Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:_San87_ schreef:Vleesresten mogen überhaupt niet in de groene bak.
In Nederland wel.
Wat hoort wel bij gft?
schillen en resten van groente, fruit en aardappelen.
resten van gekookt eten.
etenswaren over de datum (zonder verpakking)
brood, deeg, rijst en pasta.
vlees- en visresten (inclusief graten, schelpen en botjes)
pinda- en notendoppen.
eierschalen.
kleine restjes jus.
Plop1997 schreef:Mijn vriend. Is voor t eerst van een paard gevallen, flink hard op zn arm terrcht gekomen. Wil morgen eerst proberen te gaan werken in plaats van dat we direct foto’s gaan maken. Vermoed dat het een spierscheur is en geen breuk maar de dyclofinac doet eigenlijk al niks wat geen goed teken is.
Menino schreef:Ben vega, maar ook hier een vieze bak hoorGelukkig geen maden geloof ik tot nu toe. Maar nog steeds een gore bende.
Wel blij dat ik tegenwoordig weer een bak heb ipv een ondergrondse container op 5 minuten lopen(die altijd vol zat, kom je aan met je goede gedrag en afval scheiden en 3 volle vuilniszakken, mag je ze weer mee terug nemen….)
Plop1997 schreef:Plop1997 schreef:Mijn vriend. Is voor t eerst van een paard gevallen, flink hard op zn arm terrcht gekomen. Wil morgen eerst proberen te gaan werken in plaats van dat we direct foto’s gaan maken. Vermoed dat het een spierscheur is en geen breuk maar de dyclofinac doet eigenlijk al niks wat geen goed teken is.
Update: hij had vannacht zo veel pijn dat ik hem heb over kunnen halen om naar de hap te gaan in plaats van naar het werk te rijden. Huisarts had ook niet het idee dat het een breuk was want het viel best mee met de pijn. Ik stelde voor om toch foto’s te maken want onderbuikgevoel. Naar de radioloog, foto’s gemaakt en jawel toch een breuk. Hij zit nu in het gips en is er toch wel even zoet mee. Blijkbaar zo’n hoge pijngrens dat niemand verwachte dat het gebroken was.
We zijn erna maar cake(vlaai was ook nog eens op) gaan halen en hebben getrakteerd op stal want die eerste val was dan toch een spectaculaire.
Paard waar die vanaf was gevallen kwam wel nog even sorry zeggen.
[ [url=m/LC0ghf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddy_Paola schreef:Oef sterkte, wel een hoge pijngrens voor een man dan![]()
fokfanaat schreef:_San87_ schreef:Vleesresten mogen überhaupt niet in de groene bak.
In Nederland wel.
Wat hoort wel bij gft?
schillen en resten van groente, fruit en aardappelen.
resten van gekookt eten.
etenswaren over de datum (zonder verpakking)
brood, deeg, rijst en pasta.
vlees- en visresten (inclusief graten, schelpen en botjes)
pinda- en notendoppen.
eierschalen.
kleine restjes jus.
luuntje schreef:Vuilnisophaaldienst heeft te weinig mensen.
Groene bak wordt maar 1x per 2 weken geleegd.
Bak marcheert zelf al naar de weg. Jakkes vieze maden.
Ondanks dat er biologische afbreekbare vuilniszakken inzitten en stukken klimop.