Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:50

Berdien schreef:
Geen date, maar ook geen zin in. Deze warmte + ik = minder charmant :')

Leuk Uhnee! Heb je nog wat van die ene dude gehoord?

Had je mij moeten zien toen ik zaterdagmiddag bij hem aankwam na ruim 1 uur in de auto te hebben gereden zonder airco. Het was daarbinnen ruim 30 graden en dan zit ik mezelf tijdens dat uur nog uit te sloven op de muziek. Raampje open in de auto was ook geen optie op de snelweg met 130km/h. Ik was aardig rood aangelopen.
Ik zag er niet meer uit. Agja hij heeft me al wel eens vaker erger gezien gelukkig _O-
Laatst bijgewerkt door Queelens op 06-06-16 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:52

Lougino schreef:
Wat is het hier rustaggg geweest! Ben je nog op date geweest Kenyada?

En hoe was jouw date UhNee?

Ik heb nu 2 nieuwe op de app, allebei aardig en gezellig maar geen heel fanatieke appers. En het toeval wil dat een van de 2 bij mij in het dorp woont en ook nog is heel dichtbij :')
Die gozer waar ik mee op date was geweest die gelijk begon over verliefd zijn enzo..die heb ik niet meer gehoord :wave: nummer verwijderd en de groeten. Toen kreeg ik gister ineens allemaal appjes van een kerel waar ik echt een maand geleden mee heb gesproken maar ik heb dat afgekapt omdat hij maar 1.65 is en ik +- 10 cm groter..anyway die boodschap is blijkbaar niet aangekomen hahaha

Dan nog op tinder zelf een paar gesprekken, 1 is echt zo'n enorme spierbundel. Die wilde m'n naam weten zodat tie me kon checken op fb..ik zeg nou geef ik niet zomaar maar nee hoor hij haalt de foto's door google image search en huppakee hij weet precies wie ik ben :roll: zucht..naief van mij om te denken dat je 'safe' bent.

Lekker is dat dan.. :')

UhNee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:07

Lekker ingewikkeld ook Lougino, ik zou het niet meer bijhouden :')

Mijn date ging niet door, hij moest onberwachts werken. Kan gebeuren natuurlijk, nu over twee weken afgesproken. Geen idee of we dan beide nog zin hebben :')

Ik ga binnenkort wel een keer een drankje doen met die andere jongen (niet diegene waar ik nooit meer wat van hoor) maar ik denk dat dat meer vriendschappelijk is...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:07

Ik had laatst een vriendschapsverzoek op FB van iemand die op Tinder alleen maar de meest ranzige vragen kon stellen. Dus heb van Tinder afgegooid, dan lijkt de boodschap me duidelijk? Dat je dan ook echt iemand gaat opspeuren op FB en er een vriendschapsverzoek heen knalt :') :roll:

Zou woensdag op lunchdate gaan met iemand, maar heb het die dag zo razend druk dat dat niet echt een optie gaat zijn.

En gisteravond iemand die best leuk leek op Tinder. Nummers uitgewisseld, Tinder verstuurde namelijk elk bericht dubbel. Vet irritant. Stuurt hij ineens een foto van z'n.... je-weet-wel. DUDE. Why. Whyyyyyyy. Nou ja, die ook maar weer verwijderd :') Wat is dat toch met mannen en de onbedwingbare neiging om daar foto's van te maken en te sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:09

UhNee schreef:

Mijn date ging niet door, hij moest onberwachts werken. Kan gebeuren natuurlijk, nu over twee weken afgesproken. Geen idee of we dan beide nog zin hebben :')

Ik ga binnenkort wel een keer een drankje doen met die andere jongen (niet diegene waar ik nooit meer wat van hoor) maar ik denk dat dat meer vriendschappelijk is...

Woont hij in Rotterdam toevallig? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:09

Berdien schreef:
Ik had laatst een vriendschapsverzoek op FB van iemand die op Tinder alleen maar de meest ranzige vragen kon stellen. Dus heb van Tinder afgegooid, dan lijkt de boodschap me duidelijk? Dat je dan ook echt iemand gaat opspeuren op FB en er een vriendschapsverzoek heen knalt :') :roll:

Zou woensdag op lunchdate gaan met iemand, maar heb het die dag zo razend druk dat dat niet echt een optie gaat zijn.

En gisteravond iemand die best leuk leek op Tinder. Nummers uitgewisseld, Tinder verstuurde namelijk elk bericht dubbel. Vet irritant. Stuurt hij ineens een foto van z'n.... je-weet-wel. DUDE. Why. Whyyyyyyy. Nou ja, die ook maar weer verwijderd :') Wat is dat toch met mannen en de onbedwingbare neiging om daar foto's van te maken en te sturen?

