Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 07:39

Vriendin van me gaat zo bellen om haar hondje in te laten slapen. ;(

Ik ga hem zo missen. En zij nog veel meer.

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 08:12

MarlindeRooz schreef:
Vriendin van me gaat zo bellen om haar hondje in te laten slapen. ;(

Ik ga hem zo missen. En zij nog veel meer.

Heel veel sterkte

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 08:15

imaudy schreef:
maralyn schreef:

Gecondoleerd, sterkte. Jeetje.

Wij konden vandaag een gestoorde herder in een losloopgebied van onze teef af trekken.

Alle honden waren los.
De herder had een kwartier ervoor ook al een teef gepakt.

Herder ging compleet voor de kill en moesten met twee mensen de herder verwijderen van onze teef.
Ik tilde de herder zo op van de grond bij zn nek, terwijl mijn man onze border losmaakte.

Bleek de hond vaker te doen...
Wat doe je hier dan in een losloopgebied.

Als die herder voor de kill gegaan was dan had je border het niet na kunnen vertellen.
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat borders soms wat staren (eye). Maar die vrouw moet haar herder natuurlijk bij zich houden. Het is ook niet bepaald jack russel formaat.

Jij hebt echt geen idee, want jij was er niet bij!

Staren?!
Ehmm nee, mijn teef was bezig met water speelgoed van mijn man, niet met andere honden.

Nog geen kwartier ervoor, had dezelfde reu als een andere teef aangevallen.

En hij scheen dit (volgens eigenaresse zelf) dit veel vaker te doen, bij teven. Er zijn in anderhalf jaar drie gedragstherapeuten bij geweest, en allemaal gefaald volgens de vrouw.

Er was GEEN reden tot zo iets.

Kill, ik ga hier niet eens over discussiëren. :') echt niet.

Onze teef heeft mazzel dat wij er midden in stonden en direct aanpakten.

Mensen met zulke honden, verpesten het echt voor losloopgebieden.

Zo jammer!!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 08:40

Hier rommelt al een halfuur een groenwerker van de gemeente rond met zijn bosmaaier. Fijn dat ze het onkruid maaien, maar die gasknop kan toch ook anders gebruikt. Het is nu zenuwachtig ge-hing-hing-hiing-hing. Doe gewoon even hiiiiiiing langs een plukje. :=

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:45

Zou dat bij de opleiding tot gemeente bosmaaierman horen? Dat ze moeten doen alsof ze een hele snelle scooter hebben en moeten wachten voor het stoplicht?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:50

Hutcherson schreef:
Zou dat bij de opleiding tot gemeente bosmaaierman horen? Dat ze moeten doen alsof ze een hele snelle scooter hebben en moeten wachten voor het stoplicht?

Nee, ze leren "irriteer de omwonenden" :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:54

marleen_88 schreef:
Hier rommelt al een halfuur een groenwerker van de gemeente rond met zijn bosmaaier. Fijn dat ze het onkruid maaien, maar die gasknop kan toch ook anders gebruikt. Het is nu zenuwachtig ge-hing-hing-hiing-hing. Doe gewoon even hiiiiiiing langs een plukje. :=

Namens mijn man de groenwerker hing-hing-hing is nodig omdat je anders de bosmaaier sloopt omdat hij oververhit.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:03

hagelslag schreef:
Iris die niet dooreet en ik politie agentje moet spelen ivm de biks maar vet nodig naar de wc moet

Sorry, ik zal het niet meer doen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:05

maralyn schreef:
Jij hebt echt geen idee, want jij was er niet bij!

Staren?!
Ehmm nee, mijn teef was bezig met water speelgoed van mijn man, niet met andere honden.

Nog geen kwartier ervoor, had dezelfde reu als een andere teef aangevallen.

En hij scheen dit (volgens eigenaresse zelf) dit veel vaker te doen, bij teven. Er zijn in anderhalf jaar drie gedragstherapeuten bij geweest, en allemaal gefaald volgens de vrouw.

Er was GEEN reden tot zo iets.

Kill, ik ga hier niet eens over discussiëren. :') echt niet.

Onze teef heeft mazzel dat wij er midden in stonden en direct aanpakten.

Mensen met zulke honden, verpesten het echt voor losloopgebieden.

Zo jammer!!

Zulke mensen zouden een verbod op het hebben van honden moeten hebben en wat mij betreft mogen dit soort mensen ook best op de bon geslingerd worden als je in het bezit bent van een dergelijke, ongevoede hond, die je willens en wetens los laat lopen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:06

marleen_88 schreef:

Dat is inderdaad irritant. Mijn broer maait bij ons altijd met de bosmaaier en die houdt de knop gewoon ingedrukt. Dat gemelk met de knop is echt bloed- en bloedirritant en zo niet nodig.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 10:10

@Merlen gecondoleerd! Wat heftig zeg :knuffel:

@MarlindeRooz ook voor jou (en je vriendin natuurlijk) veel sterkte gewenst!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:04

Bestelling van decathlon ontvangen. Deels verkeerde maten ontvangen. Dus wil retouren. Maar had nog geen account, nu wel maar dan komt deze bestelling er niet te staan. In de doos zat niks en kan nergens op de site duidelijk vinden wat nu. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:17

Ik moet beide migrainebrillen retourneren. Beide te groot en ik krijg er gruwelijk hoofdpijn van :(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:18

Sanniejtjuh schreef:
Bestelling van decathlon ontvangen. Deels verkeerde maten ontvangen. Dus wil retouren. Maar had nog geen account, nu wel maar dan komt deze bestelling er niet te staan. In de doos zat niks en kan nergens op de site duidelijk vinden wat nu. -O-

Als je langs kan zou ik dat doen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:25

Siggislief schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Als je langs kan zou ik dat doen.

