Heb ik ook een keer gedaan. Op aandringen van mijn moeder (die de meuk in huis zat was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:nu vroeg ik me af... zouden jullie een paard op afstand kopen, als dit paard aan jouw wensen voldoet en ook op filmpjes een duidelijk beeld van dit paard is?
Ik bedoel, er zijn zat mensen die een paard uit het buitenland kopen na aanleiding van beeldmateriaal.
het paard dat ik gezien heb zou thuis gebracht kunnen worden.
paard is klinisch gekeurd en goedgekeurd.
xJitskee schreef:Een zadel verzenden in een vuilniszakHoe bedenk je het überhaupt?
Ik had ook een mooie, iemand had wat van mij gekocht (verkocht voor €6,00), wilde het verzonden hebben. Prima, voor €6,50 kan ik het met PostNL verzenden. Ze had snel betaald, dus ik had netjes alles ingepakt en naar het postkantoor gebracht, krijg ik 2 dagen later het pakket terug, geadresseerde onbekend. Wat blijkt, mevrouw heeft het verkeerde huisnummer opgegeven. Voor opnieuw verzenden moest ik een nieuwe pakketzegel kopen à €6,50, dus even een berichtje gestuurd of ze opnieuw wilde verzenden of het geld terug wilde. Toch graag het geld terug, dus ik vraag om de bankgegevens om het terug te kunnen storten maar ik heb vier dagen later nog geen antwoord.![]()
Ook iemand gehad die had geboden op een seatsaver, dus ik een berichtje terug gedaan met een tegenbod. Geen antwoord gekregen, maar het bod werd een dag later verwijderd. Hoeveel moeite is het om gewoon een berichtje te doen met dat je de prijs te hoog vindt of geen interesse meer hebt
Verder wel een aantal makkelijke verkopen gehad, dus het gaat ook wel eens goed
HiFive5 schreef:Ik heb mijn jaarling te koop staan. Er staat duidelijk een prijs bij maar hoeveel mensen toch nog een tientje biedenof reageren met 'is dit artikel nog te koop?' Pardon? Artikel? We praten hier over een levend wezen?
dees_daan schreef:Ik zou diegene van de auto een datum geven, als hij de auto op die datum niet opgehaald heeft gaat ie naar de volgende en is hij zijn voorschot kwijt. Zo heb je het in ieder geval van te voren aangegeven en kan hij daarna ook niet lopen zeuren als de auto niet op tijd gehaald is.
cobiie schreef:HiFive5 schreef:Ik heb mijn jaarling te koop staan. Er staat duidelijk een prijs bij maar hoeveel mensen toch nog een tientje biedenof reageren met 'is dit artikel nog te koop?' Pardon? Artikel? We praten hier over een levend wezen?
"Is dit artikel nog te koop" is toch een standaard zin die marktplaats zelf genereert?