Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Exitium mooie actie.
Ik hebsoms wel moeite om een afrit te nemen als er een hele rij vrachtwagens achter elkaar rijdt.
Zit er liever niet tussen.
luuntje schreef:Exitium mooie actie.
Ik hebsoms wel moeite om een afrit te nemen als er een hele rij vrachtwagens achter elkaar rijdt.
Zit er liever niet tussen.
Siggislief schreef:Ik merk de laatste tijd dat de meeste langzaam rijdende mensen vooral in het midden blijven rijden.
Je kan er rechts niet langs want het mag niet, maar soms kan je niet anders..
pien_2010 schreef:Klopt. En alleen bij Parijs doe ik en velen dat met mij, daar iedereen die de snelweg op wil daar voorrang heeft, en in het begin wist ik dat niet en dat gaf wel eens situaties die niet best waren. Nu ik het weet blijf ik op de tweede baan en anderen hebben dan nog een of twee banen om te passeren.
Ik vind max 100 daaro genoeg.
Ook eens dat het altijd de grote duurdere auto's zijn die hierboven genoemd zijn.
xSagan schreef:Vandaag een nieuwe voor mij er bij gekregen op de bingokaart: mensen achter jou bepalen voor jou dat je al best de rotonde op kan terwijl er een tractor toch net wat sneller was en dat laten weten door de toeter. Jammer joh, ik bepaal nog steeds zelf wanneer ik kan. Ik ben nog niet levensmoe in ieder geval.xD
Ineke2 schreef:xSagan schreef:Vandaag een nieuwe voor mij er bij gekregen op de bingokaart: mensen achter jou bepalen voor jou dat je al best de rotonde op kan terwijl er een tractor toch net wat sneller was en dat laten weten door de toeter. Jammer joh, ik bepaal nog steeds zelf wanneer ik kan. Ik ben nog niet levensmoe in ieder geval.xD
Een aantal jaren geleden heb ik zo’n situatie ook gehad, alleen knalde het busje met bullbar bij mij achterop. Hij vond dat ik best de rotonde nog op had kunnen rijden. Nou ik vond van niet en hij had gewoon uit zijn doppen moeten kijken, afstand moeten houden en op tijd moeten remmen.
Auto total los en hij kon vrolijk door, dat maakt het extra zuur en kan er nog steeds boos / verdrietig om zijn.