Hahahaha dat laatste is zo herkenbaar _O- Een heel normaal gesprek voeren en dan ineens......

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:22

Oohh ik heb inmiddels een hele collectie van kruisbeelden :x veel variatie hahaha maar idd WHY!!! Ook gewoon zonder aanleiding ineens BAM in your face.. je schrikt je rot. Die kerels zijn helaas afgevallen in het selectieproces.

Vind het ook ingewikkeld worden UhNee :') Jammer dat je date niet doorging, altijd weer afwachten of het later wel doorgaat.

Oh ja was zaterdag op Flying Dutch, net voor het einde raak ik aan de praat met een superleuke vent, feest was toen afgelopen dus heel vlug daaagggg gezegd en zo dom geweest om geen nr te vragen..nu met behulp van speurvriendinnen hem gevonden op fb en ik hem een bericht gestuurd maar helaas nog geen reply...misschien dat hij het niet ziet omdat we geen fb-vrienden zijn maar ja ga er niet gelijk uit een vriendschapsverzoek uitgooien, of toch wel?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:23

Emmaa_ schreef:
UhNee schreef:

Woont hij in Rotterdam toevallig? :')

Ha nee, Diemen :') Dezelfde ervaring gehad?

Oh en dickpics, ik snap het ook niet hoor :') Ik snap echt niet hoe ze denken dat dat ook maar een beetje aantrekkelijk is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:26

Haha het klinkt wel herkenbaar ja _O- Ben nu hele goede vrienden met hem dus wist toevallig dat hij gister ook onverwachts moest werken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:41

Aahh yes ik ben niet de enige die zou kunnen kwartetten met dickpics _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:43

Ach, ze denken vast allemaal dat je dan in ieder geval weet wat voor 'vlees' je in de kuip hebt :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:05

Mag ik mij hier ook melden... Na het einde van mijn vorige relatie aan het tinderen geslagen en tot nu toe alleen disaster dates of gozers die denken te kunnen "fietsen" via tinder

Tinderman 1: leuke man woonde dicht bij bleek op date echt vervelend meneer had add (niks mis mee) maar dat merkte je zo erg dat hij telkens midden in een zin van mij over een ander onderwerp begon en midden in de date weg liep om peuken te gaan kopen terwijl ik wist dat ik niet van roken hou. En dan vragen aan mij vind je het erg als ik rook? Ik zo nou liever niet binnen, en hij zo oké en steekt een alsnog peuk op. Meneer hield trouwens ook van een bijzondere manier van "fietsen" namelijk met wurging enzo vertelde hij op date 1 dus dat werd hem duidelijk niet. Hij bleef mij 2 weken stalken en op gegeven moment kreeg ik appjes met prutsmuts wil je fietsen. En toen was ik er klaar mee. Vroeg me bij deze echt af waar de verborgen camera was

Tinderman 2: leuke man op de app klikte het heel erg mee afgesproken en een hele leuke date gehad alleen meneer bleek een lichaamlijke handicap te hebben zag je heel erg lopen was moeilijk voor hem waardoor hij niet zo goed kon "fietsen" vertelde hij nouja dat vind ik niet het belangrijkste maar hij zei de volgende dag via een appje nou hoef geen contact meer met je doei. Met als reden dat ik nog meer dan 1 tindergesprek had lopen.

Tinderman 3: aardige tinderman waar ik ontzettend mee gelachen heb 2 lange dates mee gehad en urenlang mee gebeld en toch wel echt de kriebels in m'n buik de eerste waarbij ik dat had van mijn dates. en dat is dan de tinderman waarmee het wel heel gezellig werd na date 2 voelde alsof we elkaar al veel langer kende (eerste en laatste keer dat ik dat doe zonder iemand goed te kennen maargoed). Meneer had kanker gehad (sneu natuurlijk waardoor hij onvruchtbaar was) Was helemaal prima alleen opeens hadden we een ruzie en riep hij in die ruzie ik heb aids en ja dan schrik je wel jeetje wat een #@-#!+ (hij banketstaaf en heeft het waarschijnlijk gezegd om van mij af te zijn nou dat is zeker gelukt. maar ben toch voor de zekerheid maar naar het ziekenhuis gegaan niks aan de hand heb geen hiv opgelopen maar moet dus wel preventief pillen slikken)

Tinderman 4: gezellige date maar ontzettend lui, heeft een kind en leeft van een wajong (terwijl hij gewoon kan werken) en kleeft nog te veel aan zijn ex. En denkt omdat hij skileraar is geweest hij ieder meisje kan krijgen nou mij niet. Maar na die date wel nog vriendschappelijk afgesproken en dat gaat wel goed.

Tinderman 5: heel aardig heel veel mee gebeld en af gesproken om te gaan wandelen was heel gezellig maar daar hou ik vooral een leuke vriendschap aan over dat wordt niet meer. Meneer ligt ook nogsteeds in scheiding met z'n ex en dat helpt ook niet mee natuurlijk.

