Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
m0niekkkie schreef:Ik kreeg een bod op iets en mailtje gestuurd dat het akkoord was, gevraagd of hij het op kwam halen of dat het verzonden moest worden. Krijg ik een mailtje terug, ja verstuur het maar, naar dit en dit adres.
Vind het een beetje onbeschoft overkomen, de meeste mensen reageren met, verzenden graag, waar kan ik het geld naar over maken?
SophieFT schreef:Ik had mijn rubberen rijlaarzen op mp staan, kreeg ik een mailtje of ze ook onder een kort minirokje konden? Jahoor
HTM schreef:Zijn veel mensen die zo antwoorden.
Sommige mensen zitten ook op de telefoon, en die mailen alsof ze sms'en![]()
Veel mensen denken ook niet na aan hoe iets overkomt.
Had hier weer een paar dagen met heerlijke biedingen waar je echt niks mee kan.
En wordt soms een beetje simpel van mensen die echt niet lezen, en gaan zitten bieden op spullen waaronder staat
Te bestellen bij (bedrijfsnaam)
Dan weet je toch al dat bieden, zeker als het minder dan de helft van de vp is weinig zin gaat hebben...
upendo schreef:
Zo heb ik een keer vier paar stal schoenen verkocht voor 50 euro.. Heb ze nog viezer moeten maken omdat ze nog te schoon waren, pas toen ik twee keer door de mestvaalt gebaggerd was waren ze goed.
Het was zogenaamd een meisje, maar 'haar vriend' kwam ze ophalen.
Geloof er echt geen drol van..
Maar heb met het geld leuke dingen gedaan en wat ruimte teruggekregen in mijn schoenenkast.
Pearlx schreef:Hebben er hier mensen met een ING rekening ook last van hele trage overschrijvingen? Een bekende heeft iets van mij gekocht en ik was er bij toen ze het overmaakt, 4 dagen later nog niet verschenen op mijn rekening. Het is gewoon van een Nederlandse naar een Nederlandse rekening, wel 2 verschillende banken, maar 4 dagen? :S
sharoontje schreef:Ik heb een advertentie van mijn paardrijspullen op marktplaats staan. Alles is zo'n 4x gebruikt, waaronder m'n synthetische rijlaarzen (alles is echt zgan). Krijg ik een bod van 20 euro incl verzenden. Ik heb er vriendelijk op gereageerd, dat mijn richtprijs wel iets hoger is als 13 euro. Krijg ik terug dat ik dan maar de t*ring moet krijgen, want die laarzen waren duidelijk al een paar jaar oud, zo aan de foto te zien. Heb er niet eens meer op gereageerd, belachelijk!