Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:30

Ja. Die dus ghehe. Moeilijk

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:01

Als er nog geen datum vast staat en iemand is nog niet afgewezen door het Supreme Court, valt er niks zinnigs te zeggen over de vraag wanneer diegene een executiedatum krijgt. Misschien werd dat geroepen vanuit dezelfde sensatiezucht dat mevrouw riep dat zij de eerste filmmaker was die toegang kreeg tot TX Death Row (wat niet waar is)?

Ik heb nog niet gekeken overigens.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:06

Maaike schreef:
Bij mij is hij zelf gestopt met schrijven na een aantal brieven. Zou toch heel bijzonder zijn als zijn zaak wordt herzien door dit programma! Ik hoop het voor hem en dan de beste uitkomst na een eerlijk proces.

Ik zou daar niet op rekenen... :(

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 07:07

Vond deze documentaire op geenenkele manier sendatiezucht uitstralen, spijt me vreselijk Isegrim!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:05

Ze zeiden ook de eerste Nederlandse(!) filmmaker, niet de eerste filmmaker all time. Kleine nuance.

Supreme Court heeft het allerlaatste woord? Ik ga daar eens even over Googlen.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:33

Isegrim schreef:
Maaike schreef:
Bij mij is hij zelf gestopt met schrijven na een aantal brieven. Zou toch heel bijzonder zijn als zijn zaak wordt herzien door dit programma! Ik hoop het voor hem en dan de beste uitkomst na een eerlijk proces.

Ik zou daar niet op rekenen... :(

Ik zeg ook niet dat ik daar op reken, maar dat ik er op hoop voor hem ;)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:35

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:45

Afschuwelijk!!!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:38

djuulsie schreef:
Vond deze documentaire op geenenkele manier sendatiezucht uitstralen, spijt me vreselijk Isegrim!

Er staat ook een vraagteken achter. Zoals gezegd, ik heb nog niet gekeken.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:46

Bluhhhh nog steeds geen post. Duurt lang :( Wel mailen met Ernesto natuurlijk, volgens mij vind hij het wel leuk dat hij dagelijks z'n ditjes en datjes met iemand kan delen :) Lijkt me een lieve kerel.

Heb m'n afgedrukte foto's binnen gekregen! Pixum kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven, maar helemaal prima voor die prijs. Heb voor 4 penpals (Alex, John, Gerald en Ernesto) een envelopje klaarliggen met wat foto's, een kaartje en een kort briefje :) Ik hoop dat ze er blij mee zijn!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:49

Vast wel Rianne... :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:59

Ik heb ook nog niks Rianne, troost je :(:)

Ben geloof ik in de war, heb blijkbaar Corey een kaart met brief gestuurd voor kerst, was overtuigd dat ik er een naar Shea had gestuurd.... Misschien toch niet? Nouja hoe dan ook wil ik post haha

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:03

Oh echt ik dacht dat ik ongeduldig was;-)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:05

Mijn laatste brief was 4 januari! En die had ik al veel eerder moeten hebben want hij heeft een stempel van de gevangenis van 17 december!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:10

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:12

Amethyst_ schreef:
Mijn laatste brief was 4 januari! En die had ik al veel eerder moeten hebben want hij heeft een stempel van de gevangenis van 17 december!

:j er is veel vertraging geweest met de kerst... Viel mij ook op!!! Ik duim voor iedereen voor leuke post vandaag, zo vlak voor het weekend!!!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:52

Hoihoi!

Sensatie was er absoluut niet! Vind haar erg symphatiek en ze was geïnteresseerd en soms met stomheid geslagen. Het artikel uit de krant is wel wreed, arme familie en arme man!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:05

Las net dat bericht Isegrim, en dacht meteen aan jou.
Dit was dus de eerste keer met anderen middelen en dus totaal anders dan hoe Jamie gegaan is?

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:26

goede morgen allemaal

Ik heb in 3 dagen het hele topic doorgelezen en heb echt respect voor Petra en iedereen hier gekregen maar met name voor Petra...

Ik heb me er ook in verdiept om eens te gaan schrijven... maar op de sites kom ik er niet zo goed uit en las hier en daar al dat de informatie niet helemaal juist is over dat mensen geen mail of post krijgen..

Dus bij deze wil ik vragen aan de meiden hier of ze iemand weten die echt om brieven verlegen zit. las heeeeeeeel wat paginas terug dat steffie iemand had maar neem aan dat deze al voorzien is.

De enige eis die ik heb is dat het geen kindermoordenaar of verkrachter moet zijn.

Zelf vind het eigenlijk een beetje eng nog maar denk dat ik me over die stap heen moet zetten...

De stap dat ik dit hier durf te vragen is voor mij al erg groot maar toch neem ik hem :) Ik ben niet van plan gel of middelen te sturen of te helpen bij een proces maar gewoon contact met de buitenwereld en dan met name aan de andere kant van de wereld

Hoop dat iemand me kan helpen en ook als ik nog vragen heb voor hoe nu verder hoop ik dat iemand me hier van info kan voorzien.

Sorry voor mn lange verhaal maar ik kan moeilijk 230 paginas gaan samenvatten ;)

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:29

Allereerst: welkom hier! Op het moment heb ik niemand voor je, maar misschien iemand anders wel? :) Heb je al eens op WAP gekeken? Ik heb 3 v/d 5 penpals daar vandaan en dat bevalt me goed :) Als je niet iemand wil schrijven die al overladen wordt met post, google eventjes. Als er echt veel over hem te vinden is is de kans ook groot dat-ie al veel post ontvangt.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:38

Welkom... Ik sluit me aan bij Rianne voor nu :j Leuk dat je gaat schrijven! en natuurlijk mag je altijd je vragen hier stellen, doen wij ook nog steeds ;)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:55

Hannanas schreef:
Las net dat bericht Isegrim, en dacht meteen aan jou.
Dit was dus de eerste keer met anderen middelen en dus totaal anders dan hoe Jamie gegaan is?

Zeker niet de eerste keer met andere middelen! Er wordt al een aantal jaar gerommeld met die middelen in verband met boycots door Europese fabrikanten. Wel de eerste keer met een middel dat totaal niet geschikt is voor dit doel. Marteling is het, niks meer en niks minder.

Jamie is omgebracht met pentobarbital. Dat duurde zo'n 20 minuten, maar zag er 'vrediger' uit dan wat er gister in Ohio gebeurde. Pentobarbital wordt ook gebruikt voor vrijwillige euthanasie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:56

hoihoi! Wat leuk, welkom!

Al mijn penpals, behalve John (via steffiy) komen van http://www.writeaprisoner.com. Je kunt daar uuuren intro's lezen, foto's kijken en je ziet de crime. :-) Mocht je er een leuk vinden kun je ons altijd even laten 'checken' of hij leuk is! Succes!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:57

Ah super gemeen haha, ik stuur mn moeder berichtje of er post is, krijg ik dit;

"Hey,

Ja er is post voor je...

Niet uit de USA :)"