996981 schreef:oomens schreef:Ten eerste zijn we niet in Duitsland, ten tweede denk ik niet dat iemand die fake nieuws plaatst en vervolgens niet antwoordt, moet beginnen over discussie-etiquette, en ten derde heb ik er geen enkele moeite mee als er meer maatregelen genomen worden om de vaccinatiegraad te verhogen wanneer dat niet vanzelf blijkt te gebeuren. Liever eerst zonder dwang of alleen met indirecte dwang, maar als dat niet voldoende blijkt dan moet men toch echt aan verplichtingen gaan denken.
Je hebt waarschijnlijk gelijk als je denkt dat wij er op dat gebied andere ideeën over hebben.
Welk fake nieuws? Nu ben ik wel heel benieuwd welk fake nieuws ik verspreid heb. Kom maar door
Jij plaatste zelf de link naar een bericht waarin stond dat volgens een onderzoek gevaccineerden dezelfde virusload hadden als ongevaccineerden. Volgens diezelfde onderzoekers in de volgende zin in dat artikel zou dat erop kunnen wijzen dat gevaccineerden even besmettelijk zijn als ongevaccineerden al dachten ze dat van niet, omdat er meer factoren meespelen.
Wat jij daarvan maakte was alleen de eerste zin citeren en op basis daarvan beweren dat gevaccineerden dus even besmettelijk zijn als ongevaccineerden. Dat was toch echt een puur staaltje onvervalst fake nieuws.