Dat ik zeer waarschijnlijk een belangrijke trigger heb gevonden die mij de afgelopen maanden wekelijks migraine bezorgde. Kleine test gedaan, geen migraine. Ga nu deze week ook nog kijken of ik met het weglaten van de trigger nog steeds geen migraine aanval krijg. Ben heel hoopvol dat ik eindelijk een belangrijke trigger heb ontdekt en de migraine mij niet meer wekelijks lastig gaat vallen!
Begin volgend jaar krijg ik wss een Duitse auto zo blij mee dan ik die kans kan krijgen. Nadeel, alles wat ik kort geleden in m'n auto heb gebouwd moet er dus ook weer uit. Aangezien in em zo origineel mogelijk weg wil doen.
Gisteren wat liefde verspreid en ontvangen via twitter en s' avonds met een van de meiden uit de les allemaal plannen gemaakt om ons paarden volgende week helemaal in kerststijlen te steken, en ik ben daar echt heel enthousiast voor dus ik heb eigenlijk helemaal geen 1,5 week geduld meer dat ongeduldig zijn om iets leuks maakt mij heel blij hahaha
Dat ik nog wat langer op mijn stage kan blijven, maar dan als personeel Ipv stagiaire. Ik heb mijn diploma nog niet eens
charrr91
Geplaatst: 10-12-20 00:04
Dat er vandaag op mijn werk in het tuincentrum een meisje naar mij toe kwam en zei: ‘Wauw, jij hebt echt mooie ogen!’ Het zijn de kleine dingen die het doen, en dit was er 1 van
DiscoDipp
Geplaatst: 10-12-20 08:14
theadora99 schreef:
Dat ik nog wat langer op mijn stage kan blijven, maar dan als personeel Ipv stagiaire. Ik heb mijn diploma nog niet eens
Dat ik best lekker in m’n vel zit, en dat is zeldzaam voor mij. Ben erg depressief geweest, en heb vaak terugvallen maar dit heb ik al een tijdje niet meer gehad. Hopelijk rol ik mijn jaarlijkste winterdepressie ook zo door!