Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esther_r20 schreef:Als ze het normaal voor 1500 per week kan verhuren dan is 700 voor een week een vriendenprijsje.
Ligt echt aan wat het huisje "normaal" gesproken doet kwa verhuur. Daarnaast zijn faciliteiten en ligging ed ook dingen die meespelen.
Esther_r20 schreef:Als ze het normaal voor 1500 per week kan verhuren dan is 700 voor een week een vriendenprijsje.
Ligt echt aan wat het huisje "normaal" gesproken doet kwa verhuur. Daarnaast zijn faciliteiten en ligging ed ook dingen die meespelen.
Marocje schreef:Tja, ik vind dat echt geen vriendenprijsje. Tot nu toe altijd een vakantiehuisje voor 6/8 personen op een vakantiepark kunnen boeken voor minder dan 400, in de zomervakantie. Is zoeken en last minute, maar lukt wel. (Voor een week dus)
Marocje schreef:Tja, ik vind dat echt geen vriendenprijsje. Tot nu toe altijd een vakantiehuisje voor 6/8 personen op een vakantiepark kunnen boeken voor minder dan 400, in de zomervakantie. Is zoeken en last minute, maar lukt wel. (Voor een week dus)
Poekkie schreef:Als je het krijgt als aanbod van een vriendin vind ik dat wel een hoge prijs. Ik zou in zo’n geval geen winst willen maken op mijn vrienden.
Is toch iets anders dan wanneer jij zegt ‘he, ik wil daar op vakantie, mag ik niet je huis gebruiken tegen korting?’.
(Wij hebben trouwens vroeger ook altijd vakantiehuizen gehuurd in heel wat landen, en ik vind 100 euro per nacht voor een huisje van 2 personen niet per se een vriendenprijsje.)
Poekkie schreef:Als je het krijgt als aanbod van een vriendin vind ik dat wel een hoge prijs. Ik zou in zo’n geval geen winst willen maken op mijn vrienden.
Brainless schreef:Poekkie schreef:Als je het krijgt als aanbod van een vriendin vind ik dat wel een hoge prijs. Ik zou in zo’n geval geen winst willen maken op mijn vrienden.
Maar stel die vriendin kan normaal 1000 E vangen en bied hem aan voor 400.. dan maakt ze 600E verlies om hem te verhuren aan een vriendin.
In jouw ogen had ze alleen de werkelijke kosten moeten vragen (stel dat is 200E), dan loopt ze 800E mis.
M_D_H schreef:Urona447 schreef:Ik vind het veel geld, voor dat bedrag zit je ook in de van der valk met ontbijt en zwembad
Nou dat is ook vrij simpel gesteld