En wauw, ik ben nieteens ongesteld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oomens schreef:Amira_ schreef:Gecondoleerd en sterkte !
Ik heb een grote bestelling bij H&M geplaatst omdat ik het zo leuk vind om uit te kijken naar een pakketje. Heb alleen geen geld dus kan helaas niks houden
Kun je bestelde dan zomaar terugsturen zonder dat je hoeft te betalen? Hoe kunnen ze überhaupt zien dat je die kleding dan niet eerst gedragen hebt?
Gewoon passen net als in de winkel. Heb er een paar items tussen zitten die ik wel erg leuk vind, dus mochten die ook nog zo leuk zijn als ik ze aan heb hou ik die misschien wel.
]. Eulogy schreef:Confession: sinds ik in Engeland woon spreek ik mijn goede vriendinnen eigenlijk vooral via WhatsApp en zie ik ze natuurlijk nog maar eens in de zoveel tijd. En mijn God, een van hen kan ik sindsdien echt niet meer uitstaanWe clashen constant in onze groepschat en ik vind haar echt bloedirritant, waardoor ik haar nu ook irritant vind als ik haar WEL in persoon zie
Ik weet echt niet of het komt omdat ze gewoon irritant is geworden of omdat ze op WhatsApp irritant is...

God, mens, reageer dan een keer...
) , gaat over kleine dingen eindeloos door terwijl het allang niemand meer interesseert en weet me altijd heel ongemakkelijk te laten voelen
Amandavd schreef:Gecondoleerd en sterkte!
Hier heb ik net even lopen brullen om een zielige reclame; http://www.edeka.de/gewinnspiele/weihna ... kommen.jsp Ik ben zo'n emotionele muts.
Durfde mijn vriend daarna ook niet te vertellen waarom ik nou zo blij was en voelde me echt raar (maar tegelijkertijd ook begrepen)
Amandavd schreef:Ik begon al te tranen op het moment dat ik de rouwkaart zagGecondoleerd en sterkte!
Hier heb ik net even lopen brullen om een zielige reclame; http://www.edeka.de/gewinnspiele/weihna ... kommen.jsp Ik ben zo'n emotionele muts.
Cubone schreef:Ik heb een keer de front page van Imgur behaald met een confession en ben daar ook nog steeds trots opDurfde mijn vriend daarna ook niet te vertellen waarom ik nou zo blij was en voelde me echt raar (maar tegelijkertijd ook begrepen)
![]()
Was een confession dat als ik zeer gestrest ben ik graag een worst in mijn handen houd terwijl ik slaap als een soort 18+ teddybeer![]()
![]()
Damned schreef:Ik luister naar Elvis Presley, The Cramps en The Jesus & Mary Chain (...), Justin bieber etc passen niet in dat lijstje![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor
Ga zelfs naar hun concert (tsja als je pa je kaartjes aanbiedt
)
Godzijdank ben ik niet zo'n fangirl geval die dan helemaal gaat schreeuwen en raar doen ed
Helemaal fan zijn van iets is wel heel leuk en ben ik ook wel van genoemde bands en anime shizzle en alles, maar dat geschreeuw wat sommigen van die tienermeiden kunnen produceren als het daar dan over gaat.. Ik vrees al voor mijn leven bij het concert 
Van dat ik niet tegen die fangirls kan die cinstant maar schreeuwen en dingen en alles, terwijl ik zelf ook best wel obsessed kan zijn met de dingen die ik leuk vind. Alleen dan ietsje minder schreeuwend en irritant (hoop ik
). Danique schreef:Nu ben ik benieuwd naar de username!
Thasja schreef:Damned schreef:Ik luister naar Elvis Presley, The Cramps en The Jesus & Mary Chain (...), Justin bieber etc passen niet in dat lijstje![]()
Ach ik vind 5sos ook leuk hoor, terwijl ik eigenlijk meer van Black Veil Brides, Sleeping with Sirens, Pierce the Veil, Bring me The Horizon, etc. benGa zelfs naar hun concert (tsja als je pa je kaartjes aanbiedt
)
Godzijdank ben ik niet zo'n fangirl geval die dan helemaal gaat schreeuwen en raar doen ed
Helemaal fan zijn van iets is wel heel leuk en ben ik ook wel van genoemde bands en anime shizzle en alles, maar dat geschreeuw wat sommigen van die tienermeiden kunnen produceren als het daar dan over gaat.. Ik vrees al voor mijn leven bij het concert
Dat laatste was dus mijn confessionVan dat ik niet tegen die fangirls kan die cinstant maar schreeuwen en dingen en alles, terwijl ik zelf ook best wel obsessed kan zijn met de dingen die ik leuk vind. Alleen dan ietsje minder schreeuwend en irritant (hoop ik
).
Thasja schreef:Damned schreef:Ik luister naar Elvis Presley, The Cramps en The Jesus & Mary Chain (...), Justin bieber etc passen niet in dat lijstje![]()
Ach ik vind 5sos ook leuk hoor, terwijl ik eigenlijk meer van Black Veil Brides, Sleeping with Sirens, Pierce the Veil, Bring me The Horizon, etc. benGa zelfs naar hun concert (tsja als je pa je kaartjes aanbiedt
)
Dat laatste was dus mijn confessionVan dat ik niet tegen die fangirls kan die cinstant maar schreeuwen en dingen en alles, terwijl ik zelf ook best wel obsessed kan zijn met de dingen die ik leuk vind. Alleen dan ietsje minder schreeuwend en irritant (hoop ik
).
[/quote]