Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Isegrim schreef:Maaike schreef:Bij mij is hij zelf gestopt met schrijven na een aantal brieven. Zou toch heel bijzonder zijn als zijn zaak wordt herzien door dit programma! Ik hoop het voor hem en dan de beste uitkomst na een eerlijk proces.
Ik zou daar niet op rekenen...
Wel mailen met Ernesto natuurlijk, volgens mij vind hij het wel leuk dat hij dagelijks z'n ditjes en datjes met iemand kan delen
Lijkt me een lieve kerel.
Ik hoop dat ze er blij mee zijn!

Imre schreef:
Ik ben niet van plan gel of middelen te sturen of te helpen bij een proces maar gewoon contact met de buitenwereld en dan met name aan de andere kant van de wereld
Heb je al eens op WAP gekeken? Ik heb 3 v/d 5 penpals daar vandaan en dat bevalt me goed
Als je niet iemand wil schrijven die al overladen wordt met post, google eventjes. Als er echt veel over hem te vinden is is de kans ook groot dat-ie al veel post ontvangt.
Leuk dat je gaat schrijven! en natuurlijk mag je altijd je vragen hier stellen, doen wij ook nog steeds
Hannanas schreef:Las net dat bericht Isegrim, en dacht meteen aan jou.
Dit was dus de eerste keer met anderen middelen en dus totaal anders dan hoe Jamie gegaan is?
Mocht je er een leuk vinden kun je ons altijd even laten 'checken' of hij leuk is! Succes!
"