Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flessuh schreef:Heb nu een match die 1x in de 2 dagen ofzo wat zegt, maar wel interessant is. Zo jammer dat het een langzaam gesprek is dan
Robijntjah schreef:Leuk, ben benieuwd wat het wordt!
Misschien dat ik vanavond ga afzeggen, heb echt veel meer zin in vrijdag
DanielleB schreef:Ik heb nog geen idee.. Ik denk dat we morgen maar even gaan kijken wat er allemaal is voor een leuk prijsje. Heb ook geen idee of hij hier in Nederland wil of in het buitenland.
In Nederland kan ik de honden misschien nog mee nemen, en anders maar even de kleine naar mijn moeder en de groten in het pension, dat is vast in juni nog wel snel te regelen.
mirthheee schreef:Ik drink 1x in de zoveel maanden en ik rook niet en doe niet aan drugsik ga ook noooit uit.
al zou ik dat best een keer willen. Moet nodig uit de comfortzone
Thenexttry schreef:Flessuh schreef:Heb nu een match die 1x in de 2 dagen ofzo wat zegt, maar wel interessant is. Zo jammer dat het een langzaam gesprek is dan
Probeer inderdaad zo snel mogelijk af te spreken en niet hele verhalen uit te wisselen.
Mijn date en ik hebben elkaar toen einde middag voor het eerst gesproken, paar uur later elkaar gezien en misschien 10 zinnen uitgewisseld voor we elkaar zagen.
Totaal geen beeld dus verder bij hem wat zorgt dat je er meer open in gaat en iets naar mijn mening minder snel tegenvalt .
Is dat speeddaten niet wat voor je ?
Colien schreef:Flessuh schreef:
Och dat is te reizen hoor. Ben ook al eens heen en weer gereden voor bbq
Vrijdag rijd je niet heen en weer?
Colien schreef:mirthheee schreef:Ik drink 1x in de zoveel maanden en ik rook niet en doe niet aan drugsik ga ook noooit uit.
al zou ik dat best een keer willen. Moet nodig uit de comfortzone
Ga mee op stap! Robijntjah en ik zijn laatst in Tilburg geweest en binnenkort vast wel eens in eindhoven!
mirthheee schreef:Colien schreef:Ga mee op stap! Robijntjah en ik zijn laatst in Tilburg geweest en binnenkort vast wel eens in eindhoven!
Als jullie me uit mijn comfortzone krijgen, ga ik mee![]()
Flessuh schreef:Colien schreef:Vrijdag rijd je niet heen en weer?
Vrijdag en zaterdag NK zonnebootracen in Akkrum![]()
Ik ben nu bij organisatie betrokken en natuurlijk m'n oude team aanmoedigen
Dus je bent veilig daar in het zuiden hoor