Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:30

Jessica_1998 schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik Corona heb gehad(9 februari start klachten)
& dat ik over 4 weken een 1g concert heb, zo bang dat ik nog positief test, dan kan ik fluiten naar m’n concert terwijl ik er al zo lang naar uitkijk, het is al 3x verplaatst nu

Wij zijn begin jan positief getest. Ik hoop hier ook heel erg dat de test nu negatief is, ik wil zaterdag graag in het vliegtuig naar Oman stappen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:38

Anderhalf jaar terug uit een facebookgroep gestapt samen met velen anderen omdat de beheerder een ongelofelijke betweter is. Duikt hij nu op in mijn favoriete facebookgroep en hij is nog altijd even betweterig. Bv op posts reageren dat ze stukken uit hun tekst moeten halen want het klopt niet en hij weet het beter (terwijl hij echt wel ongelijk heeft) Pfff, zo geen zin in die kerel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:40

Moestuin schreef:
Anderhalf jaar terug uit een facebookgroep gestapt samen met velen anderen omdat de beheerder een ongelofelijke betweter is. Duikt hij nu op in mijn favoriete facebookgroep en hij is nog altijd even betweterig. Bv op posts reageren dat ze stukken uit hun tekst moeten halen want het klopt niet en hij weet het beter (terwijl hij echt wel ongelijk heeft) Pfff, zo geen zin in die kerel.

Blokkeren zou best een optie kunnen zijn!
Hoef je het gezeur van hem niet meer te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:44

Jep, heb ik net gedaan! Zag dat ik dat met zijn vorig profiel ook al had gedaan dus gok dat het een nieuwe is.

Het is echt gewoon een naar type. Konijnen kweken op kleur en dan de kleuren waar hij niets mee is dood kloppen bij geboorte. En dan beweren dat hij dat doet uit welzijn voor de moeder. Pffff.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:48

fjordjes schreef:
Wij eten graag de koelverse pizza's van de jumbo. Nu zitten er altijd al 5 zielige stukjes ananas op de pizza hawai maar bij de pizza met parmaham zat normaal gesproken halve cherrytomaatjes, nu hebben ze die in kwartjes gesneden. En ik moet nog steeds dezelfde prijs betalen..

Ik zou dit gewoon even melden als ik jou was. Maak deze zelf en moeten ons aan recepturen houden. Zoveel gram kaas enzovoort.

Laatste tijd krijgen wij mini cherrytomaat binnen. Maar dan doen wij er wat meer op. Om het eerlijk te houden natuurlijk haha.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:53

Moestuin schreef:
Jep, heb ik net gedaan! Zag dat ik dat met zijn vorig profiel ook al had gedaan dus gok dat het een nieuwe is.

Het is echt gewoon een naar type. Konijnen kweken op kleur en dan de kleuren waar hij niets mee is dood kloppen bij geboorte. En dan beweren dat hij dat doet uit welzijn voor de moeder. Pffff.

Oeiiii dat zijn niet mijn mensen nee! Bahbah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:58

Aan dit achterlijke weer. Ik wil graag een echte winter.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:58

Zeik nat geregent met de hond uilaten. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:59

Even gecontroleerd. Zuurstof gehalte goed (94/95%), maar bloeddruk 78/79 nu ben ik bekend met lage bloeddruk, maar toch. :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:02

Het waait zo hard hele tijd klapperen de rolluiken, heel irritant.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:03

Jessica_1998 schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik Corona heb gehad(9 februari start klachten)
& dat ik over 4 weken een 1g concert heb, zo bang dat ik nog positief test, dan kan ik fluiten naar m’n concert terwijl ik er al zo lang naar uitkijk, het is al 3x verplaatst nu

Dit heb ik dus ook.... weet nou niet of ik het heb gehad of dus nu nog ga krijgen.

