Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:42

Dat ik nog niet weet wanneer mijn pakketje binnenkomt. Het is een cadeau voor mn pa en zou hem het liefst morgen hebben..

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:29

Aan mijn collega's die de hele pauze in hun telefoon zitten, alleen kunnen lachen als er een vals grapje wordt gemaakt en vervolgens na de pauze hun mond niet kunnen houden omdat ze zo nodig moeten ouwehoeren. Leg je telefoon weg en praat in de pauze.....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:55

De huidige huurder van mijn appartement die letterlijk 3 uur van tevoren de bezichtiging afzegt. Fijn als je vorige week woensdag pas te horen hebt gekregen dat je erin kan en 17 oktober de sleutels al krijgt. Heb het nog niet eens kunnen bekijken..

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:05

Dat een groot bedrijf als Wehkamp blijkbaar gewoon niet de pakketten kan bezorgen wanneer ze dit beloven te doen. Ik heb eergisteren iets besteld wat gisteravond geleverd zou worden. Nou niet dus, het is gewoon niet gekomen. En om er nog een schepje bovenop te doen, ik krijg zojuist een mail dat het net verzonden is |o . Ontzettend slordig, want ik had het het eigenlijk vandaag nodig, en daarom heb ik ook voor Wehkamp gekozen, voor hun "snelle levering" :roll:

(en ik lees op Facebook dat ik blijkbaar niet de enige ben waarvan ze er een zooitje van hebben gemaakt...)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:41

Wie zegt er nu 'fotograveren' of 'fotograven'
Daar word ik echt gek van als ik dat lees

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:58

Dat ik mij, als ik er over nadenk, nooit echt als mijzelf voel.

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:44

Op werk daarnet aan klanten die zeuren en misbruik maken van de situatie :P Onze pompen 5 & 6 waren ''kapot'' nouja kapot, het duurde ff voor ze opgang kwamen. Daardoor had een vrouwtjes dus een mini beetje benzine op haar jas/arm. Begon ze helemaal te klagen tegen mij. Maar er hingen kaartjes bij de pompen dat ze opgang moesten komen blabla. Dusja altijd fijn ;p en daarnet was er ook een man die kwam vragen of de baas er was. Ik vroeg netjes of ik hem kon helpen want ik ben alleen aanwezig. Hij vertelde mij dat hij van de week schade had gereden op de betonblokken voor de pompen. Tsjaaa meneer, die liggen er niet voor nix?! Die liggen er omdat je anders tegen de pompen had aangereden. Ja maar hij vond het onze schuld want hij moest achteruit met zijn caravan omdat de pomp het niet deed. Tsja dan maar nummer van de baas doorgeven :P leuk hoor werken op een tankstation :')

Kan mij ook nog steeds ergeren aan de konijnensdumpers van vorige week die ik had betrapt in het bos.. 3 dood zieke konijntjes :( word er telkens aan herinnerd door mijn Facebook account waar ik een bericht erover plaatste :(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:46

xPabloBokt schreef:
De huidige huurder van mijn appartement die letterlijk 3 uur van tevoren de bezichtiging afzegt. Fijn als je vorige week woensdag pas te horen hebt gekregen dat je erin kan en 17 oktober de sleutels al krijgt. Heb het nog niet eens kunnen bekijken..

Pas op met geld van tevoren over maken, voor dat je het kwijt bent!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:36

Vrouwen die een kleurenanalyse hebben laten doen en bij mij in de winkel komen met een waaiertje met kleurstalen.

Extra ergerpunten voor diegenen die zeggen dat ze een seizoenstype-persoon zijn of over hun (Chinese) sterrenbeeld beginnen en daar bijpassende kleuren bij zoeken.

Bonus-ergerpunten voor hen die ondanks mijn advies toch een bril uitzoeken die niet alleen voor geen meter staat maar die ook gewoon ronduit slechte reclame is.

Mannen doen dit gewoon niet, nooit!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 12:13

Dat mijn vader zijn cadeau nog steeds niet binnen is. Heb hem vandaag toch echt nodig.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 12:22

Dat de zomer nog maar net om is en het gezeur over sinterklaas en zwarte piet nu alweer is begonnen. Dat volwassenen kinderachtiger omgaan dan kinderen met dit kinderfeest....tenenkrommend.. |(

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 15:02

Aan van die geld terug acties, waarvan er niet een het doet |o .

Duyvis adverteert zo mooi met gratis proberen op TV.
Ik ben in de winkel, koop een zak tijgernootjes...valt die niet onder de actie.

Ik zie ernaast een andere zak, CHIO borrelnoten, waarop groot staat PROBEER GRATIS.
Ik denk, ach waarom niet en neem hem mee. Kom thuis, app gedownload van Sjoprz, alles ingevuld....actiecode werkt niet....kijk nog eens op de zak, staat er echt ontzettend klein onderop de sticker ...t/m 14.08 :roll: .

En vervolgens lag er een postertje van Fanta in de brievenbus , koop 2 flessen, krijg 1 gratis. Vul alles in....pakt die site mijn bankrekeningnummer niet. Zou geen geldig banknummer zijn. Heb toch echt de juiste IBAN ingevuld.

Pfffff......uur bezig om alles in te vullen...nog geen geld terug.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:50

laraxXxemma schreef:
xPabloBokt schreef:

Pas op met geld van tevoren over maken, voor dat je het kwijt bent!

Niet aan de orde gelukkig, het is sociale huur ;) maar bedankt voor het goed bedoelde advies!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:07

Dat mijn scheenbeenblessure terug is, precies nu het hardlopen zo lekker gaat

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 02:15

Dat mijn zoontje beslist dat het tijd is om te spelen in plaats van te slapen -:(-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:01

Aan mijn moeder zoals altijd, praat niet tegen mij als het toch alleen maar negatief is.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:04

Nog steeds mijn knie , ben nu twee en een halve week verder en der is nog geen verbetering in te merken helaas het word zelfs alleen maar erger

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:25

Ik erger me matenloos aan mensen die denken dat ze alleen bestaan op de wereld
Ik ik ik....pffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:20

Aan dat ik mijn huiswerk had uitgesteld omdat er een leuk marktje zou zijn in de stad. Stond er een kraampje :(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:32

Dat mijn haar roze is geworden door zilvershampoo en ik geen idee heb hoe ik het er voor overmorgen uit krijg |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:00

Amira_ schreef:
Dat mijn haar roze is geworden door zilvershampoo en ik geen idee heb hoe ik het er voor overmorgen uit krijg |(

Huh roze door zilvershampoo? Dan wordt het toch meestal paars?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:45

Believe schreef:
Amira_ schreef:

Huh roze door zilvershampoo? Dan wordt het toch meestal paars?

Inderdaad, dat dacht ik ook. Had het ook liever paars gehad dan denk ik :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:18

Zilvershampoo IS paars en haalt de gele/oranje tinten uit het haar (niet de gloed). Heb je de zilvershampoo gebruijt op geverfd haar of je normale haar en welke kleur had het moeten zijn?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 07:37

Klopt, op lichtblond geverfd haar wat gelig is geworden. (Gebruik het altijd eens in de zoveel weken)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 09:14

Dat mijn pa zijn cadeau er nog steeds niet is -:(-