats, kreeg ik vanavond een berichtje of ik betere foto's had. Bijzonder, maar deze persoon had 200+ positieve ervaringen dus het zal wel.
Ik een foto gemaakt van de buitenkant (niet beschadigd) en één van de index (voor wat soort verhalen er in deze staat), dat leek me nog wel logisch.
Krijg ik terug of ik ook foto's van de binnenkant kon sturen (ja toch, jij bent er hele andere dingen mee van plan)
Ik 1 foto gestuurd van een verhaal over eten met wat gerechten ernaast (haha!) en gestuurd dat als diegene de andere verhalen ook wilt lezen, ik hem op de bus gooi voor €3,64.
Ik kreeg weer een nette reactie terug dat er dan toch afgehaakt werd, waarop ik niet anders kon terugsturen dat 'wat een verrassing, ik zou eens op google gaan kijken als je een leuke avond wilt' _O- niks meer gehoord :')

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:52

Omg :')

Hier weer een goede ervaring. Super leuk bankje gezien en heb hem net opgehaald <3

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:49

Hier even een vraag over de verkoop van spullen via Marktplaats (ik heb er niet veel ervaring mee), hopelijk jullie wel?
Ik heb veel boeken die ik weg wil doen. Variërend van romans (Jill Mansell) tot studieboeken. Ik heb er een aantal op marktplaats gezet en veelal "bieden" erbij gezet. Via bol en google ook even gekeken of er vraag is naar deze boeken. Kom er ook veel tegen op bol. Mijn prijs heb ik hier onder gedaan. Als veel van deze boeken op bol staan betekend dat dan ook dat er veel vraag naar is? Verkopen boeken via Marktplaats goed?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:34

een grote en kleine hamsterkooi op mp gezet. net een reactie of iemand de grote met wat spullen vanmiddag mag komen ophalen. ben benieuwd of diegene nog gaat reageren en vanmiddag nog komt.
Kan dat geld mooi m'n spaarpot in.