Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ontzettend slordig, want ik had het het eigenlijk vandaag nodig, en daarom heb ik ook voor Wehkamp gekozen, voor hun "snelle levering"
Onze pompen 5 & 6 waren ''kapot'' nouja kapot, het duurde ff voor ze opgang kwamen. Daardoor had een vrouwtjes dus een mini beetje benzine op haar jas/arm. Begon ze helemaal te klagen tegen mij. Maar er hingen kaartjes bij de pompen dat ze opgang moesten komen blabla. Dusja altijd fijn ;p en daarnet was er ook een man die kwam vragen of de baas er was. Ik vroeg netjes of ik hem kon helpen want ik ben alleen aanwezig. Hij vertelde mij dat hij van de week schade had gereden op de betonblokken voor de pompen. Tsjaaa meneer, die liggen er niet voor nix?! Die liggen er omdat je anders tegen de pompen had aangereden. Ja maar hij vond het onze schuld want hij moest achteruit met zijn caravan omdat de pomp het niet deed. Tsja dan maar nummer van de baas doorgeven
leuk hoor werken op een tankstation
word er telkens aan herinnerd door mijn Facebook account waar ik een bericht erover plaatste
xPabloBokt schreef:De huidige huurder van mijn appartement die letterlijk 3 uur van tevoren de bezichtiging afzegt. Fijn als je vorige week woensdag pas te horen hebt gekregen dat je erin kan en 17 oktober de sleutels al krijgt. Heb het nog niet eens kunnen bekijken..
.
.laraxXxemma schreef:xPabloBokt schreef:De huidige huurder van mijn appartement die letterlijk 3 uur van tevoren de bezichtiging afzegt. Fijn als je vorige week woensdag pas te horen hebt gekregen dat je erin kan en 17 oktober de sleutels al krijgt. Heb het nog niet eens kunnen bekijken..
Pas op met geld van tevoren over maken, voor dat je het kwijt bent!
maar bedankt voor het goed bedoelde advies!