Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:14

is de loopband niets voor terror tuli om zich uit te leven?? :+

ik had vanmorgen een reactie van iemand of iets er nog was. Ik terug gereageerd van wel. Krijg ik net een reactie of ik het op wil sturen.
Tuurlijk wil ik dat, maar hoe vraag je netjes wat ze er eigenlijk voor over heeft?? (staat geen prijs o.i.d. bij) 8-)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:26

Kentaro schreef:
ik had vanmorgen een reactie van iemand of iets er nog was. Ik terug gereageerd van wel. Krijg ik net een reactie of ik het op wil sturen.
Tuurlijk wil ik dat, maar hoe vraag je netjes wat ze er eigenlijk voor over heeft?? (staat geen prijs o.i.d. bij) 8-)

gewoon reageren: voor een goed bod, wil ik het natuurlijk wel opsturen. Er komen dan nog wel verzendkosten van xxx naast je bod.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:44

@ Tyrcanol: Ik vond het al bijzonder dat je mij vroeg of je de singel mocht doorverkopen die je hebt overgenomen =) Hier past hij geen enkel paard, ding lag er maar te liggen, jij hebt 'm eerlijk betaald en gekocht en vanaf dan vind ik dat je als koper ermee mag doen wat je wil. Kan je'm duurder doorverkopen? Mooi voor jou toch? Da's nu eenmaal kopen en verkopen, lig ik helemaal niet wakker van :) Ik duim zelfs graag mee dat je er een goede prijs voor kan krijgen. Dan weet ik ook dat ik aan jou goed spul heb verkocht :))

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:40

Kentaro schreef:
is de loopband niets voor terror tuli om zich uit te leven?? :+

Dat zou een uitkomst zijn!!! :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:42

CM doet het ook met honden van baasjes die te beroerd zijn om de dieren uit te laten! :+ :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:44

Tuli langer dan 2 seconden vasthouden gaat niet. Tuigje om kost je denk ik je leven... ik ga toch voor de tuin waar ie straks in mag (als de jongens dat hek EINDELIJK eens afbouwen!!!).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:47

Afbeelding

:')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:48

_O- _O- _O-

Maar gauw weer ontopic voordat we op ons falie krijgen! :')

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:53

Jammer dat ik nu geen geld en vervoer heb voor een loopband.

Wil er namelijk erg graag ooit 1 hebben voor mijn hondjes.

Mijn teckel heeft losse knieschijven, en door goede training heeft ze hier amper nog last van.
Maar in de winter naast de fiets doe ik niet, veel te gevaarlijk, dus dan verslapt haar achterhand een beetje

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:54

Op mp kijken voor eentje in de buurt? Misschien vind je een goedkope?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:56

GamblersCup schreef:
Op mp kijken voor eentje in de buurt? Misschien vind je een goedkope?

Helaas, alleen loopbanden vanaf 200 euro. En kan ik helaas echt niet missen

Kitty1985

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:56

En ook alleen maar van die lomperds.
Zoek een vrij simpele die ik zo onder het bed kan schuiven

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 12:59

Aaarggh, die mensen die vragen wat iets kost en daarna niet meer reageren. Is dat nou zo moeilijk?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:00

Kitty1985 schreef:

een soort loopband als bij de supermarkt ? :P

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:03

Suusie22 schreef:
Kitty1985 schreef:

een soort loopband als bij de supermarkt ? :P

:') zoiets inderdaad, alleen dan wel wat sneller.

Ze moet in een lekker voorwaarts drafje kunnen lopen :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:04

Ja, maar dan heb je het over die automatische dingen... ik heb er eentje die mechanisch is: je loopt en daardoor komt de band in beweging. Gaat heel licht hoor, maar een hondje begrijpt daar denk ik niks van/krijgt dat niet voor elkaar.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:11

GamblersCup schreef:
Ja, maar dan heb je het over die automatische dingen... ik heb er eentje die mechanisch is: je loopt en daardoor komt de band in beweging. Gaat heel licht hoor, maar een hondje begrijpt daar denk ik niks van/krijgt dat niet voor elkaar.

