Femke_Tweety schreef:Het wordt nog lolliger als je in het onderwijs werkt, en bruggers noemen je per ongeluk 'mama'....![]()
Hahaa daar zou ik dan wel heel hard om moeten lachen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Guilty.Het wordt nog lolliger als je in het onderwijs werkt, en bruggers noemen je per ongeluk 'mama'....![]()
Mkango schreef:Femke_Tweety schreef:Guilty.Het wordt nog lolliger als je in het onderwijs werkt, en bruggers noemen je per ongeluk 'mama'....![]()
"Mam- eh, sorry, mevrouw!"
HopeMyDay schreef:Ik heb het nooit begrepen.. op de basisschool is het "juf/juffie + voornaam" op de middelbare "mevrouw + achternaam" en zodra ze een opleiding gaan volgen mogen ze de docenten bij de voornaam aanspreken..
Ik ga nooit begrijpen waarom
HopeMyDay schreef:Ik heb het nooit begrepen.. op de basisschool is het "juf/juffie + voornaam" op de middelbare "mevrouw + achternaam" en zodra ze een opleiding gaan volgen mogen ze de docenten bij de voornaam aanspreken..
HopeMyDay schreef:Dat "juf/meester + voornaam" werd bij ons op school ingevoerd toen ik in groep 4 zat of zo... Ik ben er nog steeds niet zo'n voorstander van; school mag van mij best wat formeel zijn, dan leren die kinderen misschien eens wat manieren.Ik heb het nooit begrepen.. op de basisschool is het "juf/juffie + voornaam" op de middelbare "mevrouw + achternaam" en zodra ze een opleiding gaan volgen mogen ze de docenten bij de voornaam aanspreken..
Varekaj schreef:Ik had al een rotdag maar dat deuntje gaf me eerst een rolberoerte (kwam uit niks op vol volume de ruimte in knallen) en nadien had ik bijna een spontane huilbui![]()
En nadien kwam dan het besef dat ik er nog f*cking 2 weken dagelijks naar moet luisteren.
Er zijn geen bewoners die in die gang wonen, alleen passage van hen en het bezoek. En uiteraard is dat "zo schattig". Logisch. Ze zijn allemaal zo potdoof als wat.