Ik zie veel van queer hiphoppers en booktok.
Oh, en axolotls

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Beterschap voor iedereen!
Marleen, wat rot dat je alweer je paard moet verhuizen. Waar gaat ie nu staan?
Citaat:Santa's vragen
Marleen_88: Jouw Santa wil graag weten hoe laat je op de maandag, woensdag en vrijdagen ongeveer thuis bent om zelf je pakket in ontvangst te kunnen nemen en of het een probleem is als je pakket bij de buren bezorgd wordt als je er niet bent.
Lotthje: Santa wil graag weten of je F1 merchandise en/of Pokemon merchandise en kaarten verzameld en als dit zo is wat voor merchandise en welke kaarten de voorkeur hebben.
topsylover: Santa las dat je meer wilt gaan lezen en je doelstelling van 12 boeken per jaar nog niet is gelukt. Word je naast boeken waar je iets van bijleert nog blij van een ander genre?
Urbanus schreef:Don, gefeliciteerd! Voel je je goed?
Scrub daddy ziet er interessant uit en looove tiktok. Ik vind het een fijne interessante app.
ynskek schreef:Secret Santa BeheermededelingCitaat:Santa's vragen
Marleen_88: Jouw Santa wil graag weten hoe laat je op de maandag, woensdag en vrijdagen ongeveer thuis bent om zelf je pakket in ontvangst te kunnen nemen en of het een probleem is als je pakket bij de buren bezorgd wordt als je er niet bent.
DonDon schreef:Urbanus schreef:Don, gefeliciteerd! Voel je je goed?
Scrub daddy ziet er interessant uit en looove tiktok. Ik vind het een fijne interessante app.
Heeel erg misselijk, avondeten lukt niet haha. Begin ook al last van mij rug te krijgen met paardrijden. Ben bang dat ik het al op moet opgeven. Misschien niet meer galopperen haha.
marleen_88 schreef:Die spons heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik vind het een ook beetje vreemde naam.Ik heb overigens ook geen TikTok, wel Instagram. Kan vaak wel lachen om de Reels die daar voorbij komen.
Dondon gefeliciteerd met je zwangerschap. En ook voor loveiswan zo te lezen?
Balenciaga beterschap.
Ik ben gisteren met koorts en ellende thuisgekomen van mijn werk. Ik baal, heb dit weekend geen tijd om ziek te zijn. Ik moet helaas mijn paard weer verhuizen.
ynskek schreef:topsylover: Santa las dat je meer wilt gaan lezen en je doelstelling van 12 boeken per jaar nog niet is gelukt. Word je naast boeken waar je iets van bijleert nog blij van een ander genre?