Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:20

En die collecties zijn er toch juist om de designers aan de gewone man te kunnen verkopen? >;)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:23

Oyeru schreef:
En die collecties zijn er toch juist om de designers aan de gewone man te kunnen verkopen? >;)

Voor Balmain zijn dit best normale-man prijzen :') :+

Ik wil het meest gehypete jurkje, die zwart met gouden. Moet ik alleen wel een aantal maanden niet eten en wel werken :')

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:26

Ik wou net zeggen, in vergelijking met wat je normaal voor een Balmain jurkje betaalt zijn dit heeeeeule normale-man prijzen :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:26

Haha ja snap ik maar daarom maken ze toch die collectie met H&M..

Ook al is dit al veeeel minder duur dan nog kunnen de meesten dit niet betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:32

Oyeru schreef:
Haha ja snap ik maar daarom maken ze toch die collectie met H&M..

Ja, en dat is ook precies wat het is. Mensen die exclusiviteit willen maar niet een paar duizend euro willen neertellen voor een jurkje kunnen deze collectie kopen, en als je het het geld niet waard vindt dan laat je het hangen :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:48

Jaa dat snap ik best :D. Maar ik zal er niet verder op door gaan :')

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 00:00

Doubtless schreef:
VLNR: Jurkje (Vila), vest (Vila), vest (Vila), blouse(Pull & Bear), blouse (Pull & Bear), blouse (Pull & Bear), broek (WE) & nog een jurkje van Only, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.

Die blousjes van de Pull&bear zijn echt geweldig *\o/*

-
Maandag shoot gehad. Uiteindelijk geslaagd bij de C&A, donkerblauw gestreept shirt met een deel open achterkant en onderaan een soort blouse. En een grijs vestje. <3

(Broek is overigens gewoon blauw en niet zwart zoals op de foto lijkt.)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 00:05

Valerie93 schreef:
ik heb jullie hulp nodig!
ik ben geen meisje meisje maar mijn vriend wil graag dat ik jurkjes en rokjes ga dragen, ik heb hier geen problemen mee en wil het best proberen. Jurkjes combineren lukt me aardig maar rokjes is 1 drama!

ik ben niet erg lang en heb best "dikke" bovenbenen Qua rokjes heb ik wel iets gevonden wat het een beetje verbergt alleen heb ik een "opgezette" buik, ben niet te zwaar maar wil wel het graag verbergen.
Alleen nu het probleem, ik heb geen idee wat leuk is op een rokje om te combineren. de onderkant lukt me dus wel alleen mijn bovenlichaam niet haha.

Een skaterskirt met een trui erin misschien? Of een wat losser vallend blousje, dat zie je ook heel vaak. Denk dat je op pinterest of lookbook wel veel voorbeelden kan vinden. :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 00:10

Vind dat eerste jurkje van de Vila heel leuk Lau! En heb je die schoenen nou in 2 kleuren :D

En chill outfitje Anouk, ben stiekem wel benieuwd naar het eindresultaat van de shoot :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:01

@ doubtless, goed geshopt!

Ik heb die nikes ook, maar dan in paars en wit/crème. ben er nog steeds erg blij mee!
En die broek van de WE ook, wel even wassen voor je er een wit shirt oid op draagt, want hij geeft wel af...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:09

LauraSaskia schreef:
Vind dat eerste jurkje van de Vila heel leuk Lau! En heb je die schoenen nou in 2 kleuren :D

Ja O:) Wilde de zwarte, maar 2e paar was helft vd prijs en die groene waren toch wel heel tof O:)

Bedankt voor de tip Marrianne!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:44

Die zwarte nikes heb ik ook! Vind de groene trouwens ook heel tof!

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:03

LauraSaskia schreef:
En chill outfitje Anouk, ben stiekem wel benieuwd naar het eindresultaat van de shoot :)

Ik zal snel eens een foto posten!

suus_pepper schreef:
Die zwarte nikes heb ik ook! Vind de groene trouwens ook heel tof!

