Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat is onze bank, speciaal gekocht om hier neer te zetten, kunnen andere opleidingen er even af blijven
MarlindeRooz schreef:Ik moet m’n angst bijter rat vangen. Ze moet mee naar de dierenarts. Omdat de kans groot is dat haar zusje het niet overleeft. Dan kan ze afscheid nemen. Een dode rat mee naar huis nemen is voor mij weer lastig. Behalve dat ik een fobie heb voor dode mensen en dieren, kan ik het dier ook nergens kwijt na die tijd.
Sowieso is deze bange rat weer dagen van slag omdat ze mee moet. Daarbij voelt deze dame mijn stress feilloos aan. Dat neemt ze dan over. En mijn stresslevel is sky high. Dat ze me misschien bijt straks met vangen vind ik naar, maar dat overleef ik wel.
Maar dat zij dagen van slag is van de stress hierdoor en dan ook nog mogelijk haar zusje moet missen breekt m’n hart. Ratten zijn namelijk echt groepsdieren en missen elkaar soms wel. Hoewel ik 5 ratten heb is dit toch haar zusje.![]()
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Ik moet m’n angst bijter rat vangen. Ze moet mee naar de dierenarts. Omdat de kans groot is dat haar zusje het niet overleeft. Dan kan ze afscheid nemen. Een dode rat mee naar huis nemen is voor mij weer lastig. Behalve dat ik een fobie heb voor dode mensen en dieren, kan ik het dier ook nergens kwijt na die tijd.
Sowieso is deze bange rat weer dagen van slag omdat ze mee moet. Daarbij voelt deze dame mijn stress feilloos aan. Dat neemt ze dan over. En mijn stresslevel is sky high. Dat ze me misschien bijt straks met vangen vind ik naar, maar dat overleef ik wel.
Maar dat zij dagen van slag is van de stress hierdoor en dan ook nog mogelijk haar zusje moet missen breekt m’n hart. Ratten zijn namelijk echt groepsdieren en missen elkaar soms wel. Hoewel ik 5 ratten heb is dit toch haar zusje.![]()
Schepje mee en in de natuur begraven? Het houden van ratjes is heel leuk, maar ook heel verdrietig. Je hecht je zo aan die beestjes.