Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:34

Ik heb nog geen idee.. Ik denk dat we morgen maar even gaan kijken wat er allemaal is voor een leuk prijsje. Heb ook geen idee of hij hier in Nederland wil of in het buitenland.
In Nederland kan ik de honden misschien nog mee nemen, en anders maar even de kleine naar mijn moeder en de groten in het pension, dat is vast in juni nog wel snel te regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:03

Leuk, ben benieuwd wat het wordt!

Misschien dat ik vanavond ga afzeggen, heb echt veel meer zin in vrijdag :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:51

Robijntjah schreef:

Niet doen hoor, voor hetzelfde geld is die van vanavond ineens super leuk en valt die morgen tegen, was dan toch zonde geweest :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:58

Volgens mij gaat het juist op de universiteiten altijd lekker los :+ Vooral bij 't dispuut. Ik heb een hekel aan roken maar laat een vent er echt niet om lopen. Regelmatig blowen dan weer wel, vind ik zo kansloos. Pilletjes op een feestje vind ik dan wel weer gezellig. Als het maar niet te vaak is. Paar keer per jaar max.

Mijn Tinder is echt uitgespeeld. Al maanden geen interessante match meer gehad.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:03

Leuk dat we het er over hadden en nu in het nieuws is dat Nederland op de 3e plaats staat met problematische drinkers _O-

Och ik heb m'n wildere tijden wel gehad wat alcohol betreft, maar roken heeft me nooit aangetrokken en in mijn optiek is blowen ook roken dus dat valt dan ook meteen af.
En wat pilletjes betreft.. tja, m'n neef had de bijnaam "flipper" dus genoeg slechte gevolgen gezien :')

Heb nu een match die 1x in de 2 dagen ofzo wat zegt, maar wel interessant is. Zo jammer dat het een langzaam gesprek is dan
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 24-05-17 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:04

snel afspreken dan!!!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:27

Flessuh schreef:
Heb nu een match die 1x in de 2 dagen ofzo wat zegt, maar wel interessant is. Zo jammer dat het een langzaam gesprek is dan

Probeer inderdaad zo snel mogelijk af te spreken en niet hele verhalen uit te wisselen.
Mijn date en ik hebben elkaar toen einde middag voor het eerst gesproken, paar uur later elkaar gezien en misschien 10 zinnen uitgewisseld voor we elkaar zagen.

Totaal geen beeld dus verder bij hem wat zorgt dat je er meer open in gaat en iets naar mijn mening minder snel tegenvalt .

Is dat speeddaten niet wat voor je ?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 09:54

Ik drink 1x in de zoveel maanden en ik rook niet en doe niet aan drugs :+ ik ga ook noooit uit.

al zou ik dat best een keer willen. Moet nodig uit de comfortzone

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:34

mirthheee schreef:
Ik drink 1x in de zoveel maanden en ik rook niet en doe niet aan drugs :+ ik ga ook noooit uit.

Woonde jij niet in Friesland? <<)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:43

Yvankaxx schreef:
mirthheee schreef:

Eindhoven _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:55

Nou dat ligt dicht bij elkaar in de buurt :Y)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 10:59

Ik heb zelf nooit drugs gebruikt (behalve drank..). Wel nieuwsgierig (geweest) naar het hoe en wat maar ik ben te bang om het zelf uit te proberen :')
Gerookt heb ik enkel gedaan toen ik een paar keer goed dronken was, niet noemenswaardig dus.
Drank drink ik wel, maar ook niet in die grote hoeveelheden. Natuurlijk ben ik ook wel eens goed dronken geweest maar over het algemeen drink ik amper.

Robijntjah schreef:

Je kunt ook gewoon gaan just for the fun? Voor het maken van contacten? Like, wat mijn idee was van daten :')

DanielleB schreef:
Ik heb nog geen idee.. Ik denk dat we morgen maar even gaan kijken wat er allemaal is voor een leuk prijsje. Heb ook geen idee of hij hier in Nederland wil of in het buitenland.
In Nederland kan ik de honden misschien nog mee nemen, en anders maar even de kleine naar mijn moeder en de groten in het pension, dat is vast in juni nog wel snel te regelen.

Leuk! Met een weekendje/weekje weg leer je elkaar wel goed kennen. Ik vind het een heel prettig idee dat ik dat al met mijn vriend heb gedaan, zo zit je echt continue op elkaars lip en als je elkaar dan nog niet de kiet uitvecht :')

mirthheee schreef:

Ga mee op stap! Robijntjah en ik zijn laatst in Tilburg geweest en binnenkort vast wel eens in eindhoven!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:01

Thenexttry schreef:
Flessuh schreef:

Probeer inderdaad zo snel mogelijk af te spreken en niet hele verhalen uit te wisselen.
Mijn date en ik hebben elkaar toen einde middag voor het eerst gesproken, paar uur later elkaar gezien en misschien 10 zinnen uitgewisseld voor we elkaar zagen.

