Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asvinia schreef:Hoihoi!
Ik kom hier ook graag meepratenSinds een maand of twee heb ik MyLittleClowns opgezet, grotendeels om gewoon gezellig wat van mijn pony's te delen en intussen ben ik een beetje aan het nadenken wat ik precies met mijn account wil gaan doen. Een paar dagen geleden de 100 volgers gehaald, dat vind ik toch al heel wat! Ik volg al een aantal accounts van hier geloof ik, maar ga zo de lijst nog eens door.
Frummels schreef:Haha, ja Lau, normaal ben ik ook echt zo. Maar als ik 1 x teveel knipper naar deze griet dan krijg ik thuis van manlief meteen een preek dat ze vond dat ik vuil naar haar keek etc. omdat ze daar dan over zeurt. Onze geschiedenis is ook nogal een lang verhaal. Dus het ligt nogal gecompliceerd helaas. Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren.
Qimm schreef:Rare situatie, dan moet je het maar accepteren. Maar waarom vraag je het dan als ontvolgen geen optie is?
Ghostattack schreef:Ben heeel benieuwd hoe het staat, leuk dat je meedeed!Ik had de winactie van Nina Guiking gewonnen, kreeg het sieraad gisteren binnen! Helaas vandaag te druk gehad, dus ga morgen een paar foto's ermee maken! Echt super leukHeel blij mee. Had echt nog nooit iets gewonnen en nu ineens wel