Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:55

Jolien87 schreef:
Steeph schreef:
Wachten op een pakketje dat binnen nu en 4 uur wordt geleverd. Niet naar de wc, want zodadelijk ben je niet snel genoeg terug. Niet stofzuigen want dan hoor je de bel niet. De kans is zo klein dat ze precies aanbellen op dat moment, maar je zult altijd zien :+

Ik zou de stofzuiger aanzetten en voor de deur gaan zitten. Wedden dat de postbode binnen 5 minuten voor je deur staat?

Nou! Ik heb gestofzuigd en geplast, guess what..!
Spoiler:
Mijn pakket is nog niet binnen en nog geen bezorger gezien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 16:23

Steeph schreef:
Spoiler:

Nee, die heb je dus gemist }:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 16:24

Niece schreef:
Steeph schreef:
Spoiler:

Nee, die heb je dus gemist }:)

Waarschijnlijk _O-

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:57

Pfff, ik erger me rot aan een buitenlandse student die bij ons stage wil lopen. Daarvoor gelden extra procedures en moet er toestemming gevraagd worden bij expat centrum. Dus ik netjes overleg plegen met HR, overzichtje gemaakt met welke informatie en documenten vereist zijn en informeer de student en de begeleider vanuit de uni dat het verkrijgen van die toestemming van EP minimaal drie weken duurt. Krijg ik een mailtje van de studente dat ze helemaal in shock is na mijn berichtje, dat ze niet snapt waarom wij dat niet al eerder hadden aangevraagd en of het niet wat sneller kan. NEE maf mens... Ik kan geen officiële procedure versnellen en als jij sneller wil beginnen omdat je nu een vakken vrije periode hebt dan had je misschien zelf twee maanden geleden moeten beginnen met dit te regelen.... Ik heb haar voor het eerst nu bijna drie weken geleden gesproken en ze heeft niet eens een gespreksverslag of opzet van stage onderzoek naar me gestuurd... Eerlijk? Heb er eigenlijk nu al geen zin meer in. Ik heb haar studie coördinator maar even ingeseind dat ik me irriteer aan de houding van de student...

Weggebokt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 20:47

Storing van t mobile

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 20:54

Aan dat ik denk dat een van de hengsten die ik train neurologisch niet helemaal goed/gezond is... zijn reacties zijn helemaal niet normaal voor een hengst van die leeftijd en hij lijkt druk/afname van druk niet of pas heel laat te registreren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:44

M'n broertje die besluit nu te gaan piano spelen. Had em nog zo gezegd die koptelefoon te gebruiken. Hoop dat ie snel weer naar z'n kamer kan. Ben em nu al zat.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-20 22:46

Zenuwachtig voor mijn gesprek morgen, alleen maar omdat er iemand bij zit die (be)oordeelt. Stomme faalangst -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:50

Het geïsoleerde leven begint me op te breken. En daar erger ik me aan :').

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:00

Dat mijn salaris alweer niet klopt wordt daar echt zo moe van dat je overal achteraan kan gaan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:03

M'n vader die gewoon. Niet. Luistert. als je een verhaal vertelt :')

Ik bel m'n ouders elke zondag om even bij te kletsen en heb ze dus afgelopen zondag allebei uitgebreid verteld over hoe onze manege met de coronacrisis omgaat, heb ze zelfs nog een filmpje gestuurd van hoe de paarden er nu bij staan... en dan belt m'n vader vanavond weer 'gewoon zomaar' (ik dacht eerst :? :? Is er iemand dood :? want dat is vrij letterlijk de enige reden dat m'n ouders normaal doordeweeks bellen) en vraagt: 'goh en hoe is het nu op de manege, hebben de paarden nu vakantie?'

Dude 8)7 Ik heb het je drie dagen geleden uitgelegd 8)7 Je kunt tenminste doen alsof je geluisterd hebt 8)7

(En dit is niet omdat ie het in de tussentijd weer vergeten is, echt niet. Hij luistert gewoon niet als iemand aan het woord is, want dit soort dingen gebeuren ook als je iets twee tellen geleden hebt verteld :') )

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:22

Mailtje van mijn ouders dat ze nu toch tijd zat hebben om even langs te komen en afspraak wilde maken. Wat dacht je gewoon even niet. _-:( _-:( _-:( _-:( |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:32

Dat ik eindelijk een keuze heb weten te maken met een nieuw bureau en een nieuwe salontafel, is het bureau niet bestelbaar bij de winkel. Wel op te halen, maar het filiaal is gesloten vanwege corona... Ik wil gewoon zonder rugpijn thuis kunnen werken -O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:52

Loeky01 schreef:
Dat ik eindelijk een keuze heb weten te maken met een nieuw bureau en een nieuwe salontafel, is het bureau niet bestelbaar bij de winkel. Wel op te halen, maar het filiaal is gesloten vanwege corona... Ik wil gewoon zonder rugpijn thuis kunnen werken -O-

Ik had hetzelfde... Had een bureau nodig voor mijn thuiswerkplek, die ik pas sinds 1 maart nodig heb...
Nergens voor een normale prijs bureaus te krijgen.