Totaal geen beeld dus verder bij hem wat zorgt dat je er meer open in gaat en iets naar mijn mening minder snel tegenvalt .

Is dat speeddaten niet wat voor je ?

Hier sluit ik me bij aan! Als je al hele gesprekken hebt uitgewisseld alvorens je afspreekt kan het soms eens awkward worden :Y)

Och roken, drugs, drank, iedereen doet wat hij/zij zelf wilt. Het is niet omdat je dat eens af en toe doet dat je daarvoor direct een junkie of marginaal bent. Mensen zijn soms nogal snel met hun oordeel en als iemand een jointje rookt wordt die snel bestempeld als marginaal.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:45

mirthheee schreef:
Yvankaxx schreef:

Eindhoven _O-

Och dat is te reizen hoor. Ben ook al eens heen en weer gereden voor bbq _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 11:49

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:
Eindhoven _O-

Vrijdag rijd je niet heen en weer? >;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:10

Colien schreef:
Flessuh schreef:

Vrijdag en zaterdag NK zonnebootracen in Akkrum :j
Ik ben nu bij organisatie betrokken en natuurlijk m'n oude team aanmoedigen O:)

Dus je bent veilig daar in het zuiden hoor :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:41

Colien schreef:
mirthheee schreef:

Ga mee op stap! Robijntjah en ik zijn laatst in Tilburg geweest en binnenkort vast wel eens in eindhoven!

Als jullie me uit mijn comfortzone krijgen, ga ik mee :') _O-

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:07

Het is super lekker weer aankomende dagen. Gewoon lekker met wie tijd heeft terrasje pakken joh!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:28

mirthheee schreef:
Colien schreef:

Als jullie me uit mijn comfortzone krijgen, ga ik mee :') _O-

Ik wil je best uit je comfortzone trekken hoor! Anders eerst keer gewoon simpel terrasje pakken of iets dergelijks? Stuur maar pb als het je leuk lijkt hoor :)

Flessuh schreef:
Colien schreef:

Vrijdag en zaterdag NK zonnebootracen in Akkrum :j
Ik ben nu bij organisatie betrokken en natuurlijk m'n oude team aanmoedigen O:)

Dus je bent veilig daar in het zuiden hoor :+

Pfffff -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:29

Fles, ik denk dat je je moet realiseren dat terwijl jij 1 of 2 matches hebt, zo'n meisje er misschien wel 10 heeft. Dus hup chatten en mee op date, want als je zo lang wacht is iemand je gewoon voor.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:34

Mee eens :j Sneller afspreken. Geloof dat ik met T. ook maar heel kort gekletst heb. Had toen een onverwachte vrije avond, hij kon ook en dus afgesproken. The rest is history :))

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:37

Eens.
Toen mijn vriend een match waren hebben we 1 avond geappt. De volgende dag hebben we een terrasje gepakt. Dat hebben we drie dagen later nog eens gedaan en toen is hij nooit meer weg gegaan. We zijn nu ruim anderhalf jaar verder :D
Moraal: niet blijven appen, daten, overdonderen met je leuke ik en direct intrekken :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:40

Eens. Mijn vriend vroeg me geloof ik op de 2e of 3e dag op date. We konden niet direct dus 5 dagen nadat we een match waren gingen we op date.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:43

Inderdaad snel afspreken! :) als zij dat ook wil natuurlijk, niet iedereen wil snel afspreken.

Ik heb morgen date 2! Had niet zoveel meer gehoord gisteren en vandaag, toch maar even gevraagd zodat ik er rekening mee kan houden voor andere afspraken. Krijg net een berichtje dat ie overdag druk met werk is maar 's avonds een drankje moet lukken. Nu al zin in en tegelijk zenuwachtig voor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:45

Wbt roken/drinken/drugsgebruik ben ik vrij openminded. Ik rook zelf en heb dus zelfs een lichte voorkeur voor iemand die wel rookt. Is absoluut geen afknapper als het niet zo is maar mijn ervaring is toch wel dat het andersom wel een afknapper is dat ik rook. Drinken doe ik wisselend. Heb periodes waarin ik echt wel stevig door kan drinken en ben dan ook wel eens echt dronken, maar lang niet elke dag en dat zou voor mij dan weer een afknapper zijn. Idem voor drugs. Af en toe dikke prima, zo lang het maar verantwoordelijk gebeurt en het geen verslaving of iets wat daar naartoe neigt is. Geen lol kunnen maken zonder drank of drugs is voor mij een harde afknapper.