purny schreef:TheNovelist schreef:....we hebben (rol)gordijnen nodig voor in het hele huis (5 ramen) .... holy moly wat duur...![]()
Heb je bij veneta gekeken? Die zijn vrij goedkoop vind ik.
Ik wilde toen een rolgordijn in mijn douche. Kwam op 525 euro uit voor 1 raam.
Nee dank je de koekoek
Zie dat veneta al voorbij is gekomen.
Holy moly, mijn rolgordijntje in de badkamer komt bij de action vandaan, volgens mij kostte dat minder als een tientje
ik zie dat ze ze niet meer in het assortiment hebben dus daar hoef je niet voor rolgordijnen te gaan kijken, maar ze verkopen bij de action ook gordijnroedes en kant en klare gordijnen, misschien dat er wat voor je bij zit?Nog een goedkope raamdecoratie die ik in huis heb hangen dat is in een klein kamertje wat ik gebruik als washok, daar hangt deze douchegordijn roede (handig want dan hoef je niet te boren, je kan hem meteen in gebruik nemen en hij kost ook geen drol)
https://www.action.com/nl-nl/p/bathroom ... jn-stang-/
En daar hangt een cheapass kant en klare vitrage aan, de goedkoopste die ik kon vinden. Met een schaar zelf op maat geknipt. Works like a charm, ook onder een tientje.
Beide zijn helaas wel alleen voor smalle of kleine ramen, voor bredere ramen ben ik geslaagd bij de ikea en de jysk, die zijn ook niet heel duur. Wel zelf ophangen

.
Blijkbaar nu al verpest
2 hebben we op maat laten maken en de overige ramen zijn rolgordijnen geworden die al op maat waren. Dus dat scheelt gelukkig ook een hoop (eerst wilden we alles op maat)
Ik heb nog 100x liever mn oudje terug thuis morgen, dan die 100x uitgestelde auto..