Zit helaas niks in de buurt, vandaar dat ik het on-line besteld had

Vind nu na lang zoeken een antwoord op de site. Moet via de klantenservices. Dat word 7-9 dagen wachten op antwoord. Normaal maak ik daarom wel altijd aan account aan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 12:53

zonnebloem18 schreef:
marleen_88 schreef:

Namens mijn man de groenwerker hing-hing-hing is nodig omdat je anders de bosmaaier sloopt omdat hij oververhit.

Oké, dat is zonde van het materiaal.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 13:09

The story continues :') -O-
Afbeelding

Onderbuurvrouw heeft eigen wifi en abbo geregeld smste ze me donderdag. Top, fijn. Ben ik van het gezeik af. Ze kon al niet meer op m'n wifi, maar nadat ze mijn buren heeft gevraagd, en een briefje heeft gedaan naar haar directe buurman dat hij haar z'n wifi moest geven waren we er allemaal klaar mee. Ik wist dat ze met Ziggo gebeld had, aangezien die mij donderdagochtend hadden gebeld (in de tijd dat ze nog geen telefoon had, hebben we met mijn telefoon wel eens heen gebeld. Dat nummer hadden ze blijkbaar als contactnummer opgeslagen. Zodoende dat ik al vermoedde dat er contact zou zijn, en ik heb ze haar nummer doorgegeven).
Zaterdag kreeg ik dit.
Daarnet met Vodafone gebeld, gewoon even voor m'n eigen gemoedsrust dat als ze er "werk van wil maken" dat ik d'r gewoon naar vodafone/ziggo kan verwijzen en succes d'r mee.

Ik wil geen gedoe met de buren, maar zelfs als ik niks doe krijg ik gedoe met d'r -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 13:12

Wat naar Tigress -O- probeer je eens iemand te helpen, sta je daar met je goeie gedrag.

Ik denk niet dat ze hier juridisch iets mee kan, hoor. Dit zijn gewoon civiele zaken, daar gaat Vodafone Ziggo echt niets mee doen. Die zullen waarschijnlijk hetzelfde denken als jij: "ja, daag mevrouw."

Knuffel :(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 13:29

De draaiorgel die 5 minuten voor onze deur stond...
En ik maar schuilen in de keuken zodat die man mij niet zag zitten in de woonkamer en aan de deur kwam voor donaties :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 13:44

Tigress schreef:
The story continues :') -O-
[ [url=m/EYTusD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onderbuurvrouw heeft eigen wifi en abbo geregeld smste ze me donderdag. Top, fijn. Ben ik van het gezeik af. Ze kon al niet meer op m'n wifi, maar nadat ze mijn buren heeft gevraagd, en een briefje heeft gedaan naar haar directe buurman dat hij haar z'n wifi moest geven waren we er allemaal klaar mee. Ik wist dat ze met Ziggo gebeld had, aangezien die mij donderdagochtend hadden gebeld (in de tijd dat ze nog geen telefoon had, hebben we met mijn telefoon wel eens heen gebeld. Dat nummer hadden ze blijkbaar als contactnummer opgeslagen. Zodoende dat ik al vermoedde dat er contact zou zijn, en ik heb ze haar nummer doorgegeven).
Zaterdag kreeg ik dit.
Daarnet met Vodafone gebeld, gewoon even voor m'n eigen gemoedsrust dat als ze er "werk van wil maken" dat ik d'r gewoon naar vodafone/ziggo kan verwijzen en succes d'r mee.

Ik wil geen gedoe met de buren, maar zelfs als ik niks doe krijg ik gedoe met d'r -O-

Iig zorgen dat jou nummer niet met haar abbo gekoppeld is. Als ze dan geen contact met haar kunnen krijgen js dat haar probleem.

Nare situatie zo....

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 15:24

Dat mijn man twijfelt over een 2e hond.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 15:31

Themba schreef:
Dat mijn man twijfelt over een 2e hond.

Doen! Ik heb drie :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 15:59

marleen_88 schreef:
zonnebloem18 schreef:

Oké, dat is zonde van het materiaal.

Hangt ook van het type maaier af, vermoed ik. Wij hebben nog een vooroorlogse maaier en bij bedrijven gebruiken ze meestal de moderne uitvoeringen. Die vooroorlogse hoef je niet te melken, maar moet je gewoon na een poosje even wat rustig laten draaien (ook meer om jezelf wat rust te geven :D ) om vervolgens weer volop aan de gang te kunnen. Bij mijn vorige werk had de tuindienst van die moderne apparaten en die bleven er inderdaad maar mee melken (waarbij ik door dit topic nu dus ook weet waarom).

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 16:03

Post nl die zegt dat ze mijn pakketten niet konden bezorgen. Mijn voordeur was open en ik was thuis. De hond heeft ook niet geblaft, dus volgens mij zijn ze helemaal niet geweest...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 16:09

Drie keer gebeld voor dingen die veel beter via de mail kunnen. Ik kan niet alles in mijn hersenpan opslaan mensen.