Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:35

Tiktok is erg persoonlijk, mijn fyp ziet er anders uit dan die van mijn man.

Ik zie veel van queer hiphoppers en booktok.

Oh, en axolotls :')

MarlindeRooz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:37

Ik: opruimen, schoonmaken, honden; paarden en tienermoeders???

:=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:43

[quote="capopjekop"
Ik anders niet. Vind het meer iets voor pubers eerlijk gezegd...[/quote]

Hoe weet je dat als je er niet op zit :')

Ik vind tiktok ideaal om inspiratie op te doen voor diy projecten. Het is veel meer dan gekke dansjes[/quote]

Omdat ik wel Instagram en facebook heb en daar ook die filmpjes worden gedeeld.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:45

Beterschap voor iedereen!

Marleen, wat rot dat je alweer je paard moet verhuizen. Waar gaat ie nu staan?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:14

Banyu schreef:
Banyu schreef:

Wibra verkoopt ze ook btw

Blijkbaar verkoopt de action de scrub daddy’s ook sinds kort, ietsje goedkoper dan wibra..

[ [url=m/fcxDlC.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh zo’n ding lijkt me ook echt handig!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:34

Iloveiswan schreef:
Gefeliciteerd DonDon <3

Hier ook geen tiktok.

Ga morgen langs ouders en schoonouders leuk nieuws vertellen. Ben zooooo benieuwd hoe ze reageren <3

En nog opzoek naar cadeaus _O- hier in het dorp hebben wij zo weinig winkels.

Ook jij gefeliciteerd!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:36

fohadie schreef:
Beterschap voor iedereen!

Marleen, wat rot dat je alweer je paard moet verhuizen. Waar gaat ie nu staan?

Ja, baal ervan. De stal waar hij nu staat is namelijk prima. Alleen zij stoppen met volpension, dat is helaas voor mij geen optie. Hij verhuist naar een kleinschalige stal waar hij volpension komt te staan in Akersloot/Limmen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:43

Zertab schreef:
Omdat ik wel Instagram en facebook heb en daar ook die filmpjes worden gedeeld.

Dat is maar een fractie van wat er gepost wordt natuurlijk.

Recepten krijg ik trouwens ook!

Als je tiktok installeert krijg je eerst een algemene fyp maar hij registreert waar je interesses liggen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:24

Ik krijg altijd veel dierenfilmpjes, diy projecten, voetbal en toxische mannen die door vrouwen terecht gewezen worden :') en sindskort ook makeup tutorials.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-22 12:33

Secret Santa Beheermededeling

Citaat:
Santa's vragen

Marleen_88: Jouw Santa wil graag weten hoe laat je op de maandag, woensdag en vrijdagen ongeveer thuis bent om zelf je pakket in ontvangst te kunnen nemen en of het een probleem is als je pakket bij de buren bezorgd wordt als je er niet bent.

Lotthje: Santa wil graag weten of je F1 merchandise en/of Pokemon merchandise en kaarten verzameld en als dit zo is wat voor merchandise en welke kaarten de voorkeur hebben.

topsylover: Santa las dat je meer wilt gaan lezen en je doelstelling van 12 boeken per jaar nog niet is gelukt. Word je naast boeken waar je iets van bijleert nog blij van een ander genre?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 12:39

Urbanus schreef:
Don, gefeliciteerd! Voel je je goed?

Scrub daddy ziet er interessant uit en looove tiktok. Ik vind het een fijne interessante app.

Heeel erg misselijk, avondeten lukt niet haha. Begin ook al last van mij rug te krijgen met paardrijden. Ben bang dat ik het al op moet opgeven. Misschien niet meer galopperen haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:07

ynskek schreef:
Secret Santa Beheermededeling

Citaat:
Santa's vragen

Marleen_88: Jouw Santa wil graag weten hoe laat je op de maandag, woensdag en vrijdagen ongeveer thuis bent om zelf je pakket in ontvangst te kunnen nemen en of het een probleem is als je pakket bij de buren bezorgd wordt als je er niet bent.

Hoi Santa,
Door mijn revalidatie ben ik tot 23 december op maandag pas rond 17.30u thuis, echter vertrek ik ook pas rond 12.30u. Ook op vrijdag heb ik revalidatie en dus afhankelijk van de planning, maar ook dan vertrek ik rond 12.30u en ben dan uiterlijk 16.30u thuis. Dus op maan- en vrijdagochtenden zou ook kunnen, dan ben ik sowieso thuis.
Op woensdag ben ik in de middag flexibel en kan ik om 15u thuis zijn als het nodig is. Mocht dit nodig zijn, dan hoor ik het graag, normaal rond 17u thuis. Pakket bij de buren mag ook hoor, dan graag een seintje waar hij ligt.
Hopelijk heb je hier iets aan. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:47

Aan mijn SS: ik ben op donderdagen en vrijdagen vee thuis! :D

Hier net alle cadeautjes gescoord!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:51

Ik ben meestal niet thuis, maar er is altijd wel iemand die een pakketje kan aannemen. :o

Maakt het wel makkelijker als je het persoonlijk wil langsbrengen, want mijn ouders zouden al helemaal geen Secret Santa herkennen. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:00

DonDon schreef:
Urbanus schreef:
Don, gefeliciteerd! Voel je je goed?

