Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:47

Ik kan wel janken omdat we niks leuks kijken op tv en als ik dan wat wil kijken dan gaan ze het afkraken. Vervolgens heb ik vet onredelijk erover zitten doen.
En wauw, ik ben nieteens ongesteld :Y)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:49

oomens schreef:
Amira_ schreef:
Gecondoleerd en sterkte !

Ik heb een grote bestelling bij H&M geplaatst omdat ik het zo leuk vind om uit te kijken naar een pakketje. Heb alleen geen geld dus kan helaas niks houden :')

Kun je bestelde dan zomaar terugsturen zonder dat je hoeft te betalen? Hoe kunnen ze überhaupt zien dat je die kleding dan niet eerst gedragen hebt?

€1 zijn de retourkosten. En geen idee hoe ze dat kunnen zien, maar ik ga ze niet eerst dragen :+ Gewoon passen net als in de winkel. Heb er een paar items tussen zitten die ik wel erg leuk vind, dus mochten die ook nog zo leuk zijn als ik ze aan heb hou ik die misschien wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 00:55

Als je normaal iets koopt kun je het toch ook terugbrengen? :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 08:23

Ik moet eens in de zoveel tijd naar de huisarts om m'n oren uit te laten spuiten. Ik lieg dan altijd als ik de vraag krijg of ik al gedruppeld heb. Zeg ik ja kan ik vaak dezelfde dag nog terecht en ik moet iedere keer weer stiekem lachen als de assistente weer een pleidooi houdt over hoe ontzettend fijn het is dat ik gedruppeld heb van tevoren en dat het dan zo veel makkelijker gaat :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:19

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:22

Ik ben druk bezig met het zoeken van een stage [als m'n onderschrift nog niet was opgevallen] en ik doe regelmatig mailtjes de deur uit. Ik snap het belang van een eerste indruk, maar stiekem vind ik het overformele taalgebruik in mijn emails echt afgrijselijk! Het voelt zo nep [mensen met u/men/mevr aanspreken doe ik altijd wel uit respect en vind ik niet meer dan normaal, maar veel verder dan dat moet het niet gaan zeg maar :') ].

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:10

Eulogy schreef:
Confession: sinds ik in Engeland woon spreek ik mijn goede vriendinnen eigenlijk vooral via WhatsApp en zie ik ze natuurlijk nog maar eens in de zoveel tijd. En mijn God, een van hen kan ik sindsdien echt niet meer uitstaan :') We clashen constant in onze groepschat en ik vind haar echt bloedirritant, waardoor ik haar nu ook irritant vind als ik haar WEL in persoon zie :') Ik weet echt niet of het komt omdat ze gewoon irritant is geworden of omdat ze op WhatsApp irritant is...

Dit heb ik ook precies, afgezien van het feit dat ik niet in Engeland woon :+
De desbetreffende vriendin verkondigt altijd 'dat ze Whatsapp zo vervelend vindt en het haat', ondertussen leest ze alles dat ik app direct, maar reageert er dan niet op. Vind ik opzich niet zo'n probleem, maar als ik concrete vragen stel, kan het handig zijn dat er een reactie komt :')
Zo wilde zij met haar collega's oud en nieuw vieren en ook met mij en wat vriendinnen. Wij hebben echter niet veel met die collega's en zagen een leuk feest waar we allemaal heen wilden. Meerdere keren dus geappt of de desbetreffende vriendin het niet erg vond als we dan (wellicht zonder haar) naar dat feest zouden gaan, omdat zij verkondigde dat ze al aan haar collega's had beloofd het met hen te vieren.
Nooooit een reactie op gehad, en toen we gisteren met zijn allen bij elkaar waren, kregen we verwijten naar ons hoofd dat wij het opeens zonder haar vieren en ze dat niet leuk vindt :') God, mens, reageer dan een keer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:29

Oh wow ja daar kan ik ook heel erg slecht tegen :')

Bij mij is het minder concreet maar ze heeft echt altijd wat te zeuren en laat dat dan ook duidelijk merken (zelfs met eten: "Ja ik lust wel kip maar geen kippenpoten want dat vind ik een gek idee, dus ik wil geen kip eten", zulke eisen kun je echt niet stellen als je met een groep van 10 meiden boodschappen probeert te doen :') ) , gaat over kleine dingen eindeloos door terwijl het allang niemand meer interesseert en weet me altijd heel ongemakkelijk te laten voelen :+
Ik vroeg aan m'n beste vriendin of het nou aan mij lag of dat ze tegenwoordig gewoon irritant is en blijkbaar viel het haar ook op, dus ik zit het in elk geval niet zelf te verzinnen :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:17

Amandavd schreef:
Gecondoleerd en sterkte!

Hier heb ik net even lopen brullen om een zielige reclame; http://www.edeka.de/gewinnspiele/weihna ... kommen.jsp Ik ben zo'n emotionele muts.

