Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:45

Amandavd schreef:
Dat mijn vriend niet alleen een bord maar een heel gebouw voor zijn kop heeft.

Dat de hond al sinds vanmorgen loopt te schrapen met zijn keel en zijn eten heeft overgegeven.

O dat gebouw is heel herkenbaar soms.
Kan je hond iets in zijn keel hebben zitten dat hij de hele ochtend zo doet?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:46

Arethe schreef:
Amandavd schreef:
Dat mijn vriend niet alleen een bord maar een heel gebouw voor zijn kop heeft.

Dat de hond al sinds vanmorgen loopt te schrapen met zijn keel en zijn eten heeft overgegeven.

O dat gebouw is heel herkenbaar soms.
Kan je hond iets in zijn keel hebben zitten dat hij de hele ochtend zo doet?

Nee daar ben ik vrijwel zeker van. Ze haart nu wel enorm en het is een ontzettende likker dus het kan ook zijn dat ze haren van de bank heeft opgelikt en die haar keel irriteren. Of kennelhoest.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:47

ScarOfWars schreef:
Klanten die niet de moeite nemen on hun spullen uit hun emmer/bakje/ding te halen.. Kom op..

Bij klanten zoals dit trek ik altijd eerst heel de emmer leeg, om ze vervolgens als laatste pas de emmer te geven die ze dan weer helemaal vol moeten doen natuurlijk :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:47

Arethe schreef:
Arethe schreef:
%) De pijn in mijn rug die voelt alsof het erin gaat schieten..

Dat ik een hernia blijk te hebben.. bah

Nog even door met ergeren, dat ik hier ook nog spit bovenop heb gekregen. Leuk joh met een net opgeleverde nieuwbouw woning met bijbehorende klussen, een 2 jarige die alleen maar door mama getild wilt worden en een nieuwe baan in vooruitzicht waar ik me voor de volle 1000% voor wil inzetten omdat het geweldige kansen bied.

Pindakaa7

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:11

Dat ik vandaag netjes optijd m'n leesverslag inlever, maar ik nu een 1 heb omdat je blijkbaar het hele dossier moest inleveren in plaats van alleen het laatste verslag.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:15

Wat belachelijk zeg.... En nu? De rest nog extra mailen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:21

Tigress schreef:
nee, een klein prakje brokken gelukkig :))

Mijn kat vreet dat zelf weer op :r

Heb mij geërgerd dat het zolang duurde bij de bloedbank , na 2 uur weer thuis :=

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:27

Coconut schreef:
Wat belachelijk zeg.... En nu? De rest nog extra mailen?

Tjah en nu.. Ik heb hem gamaild of ik de rest van het dossier morgen alsnog in kan leveren, of dat ik het kan mailen of zo. Mailen wil hij waarschijnlijk niet, hij wil het perse op papier. Het Inleveren was sowieso lastig, hij wil het niet in z'n postvakje namelijk dus ik heb heel de school door gezocht waar hij was want hij zat niet in het lokaal waar hij normaal zit en er was niemand bij de reseptie dus ik kon ook niet vragen in welk lokaal hij zat. Pff word hier echt boos van :( ookal is het waarschijnlijk mijn eigen schuld hoor, hij zal vast wel tijdens een les hebben gezegd dat het hele dossier ingeleverd moest worden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:34

Dat ik mijn motivatie/concentratie niet kan vinden voor mijn verslag... mezelf van bokt trappen heeft geen zin :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:40

Mijn kies ;( Begin november gaatje gevuld, tandarts zei dat het wellicht een wortelkanaalbehandeling zou worden en dat ik het moest laten weten als ik weer last had. Kies was af en toe nog wel gevoelig maar wilde liever wachten tot januari ivm verzekering. Nu sinds gisteravond om de tien minuten ontiegelijk pijnlijke scherpe steken in mn kies/kaak die helemaal doorlopen naar onder mn oog. Heb amper geslapen. Vanochtend gelijk gebeld en kan om kwart over vier terecht. Gelukkig maar want als dit nog een nacht had gemoeten had ik die kies er zelf uit geropt. :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 16:02

Collega die een vriendschappelijke harde stomp tegen mn linkerbovenarm gegeven heeft.
Normaal kon ik die prima hebben. Maar euhm ja 2 september mn bovenarm gebroken. Met schroeven etc tesamen geschroeft. Dus ja auw doet paasei pijn nu.

