Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Vind jij heerlijk, dat is iets anders

Silly1972 schreef:Relaxed schreef:Vind jij heerlijk, dat is iets anders
Klopt, dat zeg ik toch ook....
Althans, had beter vind ik erbij zeggen, maar zo bedoelde ik het wel.
Maar ik begrijp je wel, als de ene graag klef doet en de ander niet dan is dat wel een dingetje.
Scampi kan je eten zonder elkaar erbij nodig te hebben.
Met knuffelen is dat toch lastig
Maar wie weet is dat bij hem niet perse een must.
Kan je gewoon vragen natuurlijk, of zeggen dat je niet zo klef bent en kijken hoe hij reageert

Neverland schreef:Waar zeg ik dan dat ik het afkap? Ik zeg alleen dat mijn interesse is gedaald. Ik vind het belangrijk dat je met affectie op 1 lijn zit ja. Ik heb vaker mannen gedate die daar erg van houden en ik niet. En ja, op een punt heb ik het altijd gekapt. Dat gehang aan me, ik word daar niet goed van.
Euh nee hoor, je eigen helft
Neverland schreef:Waar zeg ik dan dat ik het afkap? Ik zeg alleen dat mijn interesse is gedaald. Ik vind het belangrijk dat je met affectie op 1 lijn zit ja. Ik heb vaker mannen gedate die daar erg van houden en ik niet. En ja, op een punt heb ik het altijd gekapt. Dat gehang aan me, ik word daar niet goed van.
Relaxed schreef:Net als dat in bed tegen elkaar lepeltje lepeltje, van die mannen die dan zeggen zo heerlijk samen in slaap te vallenEuh nee hoor, je eigen helft
Laat één enkel zinnetje toch niet zo zwaar doorwegen, hup, ga verder met die conversatie. 
Gini schreef:Dat is inderdaad een prima opmerking, maar zijn reactie is toch ook ok en niet sneu. Dit is toch gewoon communicatie? Elkaar leren kennen en aftasten hoe/wat de ander is.Laat één enkel zinnetje toch niet zo zwaar doorwegen, hup, ga verder met die conversatie.
Ach ja, nee, wie ben ik om te zeggen wat iemand moet doen. Ik bedoel het ook alleen maar goed.