Joh geeft niet, ik net ook. Ik kan sowieso heel slecht tegen zielige dingen. Ik zit echt al te huilen als iemand anders (op tv, of in rl) ook moeten huilen, echt heel erg haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:47

Ik heb een post op 9gag gezet en heb 2800 likes in een dag, en ik ben er heel trots op :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:49

Danique schreef:
Ik heb een post op 9gag gezet en heb 2800 likes in een dag, en ik ben er heel trots op :')

Dat is heel knap, lukt mij nooit :')
Wel een paar keer de top-reactie gehad :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:52

Ik vind het suf dat sommige facebook vrienden trots vermelden het exacte aantal kilo dat ze kwijt zijn. Wees dan gewoon ook een echte vrouw en meld ook hoeveel je elke keer bent aangekomen elke keer :+ t was knapper geweest als je gewoon niet aan was gekomen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:53

Linkje?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:00

Ik heb een keer de front page van Imgur behaald met een confession en ben daar ook nog steeds trots op :') Durfde mijn vriend daarna ook niet te vertellen waarom ik nou zo blij was en voelde me echt raar (maar tegelijkertijd ook begrepen) :7

Was een confession dat als ik zeer gestrest ben ik graag een worst in mijn handen houd terwijl ik slaap als een soort 18+ teddybeer :o *D

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:04

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:10

Cubone schreef:
Ik heb een keer de front page van Imgur behaald met een confession en ben daar ook nog steeds trots op :') Durfde mijn vriend daarna ook niet te vertellen waarom ik nou zo blij was en voelde me echt raar (maar tegelijkertijd ook begrepen) :7

Was een confession dat als ik zeer gestrest ben ik graag een worst in mijn handen houd terwijl ik slaap als een soort 18+ teddybeer :o *D

:') _/-\o_

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:11

Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisteren :+ en I love it := := := (maar het is toch slecht hoor O:) )

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:16

Damned schreef:
Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisteren :+ en I love it := := := (maar het is toch slecht hoor O:) )

Het is toch niet zo dat je het slecht 'moet' vinden omdat het justin bieber, one direction en 5sos zijn? :') Als je het leuk vindt, vindt je het toch gewoon leuk? :roll:

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:20

Ik luister naar Elvis Presley, The Cramps en The Jesus & Mary Chain (...), Justin bieber etc passen niet in dat lijstje :+
Maar je hebt wel gelijk hoor :)

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:23

Ok. Hier gaan we dan.

Ik heb vroeger een penny-schaduwaccount gehad. :o
Overigens waren de modjes er snel bij, en kreeg ik een strenge email :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:32

Nu ben ik benieuwd naar de username!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:33

Damned schreef:
Ik luister naar Elvis Presley, The Cramps en The Jesus & Mary Chain (...), Justin bieber etc passen niet in dat lijstje :+

Ach ik vind 5sos ook leuk hoor, terwijl ik eigenlijk meer van Black Veil Brides, Sleeping with Sirens, Pierce the Veil, Bring me The Horizon, etc. ben :)) Ga zelfs naar hun concert (tsja als je pa je kaartjes aanbiedt O:)) _O- Godzijdank ben ik niet zo'n fangirl geval die dan helemaal gaat schreeuwen en raar doen ed :') Helemaal fan zijn van iets is wel heel leuk en ben ik ook wel van genoemde bands en anime shizzle en alles, maar dat geschreeuw wat sommigen van die tienermeiden kunnen produceren als het daar dan over gaat.. Ik vrees al voor mijn leven bij het concert _O-

Dat laatste was dus mijn confession O:) Van dat ik niet tegen die fangirls kan die cinstant maar schreeuwen en dingen en alles, terwijl ik zelf ook best wel obsessed kan zijn met de dingen die ik leuk vind. Alleen dan ietsje minder schreeuwend en irritant (hoop ik :')).

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:37

Danique schreef:
Nu ben ik benieuwd naar de username!

Gebruikersnaam was Mitti, Ik kan nu nog maar 2 berichten terug vinden :+
Iets over blackbeauty en advies voor een paardentijdschrift... ok, maar was wel bijna 12 jaar geleden hè!
Zag net toevallig nog een berichtje voorbij komen van een mod: Beste Karlijn, pennyschaduwaccounts worden niet op prijs gesteld op bokt....

Volgende confession, ik vind ze altijd erg vermakelijk *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:37

Thasja schreef:
Damned schreef:

Ach ik vind 5sos ook leuk hoor, terwijl ik eigenlijk meer van Black Veil Brides, Sleeping with Sirens, Pierce the Veil, Bring me The Horizon, etc. ben :)) Ga zelfs naar hun concert (tsja als je pa je kaartjes aanbiedt O:)) _O- Godzijdank ben ik niet zo'n fangirl geval die dan helemaal gaat schreeuwen en raar doen ed :') Helemaal fan zijn van iets is wel heel leuk en ben ik ook wel van genoemde bands en anime shizzle en alles, maar dat geschreeuw wat sommigen van die tienermeiden kunnen produceren als het daar dan over gaat.. Ik vrees al voor mijn leven bij het concert _O-

Dat laatste was dus mijn confession O:) Van dat ik niet tegen die fangirls kan die cinstant maar schreeuwen en dingen en alles, terwijl ik zelf ook best wel obsessed kan zijn met de dingen die ik leuk vind. Alleen dan ietsje minder schreeuwend en irritant (hoop ik :')).

Met jou kan ik praten!

Mijn confession: ik heb kaartjes gekocht voor Mayday Parade in Eindhoven in februari 2016 en die krijgt mijn vriend voor Sinterklaas, maar ik ben hem nu helemaal lekker aan het maken omdat ik ze heb gehaald in zijn bijzijn maar hij weet niet wat het is :+

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:39

Thasja schreef:
Damned schreef:

Met jou kan ik praten!

Mijn confession: ik heb kaartjes gekocht voor Mayday Parade in Eindhoven in februari 2016 en die krijgt mijn vriend voor Sinterklaas, maar ik ben hem nu helemaal lekker aan het maken omdat ik ze heb gehaald in zijn bijzijn maar hij weet niet wat het is :+[/quote]

:))

Mayday Parade <3