Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Hier ook geen dates. Na afgelopen zomer heb ik er weinig behoefte meer aan.
Ik heb één date gehad met een advocaat. De eerste initiële klik was er wel, totdat hij wat meer geen praten over wat hij wilde. En daar bleef het ook bij, wat hij wilde. Hij stelde mij geen vragen.
Hij wilde perse 4 kinderen krijgen, kon niet uitleggen waarom, behalve dat zijn zus 4 kindere heeft. De vrouw moest dan huisvrouw spelen zijn was doen en koken.
Aan het einde van de date zegt hij, voor iemand die physical touch (staat in mijn bio) als hoofd lovelanguage heeft, heb je me wel weinig aangeraakt. Waarop ik zeg dat ik daar in het begij nogal gereserveerd mee ben. Ik wil eerst weten hoe iemand is. Vervolgens bij het weg gaan zoent hij mij zonder pardon op mijn mond, terwijl ik geen enkel aanstalten gemaakt had om hem te zoenen. Hij had me ook op zo'n manier vast dat ik niet zomaar weg kon.
Als ik niet al op hem afgeknapt was dan was ik het daarna wel met zo'n actie...
robinxfellow schreef:Mn vriend en ik zijn sinds dit weekend uit elkaar na een relatie van bijna een jaar. Voorlopig geen behoefte om te gaan tinderen/daten maar wel lekker meelezen
Rawr schreef:robinxfellow schreef:Mn vriend en ik zijn sinds dit weekend uit elkaar na een relatie van bijna een jaar. Voorlopig geen behoefte om te gaan tinderen/daten maar wel lekker meelezen
Oh, dat is toch al wel een hele poos. Wat was de aanleiding om er mee te kappen?
Zonnetje81 schreef:Het is gewoon oliebol zoiets, we weten stiekem allemaal dat verstand en gevoel vaak niet hand in hand gaan. Hopelijk voelt iedereen zichzelf beter!![]()
Ik merk ook weer dat het meestal NIET loopt zoals je voor ogen hebt. Ik heb een abbo op ALS IK AL IEMAND TREF om op mannen te vallen waarmee je niet samen kan zijn of door omstandigheden/praktische redenen het haast onmogelijk is.