Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Kennelijk geloven zij( ik heb het ook moeten googelen want voor de 3e keer; ik ben geen gekkie)
Dat er een elite bestaat, dat Trump er mee te maken heeft en het als het ware dus allemaal een “ plan” heeft.
Ik weet het verder niet
Mijn hemel zeg, zal nog eens wat tikken hier als ieman wat vraagt.
Gadverdamme.
Muze schreef:Hoe moet ik dat weten.../
Als je het wilt weten, Google je t maar.
Ik blijf het toch niet zeggen.// ik geloof niet in complot theorieën.
bigone schreef:Muze, er zijn zoveel mensen die allerlei kreten op internet gooien zonder eigen uitleg erbij dat jij daar even onder werd geschaard . Op deze uitingen word inderdaad nogal fel gereageerd want in het conspiracy topic krijg je meteen het stempel schaap wanneer je vraagt om uitleg. Duidelijk dat jij het zo niet bedoelde.
karuna schreef:Ik zie me al gaan met de rolstoel. Langs de grote weg ruim 2 uur rollen minstens maar ik denk nog wel langer enkele reis.20 km is de dichtbijzijnde testpost, scootmobiel zou dat net halen heen en weer. Maar ja je laat je testen omdat je niet fit bent. Het zal maar slecht weer zijn, met koorts zo lang buiten zijn. Bussen gaan niet eens een locatie op. De andere misschien wel maar ja ov mag niet. Het was mijn probleem ook. Paar keer vervoer kunnen regelen twee keer niet, dan zit je daar met je koortshoofd heel beroerd te wezen en wel achter het stuur moeten stappen. Thuistesten was geen optie. Daarvoor moet je echt bedlegerig zijn, uit bed is dan zelf moeten komen,
Cer schreef:Omdat ze het gegoogled heeft, Destination.. Ik heb het net ook gegoogled, maar het is niet zo heel eenvoudig uit te leggen.. En totaal niet relevant voor dit topic..
En idd, wat Bigone zegt
Destination schreef:Cer schreef:Omdat ze het gegoogled heeft, Destination.. Ik heb het net ook gegoogled, maar het is niet zo heel eenvoudig uit te leggen.. En totaal niet relevant voor dit topic..
En idd, wat Bigone zegt
Nou, dan toch maar even via mijn telefoon gegoogeld.
"Eine böse, pädophile Elite, bestehend aus Politikern der amerikanischen Partei der Demokraten, den Medien, Banken und ranghohen Persönlichkeiten jüdischen Glaubens, herrsche dabei im Verborgenen über das Land. [...] US-Präsident Donald Trump stellt in der Q-Anon-Welt den Messias dar, der als Auserwählter die bösen Mächte stoppen könne.
https://rp-online.de/panorama/humbug-ve ... d-51831297
Dit lijkt me niet zo moeilijk uit te leggen? De elite bestaat uit politici van de Amerikaanse democratische partij, de media, banken en hooggeplaatste personen van het Jodendom. Trump is de messias die tegen de kwade krachten van de elite in kan gaan.
Destination schreef:Cer schreef:Omdat ze het gegoogled heeft, Destination.. Ik heb het net ook gegoogled, maar het is niet zo heel eenvoudig uit te leggen.. En totaal niet relevant voor dit topic..
En idd, wat Bigone zegt
Nou, dan toch maar even via mijn telefoon gegoogeld.
"Eine böse, pädophile Elite, bestehend aus Politikern der amerikanischen Partei der Demokraten, den Medien, Banken und ranghohen Persönlichkeiten jüdischen Glaubens, herrsche dabei im Verborgenen über das Land. [...] US-Präsident Donald Trump stellt in der Q-Anon-Welt den Messias dar, der als Auserwählter die bösen Mächte stoppen könne.
https://rp-online.de/panorama/humbug-ve ... d-51831297
Dit lijkt me niet zo moeilijk uit te leggen? De elite bestaat uit politici van de Amerikaanse democratische partij, de media, banken en hooggeplaatste personen van het Jodendom. Trump is de messias die tegen de kwade krachten van de elite in kan gaan.
Cer schreef:Ik heb de Nederlandse versie gegoogled...
https://qanonnederland.wordpress.com/
Ik vond de zin "De entitent 'Q" stelt vragen en geeft informatie voor analyse en gedachten" redelijk vaag.. ik haakte daar wel een beetje af hoor
@Ontherun: volgens mij beantwoord Muze een vraag van CharlyT, die het weer vraagt aan Blussum.. dus dan daar beginnen met je vraagstelling..Muze geeft slechts een voorzet van het antwoord..
Cayenne schreef:Goh, wat een gezellige sfeer hier...
Wij zijn net terug van de coronatest. Zowel manlief als ik zijn getest.
Ik vond het eigenlijk best meevallen! Leuk is anders maar het is zo voorbij.
Manlief daarentegen had na afloop bijna een traumabeertje nodig
Maar goed, we hebben het gehad en nu wachten op de uitslag.
Het viel me nog mee qua drukte. We waren een kwartier eerder als gepland al aan de beurt en er stond ook geen wachtrij.
Destination schreef:Cayenne schreef:Goh, wat een gezellige sfeer hier...
Wij zijn net terug van de coronatest. Zowel manlief als ik zijn getest.
Ik vond het eigenlijk best meevallen! Leuk is anders maar het is zo voorbij.
Manlief daarentegen had na afloop bijna een traumabeertje nodig
Maar goed, we hebben het gehad en nu wachten op de uitslag.
Het viel me nog mee qua drukte. We waren een kwartier eerder als gepland al aan de beurt en er stond ook geen wachtrij.
Zijn jullie nu wel op hetzelfde tijdstip getest of hebben ze je man een uur laten wachten?
Janinevv schreef:Een vraagje iedereen is bang en wil mondkap op. Maar een serieuze vraag ik heb op het rivm gekeken en de test resultaten bekeken.
https://www.rivm.nl/documenten/recenteviruitslagen27w
Hier gedownload..
Dragen we nu mondkapjes voor het Rhino virus of chlamydia ? Die aantallen liggen echt extreem veel hoger.