Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:Als het de groene kliko is, zou ik ze daar rustig weer uit vissen.Heb ik gisteren mijn kamerplanten verpot, gesnoeid en uitgedund? Ja
Is vanochtend de groene kliko geleegd? Ja
Kom ik er nu net achter dat ik een kennelijk zeldzame kamerplant boven heb staan? Ja
En kom ik er nu dus ook achter dat ik een pot vol stekken daarvan in de kliko heb gegooid? Hmm.....
AmyII schreef:Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!
Mijn biecht, aansluitend op coping:
Ik kan (teveel) drinken. Is echt een (slecht) aangeleerd afweermechanisme. Het laatste jaar gaat het enorm goed: 2-5 drankjes op 1 avond in de week maar heel soms komt die oude soort van paniek boven en dan ‘moet’ ik doordrinken. Dan ga ik echt tot het gaatje en daar word ik niet leuker van: eerder ronduit genant zegmaar. Geen slechte dronk (gelukkig!) maar dan ga ik echt rare dingen doen.
Firefly289 schreef:Voor iedereen hier
Mijn moeder wilde mij eten meegeven voor vanavond, heb gezegd dat ik al wat in huis heb. Dat heb ik niet. Ik ben ongesteld, vind mezelf zielig en wil een grote pizza bestellen
Gamova schreef:Ik kreeg vandaag bijna ruzie met mijn 2 jarige dochter. Reden: ik had haar het AH oceaan plaatjes boek gegeven met stickers alleen kon ik er slecht tegen dat ze de stickers niet recht plakt...![]()
Na een strenge toespraak van mijn vriend kon ik het wat meer loslaten en uiteindelijk heeft ze lekker zitten plakken.
Is het heel erg dat ik bijna een nieuw boek wil halen of alle stickers los wil maken en wil corrigeren?
Gamova schreef:Ik kreeg vandaag bijna ruzie met mijn 2 jarige dochter. Reden: ik had haar het AH oceaan plaatjes boek gegeven met stickers alleen kon ik er slecht tegen dat ze de stickers niet recht plakt...![]()
Na een strenge toespraak van mijn vriend kon ik het wat meer loslaten en uiteindelijk heeft ze lekker zitten plakken.
Is het heel erg dat ik bijna een nieuw boek wil halen of alle stickers los wil maken en wil corrigeren?
Niobe schreef:Gamova schreef:Ik kreeg vandaag bijna ruzie met mijn 2 jarige dochter. Reden: ik had haar het AH oceaan plaatjes boek gegeven met stickers alleen kon ik er slecht tegen dat ze de stickers niet recht plakt...![]()
Ja, dit vind ik persoonlijk wel erg, het is niet erg om fouten te maken. Of in dit geval niet perfect te plakken.
Koop dan een nieuw boek en ga zelf je stickers sparen, laat je kind lekker kind zijn.
Gamova schreef:Niobe schreef:
Ja, dit vind ik persoonlijk wel erg, het is niet erg om fouten te maken. Of in dit geval niet perfect te plakken.
Koop dan een nieuw boek en ga zelf je stickers sparen, laat je kind lekker kind zijn.
Natuurlijk laat ik haar kind zijn, ze is hartstikke trots op haar op zijn kop geplakte kwal en ik ook op haar. (En dat heb ik haar ook verteld;) )
Het was gewoon even slikken omdat ik zelf zo'n perfectionist ben en ik er even error van kreeg dat zij ALLES zelf wilde doen en ze dus scheef gingen(Niet helpen mama!! )