Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:K.. busvervoer van mijn zoon. Vandaag had hij alweer een nieuwe chauffeur (iedere dag een andere deze week terwijl ze een vaste beloven) en die wilde hem vanmiddag niet meenemen want hij was vanochtend ook niet mee geweest (klopt, ex heeft hem gebracht maar voor vanmiddag stond hij gewoon op de lijst) Na een telefoontje van de juf en dat hij toch echt mee moest, mocht hij vervolgens niet op zijn telefoon met koptelefoon een filmpje kijken (waar we vorig jaar op aanraden van de vervoerder zelf mee begonnen zijn) dus zoon compleet overstuur uit die bus thuis gekomen.
wyoming schreef:Ja het gaat inderdaad via de gemeente, kan ze alleen niet eerder dan maandag bellen aangezien ze daar op vrijdag niet werken en vanmiddag ook al onbereikbaar waren.
Normaal gesproken maakt het ook niet uit als hij ‘s ochtends gebracht is, maar dit was een andere (nieuwe) chauffeur.
Maar ik vind het gewoon sneu dat ze tegen hem gezegd heeft dat hij niet mee mocht, terwijl hij gewoon in het systeem stond. Mijn zoon heeft nog tegen haar gezegd, jawel ik moet wel mee want ik word niet opgehaald door papa. Maar ze ging ook nog eens de discussie met hem aan. Gelukkig is hij naar de juf gelopen en heeft zij het meteen opgepakt. Maar ik ben echt boos hoe ze hem behandeld heeft, hij gaat inderdaad niet voor zweetvoeten met die bus mee en daarnaast is hij ook pas 7 jaar. Maar er gaat heel veel mis met die bus, het is om gek van te worden.
wyoming schreef:Ja het gaat inderdaad via de gemeente, kan ze alleen niet eerder dan maandag bellen aangezien ze daar op vrijdag niet werken en vanmiddag ook al onbereikbaar waren.
Normaal gesproken maakt het ook niet uit als hij ‘s ochtends gebracht is, maar dit was een andere (nieuwe) chauffeur.
Maar ik vind het gewoon sneu dat ze tegen hem gezegd heeft dat hij niet mee mocht, terwijl hij gewoon in het systeem stond. Mijn zoon heeft nog tegen haar gezegd, jawel ik moet wel mee want ik word niet opgehaald door papa. Maar ze ging ook nog eens de discussie met hem aan. Gelukkig is hij naar de juf gelopen en heeft zij het meteen opgepakt. Maar ik ben echt boos hoe ze hem behandeld heeft, hij gaat inderdaad niet voor zweetvoeten met die bus mee en daarnaast is hij ook pas 7 jaar. Maar er gaat heel veel mis met die bus, het is om gek van te worden.
Ineke2 schreef:Een vacature waarin expliciet accuraat moeten kunnen werken staat. Snel lezend zie ik 2 giga spelfouten er in staan.
Goed ik schrijf lang niet altijd foutloos Nederlands, maar in een vacature waarin dus accuraat werken gevraagd word vind ik dat eh vreemd.
Ik heb ze gemaild zodat ze die fouten kunnen verbeteren.![]()
Ik ben niet meer op zoek naar een baan, maar kwam deze vacature tegen, omdat het gedeeld werd op LinkedIn.
Ineke2 schreef:Een vacature waarin expliciet accuraat moeten kunnen werken staat. Snel lezend zie ik 2 giga spelfouten er in staan.
Goed ik schrijf lang niet altijd foutloos Nederlands, maar in een vacature waarin dus accuraat werken gevraagd word vind ik dat eh vreemd.
Ik ben niet meer op zoek naar een baan, maar kwam deze vacature tegen, omdat het gedeeld werd op LinkedIn.
Flying_Angel schreef:Aan de mevrouw die er alles aan deed om als eerste de bus in te kunnen, vervolgens in de ingang blijft staan om haar ov te zoeken. Bij het uitstappen weer hetzelfde
PineApple schreef:Ineke2 schreef:Een vacature waarin expliciet accuraat moeten kunnen werken staat. Snel lezend zie ik 2 giga spelfouten er in staan.
Bij mijn bedrijf wordt dit ook gevraagd, ik zag de vacature en heb maar even gezegd dat ze beter die 5 spelfouten uit de vacature kunnen halen.
En dan is de vacature opgesteld door een speciaal bureau wat alleen maar vacatureteksten schrijft. Daar zou ik toch iets meer van verwachten...
Bloemetje75 schreef:Stagiair in zorginstelling die mail uitstuurt... naar 5 verschillende contactpersonen tegelijk zo dat iedereen elkaars mailadres nu heeft. Verder was alleen de "met vriendelijke groet" regel foutloos.
Ik reageer, wijs op overtreden AVG en dat een mail voor verzenden gecontroleerd moet worden op spel, grammatica en interpunctie fouten en onderteken met mevr... Daarop krijg ik een "beste voornaam" mail terug met haar excuses.. Ik bel later met mijn contactpersoon over iets anders en stip het nog eens aan. Daarop krijg ik een "ja foutje, ze heeft toch haar excuses aangeboden en waar val je nu eigenlijk over" reactie..
Zucht.... Ik begrijp prima dat foutloos Nederlands schrijven niet noodzakelijk is als je verzorgende bent, maar als zorginstelling dien je de stagiaire te controleren en het belang van de AGV uit te leggen.
Iemand anders had "antwoord allen" gedaan dus nu weet ik hoe die mevrouw en haar moeder denken over reanimatie etc...
Daarnaast, als ik mijn mail met mevrouw onderteken, wens ik niet door eenjong dingonbekende met mijn voornaam aangesproken te worden. Dat getutoyeer van mensen die je nog nooit gezien hebben...
Bloemetje75 schreef:Daarnaast, als ik mijn mail met mevrouw onderteken, wens ik niet door eenjong dingonbekende met mijn voornaam aangesproken te worden. Dat getutoyeer van mensen die je nog nooit gezien hebben...