Tinderman 5: ook een klik mee op 3 dates geweest maar ook hij is lichaamlijk niet in orde hij is midden 23 maar heel klein en heb nooit een probleem over lengte gemaakt maar hij heeft echt kinderhandjes en schoenmaat 38 en weegt hooguit 55 kilo, daarnaast veel eczeem en allergisch voor veel voedsel en slechtziend. tsja daar voel ik me ongemakkelijk bij maar ook hier hou ik waarschijnlijk een vriendschap aan over. Want kwa doen en en humor is het wel een leuke gozer.

Kortom een paar disaster dates

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:10

Woow Laura er zijn wel rare verhalen voorbij gekomen maar bij jou is t wel heeel bizar! Zeker nummer 3 is ronduit bizar en heftig. Durf je het nog wel aan om nog af te spreken?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:54

Wowwwwwww dan voel ik me al ellendig gewoon omdat het niet meer is dan gewoon. Ben je wel kritisch genoeg met selecteren? :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:05

wow je zou haast stoppen met daten, wat een mafketels lopen er toch rond... Heb ik even geluk gehad

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:15

Zonnetje81 schreef:
Wowwwwwww dan voel ik me al ellendig gewoon omdat het niet meer is dan gewoon

hahaha dit idd _O-

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:16

Jawel durf wel met mannen af te spreken, en ben juist heel kritisch op tinder dus daar zal het niet aan liggen.

Ik ben niet iemand die snel een fietstochtje met iemand maakt zegmaar wil eerst weken praten en zeker weten dat die fiets helemaal oké is.

Maar deze gozer viel dat ook echt niet van te verwachten oerhollandse degelijke man. Maar schijn bedriegt maar ik denk dus zelf dat hij dat uit boosheid heeft gezegd en ik heb op geen enkele manier contact met hem. Dus dan maar het zekere voor het onzekere hè en pillen slikken. Er is een paar keer bloed geprikt en niks gevonden dus maak me nu niet al te veel zorgen meer. Maar was op dat moment zeker even slikken. Zeker omdat ik juist altijd heel voorzichtig ben dus dan denk je dat overkomt mij niet...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:29

Met een fietstochtje doel je op een dit topic zo genoemde 'gymsessie' neem ik aan? Nou een ding is zeker, je hebt het niet getroffen :n

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:32

Wow dat zijn heel wat missers Laura... En dat al op die leeftijd!

Moest wel even hier aan denken:
Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:34

Ja haha dacht dat boktcensuur fietsen was... Haha

Maar denk dat iedereen in dit topic m'n censuur wel snapt en inderdaad gymsessie dus

Edit mijn boktprofiel is ondertussen niet meer up to date ;) ben 19

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:41

Ik heb helemaal niet meer gedate! Had er gewoonweg geen zin in. En blij toe want met die warmte zie ik er toch uit als een leeggelopen fietsband.

Pfoe wat een verhalen weer en dat met die aids. Jongejonge!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:42

Oh zitten zulke jonge mensen vort al op internet daten?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:44

Oh ja dat zou zomaar kunnen maar ik post tegenwoordig bijna alleen nog maar in dit topic (lekker paard gerelateerd ook..not) dus vandaar dat ik alleen de gym ken haha.
Maar tot hoe oud heb je dan de leeftijd ingesteld Laura? Als je tussen allerlei scheidingstoestanden beland?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:50

18 tot 35 kijk niet zo zeer naar leeftijd wel met wie het goed klikt en mensen die op dezelfde manier in het leven staan. Lees wel een groot deel van de 30+ers is een beetje te oud voor me. Maar er zitten gewoon personen tussen met wie het wel goed klikt. Ik merk persoonlijk dat mannen van 30 serieuzer zijn en minder op gymen uit zijn dan de meeste gozers van 20.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:52

Ik ga even de boeman spelen hoor, maar ik vind (onveilig?) gymmen met mannen van 30+ die in een scheiding liggen toch wel behoorlijk heftig voor een meisje van 19. Ik weet hoe het is, ik heb me ook altijd aangetrokken gevoeld tot oudere kerels, maar je moet wel weten waar je grens ligt. En heel eerlijk? Een man van 30+ is met een meisje van 19 alleen maar op gymmen uit. Een serieuze relatie zou ik in ieder geval niet verwachten.

Klinkt heel suf en gemeen hoor, maar ik heb dit echt met trial en error zelf mee mogen maken. Heb enorm veel impulsieve keuzes gemaakt op gebied van relaties en seks en dat kan dus ook hartstikke fout gaan. Denk dat bang zijn dat je aids hebt eigenlijk al een interne rem had moeten zijn.