Ze is 5,5 kilo....is denk ik beetje kansloos :')

Zoek inderdaad een automatische, kan ze dan lekker 2 keer een half uur per dag op lopen

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:58

Wat doen jullie eigenlijk bij lage biedingen? Ik stuur nu bij ieder bod wat ik krijg (en ik te laag vind) netjes een mailtje met daarin: "Bedankt voor het bod, maar zoals de advertentie aangeeft etc. etc." Ik krijg ook nooit meer een reactie daarop. Dus ik begin mij nu een beetje af te vragen of je in de marktplaats wereld een bod gewoon kan laten voor wat het is, zonder te reageren? Ergens vind ik dat als mensen echt interesse hebben, zij zelf maar moeten mailen/bellen. Van de andere kant erger ik mij zelf groen en geel als ik interesse heb, en verkopers nemen niet eens de moeite te reageren.

Wat vinden jullie?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:02

Wiz schreef:
Wat doen jullie eigenlijk bij lage biedingen? Ik stuur nu bij ieder bod wat ik krijg (en ik te laag vind) netjes een mailtje met daarin: "Bedankt voor het bod, maar zoals de advertentie aangeeft etc. etc." Ik krijg ook nooit meer een reactie daarop. Dus ik begin mij nu een beetje af te vragen of je in de marktplaats wereld een bod gewoon kan laten voor wat het is, zonder te reageren? Ergens vind ik dat als mensen echt interesse hebben, zij zelf maar moeten mailen/bellen. Van de andere kant erger ik mij zelf groen en geel als ik interesse heb, en verkopers nemen niet eens de moeite te reageren.

Wat vinden jullie?

Doe er niks meer mee, je hoort toch niks terug

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:03

Als het bod enigszins in de buurt ligt van wat ik er voor wil hebben, stuur ik een reactie.
Anders niet. Als iemand het graag wil hebben, kan die altijd jou een mailtje sturen.
Wat je zelf ook zegt, er wordt bijna nooit terug gereageerd (of je krijgt een reactie 'als ik er meer voor over had, had ik wel meer geboden'........... }:0 )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:13

Ik blijf zelf gewoon netjes mailen naar mensen, ik negeer alleen wel eens biedingen die echt gewoon nergens op slaan, alhoewel ik daar ook nog wel eens op wil reageren in de trant van: bedankt voor het bod, maar u begrijpt zelf vast ook wel dat een 1 keer gebruikt artikel met een nieuwwaarde van 150 euro, niet voor 5 euro weggaat. :P

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:23

weer 1 voor de positieve doos :)

2 sillent spinners (loopwieltjes voor knagers) gekocht. Vond ze nieuw veelste duur 16 euro voor een muizenwiel? serieus. Heb er nu 2 van de zelfde koper gekocht voor 7 euro nou dat vind ik toch wel veel betere prijs.
Ik ga mijn muizeltjes dus echt niet in een loop wiel laten lopen die gevaarlijk kan zijn. Dat en sillent spinners ^^ nou die zijn toch wel wat plezierig dat de metalen piepers haha

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:54

Ik blijf ook gewoon mailen, soms kom je er ook nog wel uit (maar meestal krijg je geen reactie inderdaad). Mail ook vaak naar mensen als ik interesse heb in iets en er staat geen nieuwprijs/vraagprijs bij met de vraag wat ze er ongeveer voor willen hebben, dan vermijd je ook dat je veel te laag bied.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:28

Varekaj schreef:
@ Tyrcanol: Ik vond het al bijzonder dat je mij vroeg of je de singel mocht doorverkopen die je hebt overgenomen =) Hier past hij geen enkel paard, ding lag er maar te liggen, jij hebt 'm eerlijk betaald en gekocht en vanaf dan vind ik dat je als koper ermee mag doen wat je wil. Kan je'm duurder doorverkopen? Mooi voor jou toch? Da's nu eenmaal kopen en verkopen, lig ik helemaal niet wakker van :) Ik duim zelfs graag mee dat je er een goede prijs voor kan krijgen. Dan weet ik ook dat ik aan jou goed spul heb verkocht :))

Ja maar singel wil ik eigenlijk niet kwijt!! :').
Staat ook nog niet op mp.

Merrie heeft m op de foto's om. Maar is echt te groot. Komt over t zadel heen.
Daar baal ik echt van. Want het is een fijne singel.

Mijn ruintje past m ook net niet. En die flipte op die singel >;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:30

Maar als ik bied, iemand stuurt dat ze het te weinig vind weten we beide waar we aan toe zijn. Waarom zou de bieder dan moeten reageren?

Of ben ik nu zo blond?