Ik ben uiteindelijk voor een kantoor handel gegaan. Iets minder esthetisch verantwoord maar wel relatief betaalbaar & snel leverbaar...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 02:02

Foaly schreef:
M'n vader die gewoon. Niet. Luistert. als je een verhaal vertelt :')

Ik bel m'n ouders elke zondag om even bij te kletsen en heb ze dus afgelopen zondag allebei uitgebreid verteld over hoe onze manege met de coronacrisis omgaat, heb ze zelfs nog een filmpje gestuurd van hoe de paarden er nu bij staan... en dan belt m'n vader vanavond weer 'gewoon zomaar' (ik dacht eerst :? :? Is er iemand dood :? want dat is vrij letterlijk de enige reden dat m'n ouders normaal doordeweeks bellen) en vraagt: 'goh en hoe is het nu op de manege, hebben de paarden nu vakantie?'

Dude 8)7 Ik heb het je drie dagen geleden uitgelegd 8)7 Je kunt tenminste doen alsof je geluisterd hebt 8)7

(En dit is niet omdat ie het in de tussentijd weer vergeten is, echt niet. Hij luistert gewoon niet als iemand aan het woord is, want dit soort dingen gebeuren ook als je iets twee tellen geleden hebt verteld :') )

Is dat niet man-eigen? :D
Mijn man heeft er ook een handje van. Dan vertel ik dat er vandaag 80 doden zijn door Corona en 5 minuten later vertelt ie hetzelfde verhaal aan mij :')
En dan zeg ik dat ik het net heb lopen vertellen en beweert hij dat dat niet zo is _O-
En nee, hij is niet dement :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 06:22

Selectieve korte termijndementie :=.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:04

Cayenne schreef:
Mijn man heeft er ook een handje van. Dan vertel ik dat er vandaag 80 doden zijn door Corona en 5 minuten later vertelt ie hetzelfde verhaal aan mij :')
En dan zeg ik dat ik het net heb lopen vertellen en beweert hij dat dat niet zo is _O-

Ik vind het altijd een beetje makkelijk om lomp gedrag af te doen als 'man-eigen'. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:19

Foaly schreef:
Cayenne schreef:

Ik vind het altijd een beetje makkelijk om lomp gedrag af te doen als 'man-eigen'. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

Het is dan ook niet man-eigen. Mijn vriend en ik luisteren wel naar elkaar als er wat verteld wordt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:21

Ik heb het zelf ook weleens, helemaal niet uit desinteresse, maar omdat ik gewoon echt heel vergeetachtig ben op de korte termijn. Soms twijfel ik zelf gelijk en zeg dan zoiets van "of zei jij dat net ook?" :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:21

Mijn man heeft daar ook een handje van, hij heeft het van zijn moeder hahah.

Ik kan ook iets vertellen en echt nog geen minuut later vraagt hij precies dat wat ik net verteld heb. Het is niet echt onwil maar die man is altijd zo druk in zijn hoofd :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:11

Collega die hoest zonder haar hand/elleboog voor haar mond te doen..
En dan maar klagen hoe erg de corona is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:13

nicole_floor schreef:
Collega die hoest zonder haar hand/elleboog voor haar mond te doen..
En dan maar klagen hoe erg de corona is.

Oh bah wat irritant en dom! Kan je haar daar niet op aanspreken?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:18

Naja is al heel vaak gedaan ook voor de corona, maar ze snapt het niet of ze heeft het niet door ofzo.

Nu is het natuurlijk helemaal not done.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:34

Foaly schreef:
Cayenne schreef:

Ik ook hoor... mijn moeder is namelijk degene die het bij ons thuis doet. Zelfs als zij nota bene de vraag stelt en m’n vader maar half mee zit te luisteren, weet hij het antwoord en zij niet. :))

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:41

Foaly schreef:

Ik ken ook genoeg vrouwen die niet luisteren.

Ik kan maar niet bedenken hoe ik de Lego van de kinderen het beste kan sorteren. Uiteraard waar de dozen nog van zijn, terug in de doos met bouwplan maar de rest? Zoveel opties....