Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:33

Zo hierbij ook mijn verslagje van het super leuke pakket van Cynn! :) :)

Hierbij al mooi glimmende pakketje :D

Afbeelding

Vervolgens trof ik deze super schattige kaart aan!

Afbeelding

Ennnn allemaal mooie kadootjess en 1 zonder papier *\o/*

Afbeelding

En uitgepakt <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Afbeelding

Deze geometrische sticker vind ik echt geweldig!!!!!!!!!!

Afbeelding

En nog de hint , met vooral de datum van bokt heb ik mijn SSS snel gevonden :)
Afbeelding

Heel erg bedankt ik ben er super blij mee!!

KimD

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:35

Sinds ik mijn tattoo heb lijkt ik dat geometrische overal tegen te komen. :') Mijn tattoo is dan wel origami, maar het idee is hetzelfde natuurlijk. Heerlijk! <3

Echt weer leuke pakketten allemaal! Jammer dat het einde nadert.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:40

Wauw wat een hoop pakketten vandaag :D

Ik ben ook nog op zoek naar mijn secreet santa :j

Ben heeeeeel blij met mijn warme sokken <3

Afbeelding

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:44

cnterpstra schreef:
Jaaaaa! Ik ben jouw SS! Hoop dat het allemaal een beetje bij je past, heb je goed gestalkt in oudere topics ook :o . Ik vond het erg leuk om voor je te shoppen!

De hint heb je aan mijn moeder te danken :') . Vrienden hadden een soortgelijk idee bij hen via Whatsapp gespeeld. De oplossing leidde naar een verstopplek waar ze stiekem cadeautjes hadden achtergelaten in het vakantiehuisje waar ze op dat moment zaten. Maar in plaats van neutrale vragen wilde ik heel graag woorden vinden die echt op jou persoonlijk sloegen. Was voor sommige letters nog aardig speuren tussen al je posts en daardoor inderdaad soms flink ver terug :+ .

Blij om te lezen dat je het een leuk pakketje vond!!

Dank je!! Echt een toffe en heel persoonlijke hint, superleuk! Ik ga ‘m goed onthouden :j

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:45

IMAY1990, jij bent mijn santa! :D

Ik weet dat je over die armband zei dat hij kapot was gegaan en graag een nieuwe wilde.

Wie zegt dat compleet random dingen onthouden niet heel handig kan zijn? :+

En je woont in Amsterdam waar vvw zit.
Was niet zeker of ik daar nog naar moest zoeken aangezien het kamp weer heel ergens anders was en je miss daar wel vrijwilliger kon zijn.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:48

Devil Ina wat een gave sokken <3!

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:50

Angelaa2 schreef:
Devil Ina wat een gave sokken <3!

Vind ik ook <3 nu nog uitvissen wie de gulle gever is :j

Ga morgen alle profielen na...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:55

Er zijn niet super veel profielen over om te speuren, dat scheelt dan weer!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:58

xFioon schreef:
irisskib schreef:
Jaaaaaa hij is er *\o/* *\o/* *\o/*
[ [url=m/hqoUnF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na een hele worsteling met het papier eindelijk de doos open 8)7
[ [url=m/0SFadQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste echt een super leuk kaartje en daarna de hint
[ [url=m/3HAxYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pqxxtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ojOz9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan alle kados bij elkaar :oo
[ [url=m/Tye0HO.jpg]Afbeelding[/url] ] echt super veel <3

Uitgepakt en er echt super blij mee *\%/*
[ [url=m/Id56s2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt super leuk pakket gekregen en zelfs rekening gehouden met de kaarsjes die op batterijen zijn dus kan ik geen brand op stal veroorzaken
Xfioon ben jij mijn secret santa?

Jaa klopt!!
Gelukkig ben je er blij mee! Er zijn nog wat ome Ali dingetjes onderweg dus die zal ik met de briefpost besturen als ze binnen zijn! Dus moest even last minute op jacht voor andere kados haha

Wel grappig dat wij elkaar SS waren!

Ik dacht er nog aan om als hint wat cadeau papier te recyclen en daar een briefje bij te doen met een hint haha

Het is wel echt te toevallig dat wij elkaar hadden gekregen!
Ik ben echt super blij met mijn pakket vind het echt helemaal leuk *\o/*
Oeeeeh nog ome Ali post dat wacht ik dan rustig nog af [o]
Als ik je profiel niet zo goed had onderzocht was de hint nog best moeilijk denk ik maar nu wist ik het zo :+
Ik ben echt super blij met alles!!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:09

Michelle_96 schreef:
Zo hierbij ook mijn verslagje van het super leuke pakket van Cynn! :) :)

Hierbij al mooi glimmende pakketje :D

[ [url=m/3l8rBP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens trof ik deze super schattige kaart aan!

[ [url=m/oWJcRO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ennnn allemaal mooie kadootjess en 1 zonder papier *\o/*

[ [url=m/C16wOc.jpg]Afbeelding[/url] ]

En uitgepakt <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

[ [url=m/XISrdH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze geometrische sticker vind ik echt geweldig!!!!!!!!!!

