Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:58

Neverland, overanalyseren heet dat. Laat die negatieve gedachten los. Je geeft jezelf de kans niet om iemand te leren kennen als je zo snel iemand in de 'oh laat maar'-categorie plaatst.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:59

Maar dat hij dat graag wilt, wil toch niet meteen zeggen dat het ook moet?
Gewoon aangeven dat je dat niet fijn vindt, of nu nog niet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:01

Nou ja, bij een man die het heeft over 'knuffelen op de bank' haak ik ook een beetje af hoor.. Ik ben dus helemaal geen knuffelig persoon en vind het een beetje klef overkomen :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:07

Zonde als je tot dan toe een superleuk gesprek hebt. Als je iemand afwijst omdat die eenmalig een keer iets zegt wat misschien niet helemaal in lijn ligt met je eigen verwachtingen, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk. :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:15

Oh nee knuffelen op de bank is toch heerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:37

Vind jij heerlijk, dat is iets anders ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:40

Mij maak je echt niet gelukkig met knuffelen op de bank. :') En zeker niet met een wildvreemde.

Vind ook niet dat ik het mezelf onnodig moeilijk maak. :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:54

Maar het is niet omdat een man dat even kort in een berichtje neerpleurt dat je straks meteen de rest van je leven tegen je zin al knuffelend op de bank moet doorbrengen, toch?
Dat is wat ik niet snap. Jij houdt heel veel van scampi's, jouw gesprekspartner niet. Zou je dan willen dat zo een man meteen interesse in je verliest nadat jij post: Ik heb vanavond scampi's gegeten, superlekker!

Je gaat een superleuk gesprek toch niet afkappen omdat er eenmalig iets buiten verwachting gezegd wordt? Moest nu het hele gesprek klef en net niet zijn en je voelt het niet, dan moet je niet tegen beter weten in verder praten. Maar dat was hier niet het geval. Je had een superleuk gesprek totdat die 1 keer begon over knuffelen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:03

Waar zeg ik dan dat ik het afkap? Ik zeg alleen dat mijn interesse is gedaald. Ik vind het belangrijk dat je met affectie op 1 lijn zit ja. Ik heb vaker mannen gedate die daar erg van houden en ik niet. En ja, op een punt heb ik het altijd gekapt. Dat gehang aan me, ik word daar niet goed van. :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:03

Ik snap wel waarom die van mij dus niet direct zei dat ie vegetarisch was en zo min mogelijk dierlijke producten at..ik had m direct afgeserveerd hahahaha. Eigenlijk hetzelfde als wat nu gebeurt over dat knuffelen. Soms moet je iets ook een kans geven. Hij zal toch zeker niet alle dagen op de bank hangen en knuffelen???

En wie weet, hang je straks heerlijk samen op de bank een serie te kijken of in ons geval tussen kunst en kitch ofzo, te grappig met zijn tweeen!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:04

Relaxed schreef:

Klopt, dat zeg ik toch ook....
Althans, had beter vind ik erbij zeggen, maar zo bedoelde ik het wel.

Maar ik begrijp je wel, als de ene graag klef doet en de ander niet dan is dat wel een dingetje.
Scampi kan je eten zonder elkaar erbij nodig te hebben.
Met knuffelen is dat toch lastig :P

Maar wie weet is dat bij hem niet perse een must.
Kan je gewoon vragen natuurlijk, of zeggen dat je niet zo klef bent en kijken hoe hij reageert

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:21

Iemand die mij wil knuffelen zonder me gezien te hebben vind ik een beetje creepy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:22

Silly1972 schreef:
Relaxed schreef:

Klopt, dat zeg ik toch ook....
Althans, had beter vind ik erbij zeggen, maar zo bedoelde ik het wel.

Maar ik begrijp je wel, als de ene graag klef doet en de ander niet dan is dat wel een dingetje.
Scampi kan je eten zonder elkaar erbij nodig te hebben.
Met knuffelen is dat toch lastig :P

Maar wie weet is dat bij hem niet perse een must.
Kan je gewoon vragen natuurlijk, of zeggen dat je niet zo klef bent en kijken hoe hij reageert

Ik bedoelde idd de IS heerlijk ipv de vind ik heerlijk :')

En de vergelijking scampi's eten vs knuffelen gaat idd nergens over.. Want knuffelen heb je elkaar voor nodig en scampi's eten niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:23

Neverland schreef:
Waar zeg ik dan dat ik het afkap? Ik zeg alleen dat mijn interesse is gedaald. Ik vind het belangrijk dat je met affectie op 1 lijn zit ja. Ik heb vaker mannen gedate die daar erg van houden en ik niet. En ja, op een punt heb ik het altijd gekapt. Dat gehang aan me, ik word daar niet goed van. :=

Net als dat in bed tegen elkaar lepeltje lepeltje, van die mannen die dan zeggen zo heerlijk samen in slaap te vallen :+ Euh nee hoor, je eigen helft :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:30

Neverland schreef:

Dat klopt, je hebt niet afkappen gezegd, dat heb ik ervan gemaakt. Verloopt de rest van het gesprek wel weer leuk? :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:39

MarcoBorsato schreef:
Iemand die mij wil knuffelen zonder me gezien te hebben vind ik een beetje creepy.

Ja ik ook :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:41

Relaxed schreef:
Net als dat in bed tegen elkaar lepeltje lepeltje, van die mannen die dan zeggen zo heerlijk samen in slaap te vallen :+ Euh nee hoor, je eigen helft :')

Riep ik om het allerhardst......ook eigen dekbed etc. maar man wat vind ik het nu zalig hahaha en halverwege de nacht lig ik allang weer op mijn eigen helft hoor, dat wel.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:41

Misschien zei hij het wel om te pijlen of je er van houd en haat ie het zelf ook :+ beetje in goeie doen willen vallen

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:44

Jester dat zou de ideale situatie zijn. :') Maar ik had geantwoord (probeerde het nog netjes te zeggen) "Dat zullen we dan wel zien ;)" en ik kreeg een teleurstellende smiley terug gestuurd en daar is het gesprek geëindigd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:00

Och god, sneue reactie van hem dan :')

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:09

Tja, als ik zo'n antwoord kreeg zou ik ook wel klaar zijn met het gesprek. Is toch meteen een deur in je gezicht zo'n opmerking. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:22

Natuurlijk niet, je weet niet eens of er überhaupt een klik is dat je zou willen knuffelen.. Dus 'Dat zullen we dan wel zien' is toch een hele reële opmerking?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:27

Dat is inderdaad een prima opmerking, maar zijn reactie is toch ook ok en niet sneu. Dit is toch gewoon communicatie? Elkaar leren kennen en aftasten hoe/wat de ander is. :) Laat één enkel zinnetje toch niet zo zwaar doorwegen, hup, ga verder met die conversatie. :+
Ach ja, nee, wie ben ik om te zeggen wat iemand moet doen. Ik bedoel het ook alleen maar goed.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:52

Gini schreef:
Dat is inderdaad een prima opmerking, maar zijn reactie is toch ook ok en niet sneu. Dit is toch gewoon communicatie? Elkaar leren kennen en aftasten hoe/wat de ander is. :) Laat één enkel zinnetje toch niet zo zwaar doorwegen, hup, ga verder met die conversatie. :+
Ach ja, nee, wie ben ik om te zeggen wat iemand moet doen. Ik bedoel het ook alleen maar goed.

Sluit me hierbij aan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:54

topsylover schreef:
Tja, als ik zo'n antwoord kreeg zou ik ook wel klaar zijn met het gesprek. Is toch meteen een deur in je gezicht zo'n opmerking. :+

Joe theatraal much? :=