Hij heeft het niet met opzet gedaan maar toch, denk toch na banketstaaf

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:19

Een e-mail van een forum waar ik al jaren niet meer geweest ben. Blijkbaar zijn ze niet meer zo populair 'door de opkomst van social media' (juist :'). Kan nog wel meer redenen bedenken, maar als je het daarop af wilt schuiven is het ook prima :') ) en of iedereen alsjeblieft weer terug wil komen. Nou, nee :+ Was niet bepaald het gezelligste forum en dat het leegloopt verbaast me absoluut niet :+

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:27

Muiz schreef:
De chauffeur die zijn uitzwaai niet heeft gecheckt voordat hij wegreed. Hij plette een fietser tegen mijn bus en nu kan ik een schade formulier invullen :n

Wow jeetje. En die fietser?

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:27

Aan dat ik noise cancelling koptelefonen aan het passen was voor m’n Autisme en opeens iemand vroeg of die lekker zat. Ik schrok hier zo van dat ik huilend de winkel ben uitgerend met m’n oren dicht... en het passen was ook nog weer eens tussen allemaal speakers. Ik wil gewoon weer aan het werk en dat kan niet door al het geluid. Ik ben ook gelijk dood en dood op. poedersuiker autisme |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:31

Mijn haar. Dat het gewoon knopen heeft tegen mijn hoofdhuid aan en ik geen idee heb hoe ze daar komen. Nog niet gesproken over de pijn die het geeft als ik ze er uit probeer te halen. Net een uur bezig geweest, hopelijk heb ik ze nu gehad... #)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:46

Uuuugh ik wil zo graag verhuizen. ;(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:49

vikawiek schreef:
Aan dat ik noise cancelling koptelefonen aan het passen was voor m’n Autisme en opeens iemand vroeg of die lekker zat. Ik schrok hier zo van dat ik huilend de winkel ben uitgerend met m’n oren dicht... en het passen was ook nog weer eens tussen allemaal speakers. Ik wil gewoon weer aan het werk en dat kan niet door al het geluid. Ik ben ook gelijk dood en dood op. poedersuiker autisme |o

:(:)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:54

vikawiek schreef:

:(:) . Probeer eens bij de Wehkamp of bol.com te kijken. Daar kan je er vaak een paar bestellen en zonder opgave van reden retour sturen. Dan heb je de mogelijkheid om thuis rustig en relaxt te tijd te nemen om te passen.

En ja, ik spreek uit ervaring. Niet voor autisme, maar voor het vliegen. Reden maakt niet uit, als het maar werkt. Weet dat het voor het milieu niet goed is, maar niets is fijner dan passen en uitproberen in je eigen veilige omgeving. :)

Ik irriteer me aan m’n piercing. oliebol aan pijn, terwijl ik weet dat het helen minimaal 9 maanden duurt :') .

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:11

Mijn ouders :(
Papa heeft gisteren in de zetel geslapen.. breekt echt m'n hart. Het is uiteraard iets tussen hun maar het maakt mij ook kapot

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:12

Evelien__ schreef:
Papa heeft gisteren in de zetel geslapen.. breekt echt m'n hart. Het is uiteraard iets tussen hun maar het maakt mij ook kapot

:(:) :(:)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:23

Evelien__ schreef:

Oef, wat naar ;(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:30

Esaqar schreef:
Omdat er geen licht is in het land en het voorste deel van het land alleen maar blubber is...
Vorige keer dus gewapend met de zaklamp van mijn telefoon aan het land in gegaan om mijn paard te zoeken... ik ging plat op mijn muil en mijn telefoon lag met de zaklamp aan naar beneden in de blubber... dus die kon ik eerst ook niet vinden. Daarna maar naar huis gegaan... Nee... Ik doe het niet weer.

Edit: Ja hoor. Hier mag om gelachen worden. Dat doe ik nu zelf ook :o

Paar pagina's terug maar tip; koop een hoofdlampje. Gewoon aan en je kop op, geen last van het donker. Zijn voor niet zoveel geld makkelijk te vinden.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:45

Steeph schreef:
ScarOfWars schreef:
Klanten die niet de moeite nemen on hun spullen uit hun emmer/bakje/ding te halen.. Kom op..

Bij klanten zoals dit trek ik altijd eerst heel de emmer leeg, om ze vervolgens als laatste pas de emmer te geven die ze dan weer helemaal vol moeten doen natuurlijk :')

Doe ik ook inderdaad hoor. Maar gewoon die gevulde emmer alleen al zien is frustratie opwekkend..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 18:50

Wederom aan mezelf en mijn eigen rot gevoel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:39

Mensen die zeggen dat 2 uur enkele reis met OV super zwaar is en je sloopt. Ik reis 2.5 uur enkele reis per dag, maar wel commentaar hebben dat ik moe ben etc en minder doe. :+