Scrub daddy ziet er interessant uit en looove tiktok. Ik vind het een fijne interessante app.

Heeel erg misselijk, avondeten lukt niet haha. Begin ook al last van mij rug te krijgen met paardrijden. Ben bang dat ik het al op moet opgeven. Misschien niet meer galopperen haha.

:knuffel: Ahh ik heb echt met je te doen, zwanger zijn is zo pittig soms! Maar houd vol!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:02

Hier is ook altijd wel iemand thuis, meestal dan. Ikzelf ben op woensdagen en weekenden thuis :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:17

marleen_88 schreef:
Die spons heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik vind het een ook beetje vreemde naam. :o Ik heb overigens ook geen TikTok, wel Instagram. Kan vaak wel lachen om de Reels die daar voorbij komen.

Dondon gefeliciteerd met je zwangerschap. En ook voor loveiswan zo te lezen?

Balenciaga beterschap.

Ik ben gisteren met koorts en ellende thuisgekomen van mijn werk. Ik baal, heb dit weekend geen tijd om ziek te zijn. Ik moet helaas mijn paard weer verhuizen.

Dankje ja klopt wel een stuk eerder nog. 7 weken nu.

Maar mijn vader gaat in januari een half jaar naar buitenland en met kerst krijg ik carpaccio enzo :')

Heb ook nog geen echo gehad maar ik heb er wel vertrouwen in om ouders te vertellen.
Voor beide ouders eerste kleinkind <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 14:44

Wat gaaf! Jij ook gefeliciteerd!

We hebben het mijn ouders ook verteld voor de eerste echo. We gingen met ze uit eten en gaven ze zo'n suf slabbetje met een tekst over opa en oma. Mijn moeder zei: 'Goh wat leuk', stopte het in het haar tas en ging weer verder met eten. Mijn broer had een paar weken eerder verteld dat ze in verwachting waren, dus mijn moeder dacht dat het voor hun baby was :')

Wij bleven stil, toen keek ze me aan... Neeeeee zei ze, echt? BEN JIJ ZWANGER??? En m'n ouders waren zo blij.

Tweede keer deed ik de test op hun wc na de crematie van m'n opa. Kon het niet leuk vertellen, ik kwam echt verbijsterd van de wc _O-

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:11

ynskek schreef:
topsylover: Santa las dat je meer wilt gaan lezen en je doelstelling van 12 boeken per jaar nog niet is gelukt. Word je naast boeken waar je iets van bijleert nog blij van een ander genre?

Jazeker! Ik word heel blij van spannende boeken/thrillers die je helemaal het verhaal in zuigen. Bijvoorbeeld moordzaken die moeten worden opgelost en je tot het laatste moment op het verkeerde been zetten. Of boeken die enigszins op de geschiedenis zijn gebaseerd. Ik lees op dit moment bijvoorbeeld de boeken van The Last Kingdom, welke half waargebeurd zijn in Engeland in de 9e eeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:27

Zullen we die verhalen even bewaren voor een ander topic alsjeblieft please toeeeeee ? :D wil echt geen spelbreker zijn maar wij hebben het echt heel moeilijk met dit onderwerp en om dit elke keer weer ij het santa topic te lezen is niet leuk.. ik heb soms spijt dat ik mezelf heb opgegeven en dat lijkt me niet de bedoeling. Sorry dat ik zo'n zeurkous ben {:)

Ps ik ga niet naar het kippenhok dus daar is geen last van mijn gezeur

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:33

Ik zie maar een paar posts erover?

Ik heb net m’n hond verloren mag het dan ook niet meer over huisdieren gaan? Want dat doet me ook zeer.

Je kan niet met alles rekening houden toch.

Hier een foto van mijn hond want ze was het meest fantastische wezen op deze aarde.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:38

Mijn rollercoaster bagetalliseren is flauw. Kinderfotos, vertellen hoe je het je ouder hebt verteld.. ik vermeid het zoveel mogelijk en wanneer ik verplicht wordt daar steeds mee geconfronteerd te worden ben ik klaar en stap ik weg. Ik vind dat wat hierboven staat prima ergens anders verteld kan worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 16:39

Hoezo bagataliseren?

Je kan niet verwachten dat heel bokt stopt met over kinderen praten.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:02

Oeh de scrubdaddy al heel lang benieuwd naar!
En the pink stuff ook, nog nooit gebruikt.
Ik heb sinds kort baking soda en citroen sap gevonden. Werkt ook als een tierelier.

Hier overigens geen tik tok :P

Gefeliciteerd voor de zwangeren. En veel beterschap voor de zieke paarden.

Ik ben momenteel een beetje klaar met mijn frikandel :=
Ze staan nog iedere dag op de wei. Er staat nog gras maar ok het lekkerste gras is op of staat elders.

Iedere dag presteert mijn oma het weer om over de omheining te springen en dan krijg ik dr dus met geen mogelijkheid terug >;)

Vanavond wordt ze weer gereden in de clubles. Zal zeggen tegen dr ruitertje dat ze flink aan dr vetjes moet zitten *D

Pony is alleen niet moe te krijgen -O-

Pimaude ik snap je wel. Het is ontzettend moeilijk. hele dikke :knuffel:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:03

MarlindeRooz kun je niet gewoon doen wat Pimaude vraagt ? Kleine moeite toch.