Kenneth Vermeer keert zondag na een afwezigheid van acht maanden terug in de wedstrijdselectie van Ajax. Mogelijk neemt de goalie direct zijn plaats onder de lat in.
Tot dusver was het Jeroen Verhoeven die de absentie van Maarten Stekelenburg moest opvangen, maar mogelijk kiest Frank de Boer tegen Heracles Almelo alweer voor Kenneth Vermeer, die op papier tweede keeper is. Vanwege een gescheurde achillespees kon Vermeer sinds augustus niet in actie komen.
"De trainer heeft me gevraagd wat mijn gevoel is als ik er moet staan. Ik zei: goed. De kans dat ik speel, is aanwezig", aldus Vermeer aan De Telegraaf. De goalie maakte vorige week al zijn rentree. "Het is lekker om weer wedstrijdritme op te doen. Niet eens alleen om ballen tegen te houden, maar ook om voetballende keuzes te maken." http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... wezig.html Hier word ik nou blij van
Hmm, we hebben vrij weinig verdediging meer.. V.d. Wiel is geblesseerd geraakt vandaag, Alderweireld geblesseerd, Vertonghen geschorst.. Hmm, maybe halen ze Toivomaki wel bij de selectie.
02 april 2011 Ajax-trainer Frank de Boer heeft zaterdagmiddag zijn wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het thuisduel met Heracles Almelo. De selectie bestaat tot nu toe uit zeventien spelers. Na de wedstrijd Ajax A1 - Feyenoord/Excelsior A1, wordt een speler uit de A1 toegevoegd. Ajax moet het stellen zonder Gregory van der Wiel. Hij raakte zaterdag geblesseerd tijdens de training. Ook het centrale verdedigingsduo Jan Vertonghen (schorsing) en Toby Alderweireld (bovenbeenblessure) komt niet in actie. Rasmus Lindgren mist het duel vanwege een knieblessure. De langdurig geblesseerde Bruno Silva en Maarten Stekelenburg missen eveneens het duel in de ArenA.
Frank de Boer heeft de van blessure herstelde Kenneth Vermeer opgenomen in de wedstrijdselectie. A1-speler Ruben Ligeon zit ook in de selectie voor het duel met Heracles.
De wedstrijdselectie ziet er als volgt uit:
Kenneth Vermeer Jeroen Verhoeven Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Mounir El Hamdaoui Siem de Jong André Ooijer Nicolas Lodeiro Daley Blind Demy de Zeeuw Oleguer Dario Cvitanich Aras Özbiliz Lorenzo Ebecilio Ruben Ligeon
Ajax speelt waarschijnlijk benefietduel voor Japan Uitgegeven: 2 april 2011 14:19 Laatst gewijzigd: 2 april 2011 14:18 AMSTERDAM - Ajax speelt op woensdag 13 april waarschijnlijk een benefietwedstrijd voor de slachtoffers van de ramp in Japan. Shimizu S-Pulse, dat in de hoogste Japanse divisie speelt, is die avond de tegenstander in de Amsterdam Arena.
Het duel moet deel uitmaken van een benefietavond die het Rode Kruis in Nederland organiseert. Ajax, dat net als de gemeente Amsterdam en de Amsterdam ArenA al toestemming heeft gegeven, heeft maandag afrondende gesprekken met het Rode Kruis over de wedstrijd.
Ajax zal aantreden met een mix van spelers uit het eerste en tweede elftal.
Ik hoop wel op Anita in de verdediging, minder voetbal op het middenveld maar we hebben nu wel een goede verdediger nodig
Naomi_Jortje
Geplaatst: 02-04-11 16:51
Ja, maar dan hoef je nog niet hetzelfde accent te hebben Hij is schattig iig en toen ik eerst naar 'm stond te kijken op de training, voetbalde ie ook wel leuk^^ Uhu, idd Anita Blind is leuk om naar te kijken, maar 't winnen is nu toch iets belangrijker
Hoorde dat Ruiz wel érg makkelijk naar de grond ging. Ons pap had 't idee dat ie de penalty gaf omdat hij 'm in de eerste helft niet had gegeven, terwijl die wel verdiend was ofzo. En de 2-0 was heel mooi? Heb helemaal niks gezien, moest werken.