[ [url=m/c3PKqt.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog de hint , met vooral de datum van bokt heb ik mijn SSS snel gevonden :)
[ [url=m/rXzhaT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel erg bedankt ik ben er super blij mee!!

Graag gedaan!!! :D

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:40

Choce schreef:
IMAY1990, jij bent mijn santa! :D

Ik weet dat je over die armband zei dat hij kapot was gegaan en graag een nieuwe wilde.

Wie zegt dat compleet random dingen onthouden niet heel handig kan zijn? :+

En je woont in Amsterdam waar vvw zit.
Was niet zeker of ik daar nog naar moest zoeken aangezien het kamp weer heel ergens anders was en je miss daar wel vrijwilliger kon zijn.

Klopt :j

Ik hoop dat het spelletje bevalt. Toen ik naar spelletjes vroeg gaf je aan dat een spelletje zoals memory ook in de smaak zou vallen en toen ben ik aan de slag gegaan. De USB stick zelf was geen hint maar ik ga wel al een behoorlijk aantal jaar als vrijwilliger mee op kamp.

Ik heb nog een paar ideeën voor verbeteringen en/of uitbreidingen van het spelletje, ik zal een PBtje sturen als versie 2.0 af is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:00

M_D_H schreef:
Secret Santa Hint

Citaat:
lieveli. ik begrijp dat jij het nogal moeilijk hebt. de hint op papier (niet het gedicht) heeft alles met mijn paard te maken. ook vind oa in jouw kados een hint.

NOU. Nogal moeilijk is een understatement :') oke ik ga verder speuren!

Ik dacht dat de hint borstvoeding betekende |( :')

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:26

Ik heb vanavond nog een 10 minuten lopen speuren, maar kan het nog niet vinden :')
Zag wel dat er cijfers naaststaan, helemaal gemist _O- Morgen maar even kijken wat het allemaal betekend.
Lieve SS, echt super sorry dat het zo lang duurt. Ik ga vast de boeken in als degene die niet kan puzzelen en eeuwen over de hint doet _O-

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:05

Nou eindelijk tijd voor een verslagje van mijn pakket. Net een geslaagde avond gehad met veel lol. Leuk interview met een burgemeester af mogen nemen. Eindelijk klaar en weer even tijd voor bokt....

Vanmiddag was het dus zover, de postbode stond voor de deur, ik deed met een big smile open en ging springend door de woonkamer naar mijn vriendin met mijn pakket in mijn handen. Ik was zooo verschrikkelijk blij dat hij binnen was, ik keek er zo erg naar uit.

Afbeelding
Geweldig mooi ingepakte doos (even het adres weg gepoetst). Door de eerdere dozen die ik hier gezien heb in het topic. Waren we "slim" en hebben we hem op de galerij open gemaakt voor het geval dat. Maar dankjewel lootje, dat je ons een hoop "oliebol" hebt bespaard! := _/-\o_

Afbeelding
Afbeelding
Op de gang ook even alles er uit gehaald en daarna rustig naar binnen gegaan om de kaart en cadeautjes open te maken. Eerst de kaart opengemaakt en gelezen. Mijn kennis en ingeving zeiden gelijk dat ik op zoek moest naar iemand uit Alkmaar....

Afbeelding
Afbeelding
Na het lezen van de kaart hebben we de cadeautjes uitgepakt, wat waren deze super leuk ingepakt. Lieve SS, zowel ik als mijn vriendin willen je heel, heel erg bedanken. Zo leuk gedaan, de cadeautjes in "duo's" ingepakt. We konden gelijk zien dat je me supergoed hebt gestalkt, ik ga er vanuit dat je hier en daar opgevangen hebt hoe ik en we er enigszins voorstaan. En we hadden gelijk door dat je zo lief geweest ben ook aan mijn vriendin te denken. We hebben met plezier samen het pakket uitgepakt, iedere keer allebei tegelijk 1 van de cadeautjes in dezelfde kleur. Dit heb je echt zo leuk gedaan! Uiteindelijk hebben we tijdens het openmaken al heerlijk genoten van de chocolademuntjes, en uiteindelijk was alles uitgepakt.
Afbeelding

Lieve SS, wat zijn we super blij met dit leuke pakket! We vinden echt alles geweldig, een hele mooie vlinderdas voor met de kerst (Hmmm of dit bij mijn kerstoutfit staat weet ik niet, maar ik zei gelijk al tegen mijn vriendin dat ik hem sowieso ga dragen met kerst! Ongeacht of het staat....de foto krijg je nog wel SS! _O- De mokken zijn ook echt geweldig leuk en schattig, kunnen we goed gebruiken. Van de week toevallig heerlijke warme choco gekocht, nu hebben we ook 2 mooie mokken waar we het uit kunnen drinken haha! De maskertjes vielen ook erg in de smaak, en de andere chocolatjes gaan we binnenkort van genieten.

