Bedankt voor alle tips. Ik heb meteen een veel te grote bestelling gedaan Want "o die is lekker. En die ook. En die.. hoe zou die ruiken?" . Ben heel benieuwd.
Waxmelts.nl uiteindelijk. Sunwashed Linen enzo. Hoop dat ie op tijd binnen is.
Kirja
Geplaatst: 04-08-16 21:32
Lekker Skyex!
Verder nog een paar bestellingen onderweg zag ik wel.
Vandaag eindelijk weer tijd gehad om te branden! Sweet Nectar staat sinds vanmiddag op, had in de woonkamer daarstraks Napa valley sunset van BBW op maar het glas werd nogal zwart. Toen maar gewisseld voor Sunset bali van Goose..
Die vind ik zo vies Zo'n toiletgeurtje. Twijfel zelf om alle zomergeuren over te nemen van iemand voor een voordelig prijsje..... 2 vind ik er sowieso lekker de andere weet ik niet meer zo goed, dacht van wel. Misschien zijn ze ondertussen wel al weg kan ook nog
Aspen air is lekker hoor! Maar goed ik vind ze allemaal lekker gelukkig want ik kon alleen Driftwood and sandstar. En Enchanted Paris is echt super lekker! Heerlijk
Yv_
Geplaatst: 05-08-16 11:26
Heerlijk die smaakverschillen .
Wow, best wel gok om dan meteen tumblers te bestellen Cerastes! Ik had tijdje terug Snow Is Glistening besteld omdat ik die zo lekker vond ruiken toen de grote bestelling bij mij toen binnen was gekomen. Maar nu ik 'm heb, snap ik het niet, want het is een wasgeurtje en daar hou ik helemaal niet van .
Ik had verwacht dat ik Aspen Air onwijs lekker zou vinden, maar toen ik 'm eenmaal had geroken, vond ik 'm zoooo vies!!
Edit: Ooohnee wacht, dat was die Maroccan nogwat! Die lichtblauwe uit mn hoofd gezegd. Sorry .
Skessa_
Geplaatst: 05-08-16 11:51
Ik heb onwijs zitten twijfelen over Paris en nu heb ik spijt dat ik m niet meebesteld heb!