Heb 24 maart een concert. Maar zouden ze daar niet nog wat mee gaan doen? Zou fijn zijn als ze de regel maken dat als je binnen de 8 weken zit het nog komt van de besmetting die je toen had. Je kan het immers aantonen met een herstelbewijs. Hopelijk gaan ze daar echt wat mee doen

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:32

Dat het onweert en dat ik hier zo angstig voor ben, dat ik niet uit de auto durf te stappen. ;(

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:56

Vriendlief die voor werk uit bed gebeld wordt. We hebben al zulke slechte nachten met onze jongste regelmatig wakker. Nu is hij dus ook even op pad... en hoewel het hier nu rustig is vind ik dat met dit weer niet perse prettig. We zitten midden in het bos. Vrijdag zijn er vlakbij ons huis twee redelijke bomen om gegaan. Zelfde formaat staat overal om ons heen dus ik vind het toch minder fijn...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:57

Oh waar ik mij echt kapot aan geërgerd heb zijn de belachelijke reacties die ik kreeg op het feit dat ik een mondmasker droeg op werk. Je kan ook gewoon je mond houden en denken als iemand dat wilt dragen respecteren maar ga alsjeblieft niet zo kinderachtig lopen doen. Als ik mij daar nu even fijn en prettig bij voel laat mij dan gewoon met rust. Ik zeg er ook niks van als een collega graag besmet wilt raken , denk ik ook zelf weten en ik doe er verder niet kinderachtig of spastisch ( dit niet te letterlijk opnemen) om.

Echt dit zijn gewoon volwassen mensen van in de 50 , ik ken mensen van 12 die meer respect hebben jemig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 01:04

Ik ben de laatste tijd zo moe steeds dat ik gewoon optijd op bed wil of even wil uitslapen. Maar zit aan een stomme anti biotica kuur waar ik 4 pillen op een dag moet en moet verdelen. Ik weet dat het niet super streng komt maar probeer er wel een beetje een schema in te houden. Vanochtend kon ik echt niet mezelf uit bed krijgen dus heb ik het opgeschoven maar goed intussen ben ik nu al een tijdje alweer over m'n slaap heen en morgen de wekker weer vroeg. Bah

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 01:29

Het weer en wakker zijn, blegh laat me slapen…

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 01:40

0 Motivatie om aan bio te gaan.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 01:42

De wind en niet kunnen slapen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 01:49

Appeltje_1 schreef:
0 Motivatie om aan bio te gaan.

Moet eerlijk toegeven dat ik die motivatie ook niet zo voel op dit tijdstip :+
You can do it! *\o/*

Ik heb plafonddienst :roll: rotstorm, vlieg op ik wil slapen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 02:49

Ik moet gewoon huilen van een liedje
Oprecht nog nooit gehad…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 09:04

Dat mij verloofde nooit fatsoenlijk voelt als hij de was van de lijn haalt en het negen van de tien keer ketsvochtig in de mand ligt. Leuk dat je alle was er in een dag doorheen wil rammen maar als het niet droog is heeft het niet zo heel veel zin :')

Edit: ik moest hem net serieus uitleggen dat hij bij het checken of het droog is aan de dikste stukken moet voelen.. hoe werken mannenhersenen? Want ik snap het niet. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 09:16

Lig ik heerlijk te slapen wordt ik wakker gebeld door een onbekend nummer. Ik heb geen afspraken staan en ik hoef ook niet te werken vandaag. Zou ook te vroeg zijn want mijn beide werkplekken zijn nog dicht.

Ik sla niet alle nummers op maar het is in ieder geval niemand van stal dus met de paarden ook niks aan de hand.

Volgens mij is het weer spam , mijn vader kreeg vorige week ook al een spam telefoontje met een Engels bandje. Maar kunnen ze dat ook niet even om 3 uur in de middag doen daar gaat mijn slaap

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 09:20

MyWishMax schreef:
Nee,snap ik := Ik bedoelde het algemeen naar eigenaren en niet naar jou. Juist bij zulke rassen moet je ze aanleren hoe ze rust pakken.
Jij moet maar gewoon korte tijd doen wat je kan wat dat betreft, haha.

Eens.
Hier liggen de jack Russell en herder lekker mee te chillen op de bank gisteren.
Vinden ze ook prima.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 10:03

Kom m’n bed niet uit

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 10:05

Zebrastreep schreef:
Lig ik heerlijk te slapen wordt ik wakker gebeld door een onbekend nummer. Ik heb geen afspraken staan en ik hoef ook niet te werken vandaag. Zou ook te vroeg zijn want mijn beide werkplekken zijn nog dicht.

Ik sla niet alle nummers op maar het is in ieder geval niemand van stal dus met de paarden ook niks aan de hand.

Volgens mij is het weer spam , mijn vader kreeg vorige week ook al een spam telefoontje met een Engels bandje. Maar kunnen ze dat ook niet even om 3 uur in de middag doen daar gaat mijn slaap
ik Google altijd onbekende nummers die wel zichtbaar zijn. Eerste keer neem ik vaak ook niet op tot ik weet wat t is.