En het spelletje ken ik niet, mijn vriendin kent het van verhalen, maar het ziet er superleuk uit! Dat ga ik binnenkort ook eerst eens uitpluizen en spelen.

En dan hadden we natuurlijk nog de christmas crackers en het ei om eieren mee te koken. Heel leuk en handig, we hebben erg gelachen om de grapjes uit de crackers en hebben deze na het uitpakken van ieder cadeautje er allebei 1 opengemaakt samen. Erg leuk, we hebben ons heel erg vermaakt.

We zijn je beide super dankbaar....maar nu is nog de grote vraag....SS, wie ben jij?
Mijn gevoel zei zoals ik al zei gelijk na het lezen van de hint Alkmaar.....nu kom ik uit het media wereldje en begon ik na het uitpakken gelijk even te snuffelen door de kranten. Best moeilijk lezen met al die scheuren....maar daar kwam ik het NH Dagblad op tegen....ik moest dus sowieso zoeken in Noord Holland, de kans was groot dat het om Alkmaar ging.

De profielen van de SS'en waar geen lootje van bekend was zijn meerdere keren uitgeplozen vandaag, niemand had als woonplaats Alkmaar...oliebol toen liepen we wel een beetje vast. Er was alleen 1 profiel met een hele vage plaatsnaam, met een pin op de kaart in Limburg....ergens vertrouwde ik het direct al niet na het zien van dat profiel. Maar he, ons mooie Limburg heeft wel meer vage plaatsnamen. Dusja, snel door naar de volgende profielen. Uiteindelijk de 3e keer dat we de profielen afgingen zei mijn gevoel toch dat de plaats niet klopte. Het leek me geen normale plaatsnaam, waardoor ik Raamkla toch even door google haalde, en het zou een deel van Alkmaar moeten zijn. Kijk, toen viel het kwartje en was de puzzel compleet. Weer wat geleerd vandaag, want die kende ik niet.

De hint met de kaasstad vond ik echt geweldig leuk bedacht, goed over nagedacht en heel leuk uitgevoerd.

Dus, Lieveli ben jij mijn (Of naja, onze := ) SS?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:14

Jaaaaaaaaa

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:15

Ik wilde het je niet te makkelijk maken :')

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:16

Hahaha wat leuk! Het was wel even puzzelen, ondanks dat mijn gevoel direct Alkmaar zei was het idd nog wel even iets om uit te vogelen! Heel leuk gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:17

Zalig dus toch :)) , hij appte toen zijn pakket binnen kwam, todn de hint en ik wist gelijk dat jij het moest zijn :') . Mooi pakket Ricie!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:27

Ohh exploding kittens!!!! Dat is zo'n ontzettend leuk spel *\o/* Leuk pakketje ook verder, echt heel lief gedaan.

En voor degenen die nog een pakket verwachten: :(:) hopelijk komt het snel en is het het wachten waard! Het is ook zoooo ontzettend druk bij de post, maar met een beetje geluk moet alles voor de kerst toch wel binnen zijn.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:48

Deeskuh88 schreef:
Ooh, dat zou wel supertof zijn! Ik vind hem zo leuk gemaakt! Je bent echt ontzettend creatief. Ben blij dat je mij zo'n leuk lootje vond. Vind het pakket ook nog steeds helemaal fantastisch. Die Eevee ligt al elke avond bij mij in bed, haha.
De post is hier wel vaker vertraagd. Je hebt het mij met de hint aardig moeilijk gemaakt, en toch is hij ergens ook wel geniaal. Ik had nog nooit van een Ushanka gehoord :D Vandaar dat ik de link steeds maar niet had gelegd. Tot ik je profiel bekeek.. Haha! Je hebt het ontzettend goed gedaan en ik vond je een superleuke Secret Santa!

Ik zat net jouw foto's terug te kijken en zag maar liefst 2 westie kussens en nu zó nieuwsgierig of je iets hebt met het (geweldige <3 ) ras?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 07:53

MarcoBorsato schreef:
Jaaaaaaaaa

Ik las kaasstad en dacht ooh dat moet lieveli zijn :))

Ik ga vanmiddag weer even op de pakketten reageren :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:30

Oh maar 'er is een hint' was toch ook al wel een duidelijke hihi.. :D Tof pakket weer!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:41

Gaaf pakket Ricie! :D en Raamkla _O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:52

Nooor_ schreef:
Rambogirl schreef:
OMG ik kreeg ineens een ingeving!

@ Nooor_ : Ben jij degene die ik mag bedanken voor mijn super leuke pakket?

*\o/*
Ja!
Ik was bang dat mijn hint te makkelijk zou zijn maar gelukkig viel het mee haha

Dank je wel voor t enorm leuke pakket!
Ik schaam me echt dat ik er zo lang over deed om je te raden.
Gisteravond lag dat kaartje op tafel en toen ik er schuin op keek viel ineens het kwartje :') _/-\o_

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 09:50

Secret Santa Verzoek

Citaat:
Donna, jouw Secret Santa vraagt zich af of jij al een hint via de post hebt mogen ontvangen...