De zwarte <3 ik wil ze ook. Maar t geld is straks nog op met dat geshop.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:15

Leuke aankopen Lau! :D

Ik ben maandag ook op schoenenjacht geweest, maar zoals ik al verwacht had kon ik niks vinden dat pastte, dus ik heb nu deze op het oog:
https://www.vankeekenschoenen.nl/footno ... zwart.html
Voor schoenen met steunzolen nog best leuk, alleen de prijs is altijd gelijk weer minder. En helaas doen dit soort winkels ook nooit mee met wat voor kortingsactie dan ook en zijn ook in de sale (als ze al in de sale komen) nog bijna net zo duur :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:23

Ik ben door de laatste aankopen hier geïnspireerd en heb net een bestelling gedaan bij Pull&Bear := Was wel tien euro korting als je voor meer dan 70 euro besteld!

Afbeelding

van links naar rechts eerst bovenste rij dan de onderste:
De broek, de rok (zit een soort print op), het shirt, het jurkje, de rechtertrui, het shirt, de ketting, het shirt en alle zes de oorbellen :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:28

Haha lekker bezig jen!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:53

Leuke aankopen jennifuur!

Ik heb maandag een rondje groningen gedaan, Ik ben uiteindelijk geslaagd bij de River Island en de Zara. :)

Deze trui bij de River island: Klik
Zo op internet vind ik hem heel erg lelijk := dus ik maak nog wel even een foto als ik hem aan heb. :)

Dit overhemd bij de Zara: Klik

En nog 2 broeken bij de Zara, in het zwart en blauw, waren momenteel afgeprijsd naar 25,-, en ze zitten heerlijk. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:55

Jen, heb je een linkje van het eerste shirt van onderen? Helemaal mijn ding. Hele leuke bestellingen dames. :+:

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:57

Ik ben zaterdag nog even de stad in geweest. Ze hadden niet zo heel veel leuks vond ik, maar deze had ik bij de vero voor maar €14͵95! Hij is aan de voorkant wat korter en aan de achterkant lang.

Afbeelding

Edit: hij doet overigens niet veel goeds voor m'n brede heupen, maar ach..
Laatst bijgewerkt door Debbels op 21-10-15 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:58

Mag ik hier ook meepraten? :) Ik kwam gister binnen vallen met een vraag maar i <3 shoppen! En vind het leuk om hier mee te lezen en ideeën op te doen.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:58

Leuke aankopen trouwens jennifer en fair!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:00

Thanks!

Leuk Debbels, dat zie je steeds vaker he, voorkant korter dan de achterkant, ik vind het wel leuk :j

Natuurlijk Nann, welkom!

Rebeccaa schreef:
Jen, heb je een linkje van het eerste shirt van onderen? Helemaal mijn ding. Hele leuke bestellingen dames. :+:

Uiteraard :D Alsjeblieft! http://www.pullandbear.com/nl/nl/gestre ... 36660.html

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:01

Ik ook!
enkel ga ik zelf niet zoveel aankopen posten, zelf gaan shoppen is nogal zeldzaam bij ons thuis :')
Wel leuk om al die combinatie's te zien!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:03

Hoe doen jullie dat qua maten met online bestellen?
Ik ben altijd zo bang dat ik dingen bestel en het niet gaat passen en dan weer steeds de verzendkosten moet betalen voor het retouren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:00

Oh Debbels, wat een leuke trui. :+: Ik pas de kleren van vero moda echt nooit, maar misschien ga ik van de week toch eventjes een kijkje nemen. Vind dat in de winter niet alles altijd even goed voor je figuur hoeft te zijn, vind het zelf ook heerlijk om in dikke truien, grote sjaals en m'n uggs rond te banjeren. Dat ik dan +5 kilo lijk, interesseert me echt niets. :o

En Jen, bedank voor de link! Ga hem zo even bestellen. :D

Ik draag vooral oversized kleding, dus bij twijfel bestel ik altijd de grootste maat waar ik tussen twijfel. :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-10-15 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt