Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:50

Groot compliment voor jou Shenavallie +:)+ !

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:53

Shenavallie schreef:
Gistermiddag moest ik heel even snel wat ophalen in de 'stad'. Op de terugweg naar de auto zag ik een mevrouw op straat liggen. Ik ernaar toe gesneld en op een fietser na kwam niemand helpen. Er zaten pal daarnaast gewoon mensen uit het raam van een restaurant te staren naar dat mensje, zonder in actie te komen. Daar werd ik inwendig even heel erg boos om. Lang verhaal kort: uiteindelijk heb ik de mevrouw meegenomen naar haar huisarts, zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een foto (bleek een breuk te hebben) en heb ik haar weer thuis gebracht. Vier uur verder, maar het was wel een waardevolle ervaring (we hebben ondanks haar pijn heerlijk met elkaar gelachen en ons verbaasd over hoe weinig mensen er nog zijn die elkaar belangeloos helpen).

<3 <3

Wat verschrikkelijk om te lezen dat er zoveel mensen niet helpen.
Gelukkig hoor jij daar niet bij :*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:42

Schaatsen te koop gezet, maar is gewoon niet slim meer. ;(

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:51

Zoveel pijn en lijf is het nog niet eens met nieuwe fysio. Aardig mens en ze doet enorm haar best, maar mijn lijf reageert zo enorm op veranderingen dat mijn paar dagen minder pijn gewoon niet aanwezig zijn.

Vandaag maar even overleggen of we voorlopig 2 keer per weeknkunnen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:52

Shenavallie schreef:
Gistermiddag moest ik heel even snel wat ophalen in de 'stad'. Op de terugweg naar de auto zag ik een mevrouw op straat liggen. Ik ernaar toe gesneld en op een fietser na kwam niemand helpen. Er zaten pal daarnaast gewoon mensen uit het raam van een restaurant te staren naar dat mensje, zonder in actie te komen. Daar werd ik inwendig even heel erg boos om. Lang verhaal kort: uiteindelijk heb ik de mevrouw meegenomen naar haar huisarts, zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een foto (bleek een breuk te hebben) en heb ik haar weer thuis gebracht. Vier uur verder, maar het was wel een waardevolle ervaring (we hebben ondanks haar pijn heerlijk met elkaar gelachen en ons verbaasd over hoe weinig mensen er nog zijn die elkaar belangeloos helpen).

Top-actie , en wat bizar dat mensen gewoon zitten toe te kijken vanuit een restaurant. Niet alle mensen kunnen handelen in een noodgeval en blijven soms van schrik of niet wetende wat te doen maar zitten , zegt niet dat het oké is.

Ik stop altijd , mits er al voldoende hulp bij is dan ga ik weer verder. Maar ik vindt dat je altijd moet helpen... aantal jaar terug viel er voor mij een meid van de fiets af , ze wou mijn paard niet laten schrikken maar koos met volle snelheid een pad met van die ongelijke stenen en viel hard op haar gezicht. Gelukkig liep er nog een meneer langs die haar op kun vangen ik stond nog met een paard in mijn handen die ook ervan schrok. Die meneer hielp zo goed mee had toevallig een doek in de auto liggen voor het bloeden. Ik heb haar uiteindelijk naar de dokterspost gebracht en gewacht en haar daarna naar huis gebracht. Het is een kleine moeite , maar kan voor een ander zeer behulpzaam zijn.

We zijn meer mensen nodig zo als jou :D

---

om 10 uur een korte meeting via Teams , ik dacht vanmorgen nog had ik het maar later ingepland , alleen ik ben altijd wat zenuwachtig ( stom) en dacht ik dan hoef ik er de hele dag er niet meer op te wachten. Alleen ik had liever nog even willen slapen. Mijn hond dacht vanmorgen vroeg , maar eens even kijken of zij wel wakker is en hoort dat andere mensen in dit huis de trap af gaan. Ik zag ineens een neus en twee bruine ogen heel dichtbij gevolgd met een lik vol over mijn gezicht.

Daarna ging ze natuurlijk gewoon liggen alsof er niks aan de hand is en slaapt vrolijk verder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:21

Schoonmaakster zou om 9:00 komen, toen om 10:00 en ze is er nog niet. :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:27

Ik heb een garage, al sinds 2006, eigenlijk voor mijn vader. Mijn vader betaalde dat ook en ook het energiecontract. Mijn vader heeft zijn spullen uit de garage gehaald en het energiecontract opgezegd per eind december. Dus dat moet ik nu zelf gaan regelen. Nu wilde ik de stroommeter laten verzegelen want een contract kost gewoon zo’n €37 alleen maar aan vastrechten en ik gebruik daar geen stroom. Maar goed, ik stedin dus een bericht gestuurd. Dat was mogelijk. Alleen wilde ze de naam weten op het contract van de energieleverancier. Dus ik zeg: dat is per eind december opgezegd, maar dat was “naam” wij kunnen geen contract vinden met die naam maar per 4-9-2023 is er een contract afgesloten. Vraag maar na bij de energieleverancier wie dat dan is.
Maar hoe dan? Welke energieleverancier?

Er is voor mij nu dus eigenlijk geen probleem, er moet een contract op de meter en die zit er blijkbaar op. (Alleen niet van mij) Maar ergens gaat er dus iets gigantisch mis.
Als ze er uiteindelijk achter komen waar het mis is gegaan, komen ze vanzelf wel. Maar dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat het aan mij ligt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:34

MarlindeRooz schreef:

Ik blijf erbij
Vind schoonmaaksters echt meest onbetrouwbare volk ooit…

Ook bij mij begint er vandaag weer een nieuwe…..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:39

Ik heb geen schoonmaaker/ster ;(.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:39

Shenavallie schreef:

Groot compliment voor jou +:)+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:43

_San87_ schreef:

Heb je die ergernis ook niet *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:45

Alja schreef:
_San87_ schreef:

Heb je die ergernis ook niet *\o/*

Gelukkig niet, idd *\o/*! Ik doe t zelf, dus het is altijd op tijd en altijd goed gedaan.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:47

Ik doe het zelf en heb óók het probleem dat het niet op tijd wordt gedaan -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 11:55

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik blijf erbij

En bedankt he Alja :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:05

JudithGigi schreef:
Ik doe het zelf en heb óók het probleem dat het niet op tijd wordt gedaan -O-

haha dat was ook mijn gedachte :D

Ook zelf, maar niet altijd op tijd :D

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:11

Dat ik me slecht kan focussen als ik thuis aan school moet, maar naar een koffietentje gaan ook niet echt ideaal vandaag is met het matige OV op het moment :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:21

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik blijf erbij

Hoefsmeden zijn ook lastig afspraken mee te maken. Niet allemaal gelukkig, maar heb helaas al wel vervelende ervaringen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:35

Aan het weer uiteraard. Waarom zet het verdorie niet gewoon even door? Zon, blauw en vrieskou?? Nu alweer grijs en daar erger ik me aan... ik wil schaatsen!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:35

Ik heb wel een schoonmaakster, maar het geluk dat ik bedrijf erop aan kan spreken als ze echt veel te laat is of andere dingen verkeerd doet. Ook al is ze wel standaard te laat, die tijd haalt ze in en gaat gelukkig niet om een half uur of nog langer :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:08

Froukje_J schreef:
Alja schreef:

Ik blijf erbij

En bedankt he Alja :+

Nu weet ik waarom je niet meer reageert op de app -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:47

Mijn oude stoere merrie die altijd heel stoer de winters doorkomt zonder deken had het nu dan toch echt koud -O-

Even lopen hielp , maar ze vindt de harde bodem zo niks aan ze loopt dan heel langzaam en onzeker.

En natuurlijk dachten ze allemaal we kunnen wel even op een grote plas met dik ijs gaan staan. Eentje stond al bijna vast.

Gelukkig gaat het dooien

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:50

Ik zit bij een van der valk te lunchen in mijn eentje. Aan een tafeltje dichtbij zitten twee mannen en die zijn wel zo allemachtig aan het pochen over hoe fantastisch ze hun werk wel niet doen. Ik krijg de neiging om ze te gaan vertellen dat het waarschijnlijk wel een beetje meevalt en als ze daadwerkelijk zo met hun mensen omgaan, ik het niet gek vind dat ze niet blijven. Rennen, zou mijn advies zijn _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:59

Moska schreef:
Ik zit bij een van der valk te lunchen in mijn eentje. Aan een tafeltje dichtbij zitten twee mannen en die zijn wel zo allemachtig aan het pochen over hoe fantastisch ze hun werk wel niet doen. Ik krijg de neiging om ze te gaan vertellen dat het waarschijnlijk wel een beetje meevalt en als ze daadwerkelijk zo met hun mensen omgaan, ik het niet gek vind dat ze niet blijven. Rennen, zou mijn advies zijn _O-

Oh, heerlijk, stiekem meeluisteren met dat soort gesprekken _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 14:18

13 uur is ie vrachtauto klaar. Dan kun je hem halen

13.05 vol goede moet de volvogarage binnen lopen..
Ehm we hebben gezegd 13 a 14 uur is hij klaar....
En bedankt...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 14:33

Alja schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik blijf erbij

Die dus ook afgezegd…..