Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Ah.. Ik kom er net achter dat het houten riendiertje geen hint was maar dat er nog een soort tekening in een enveloppe in zat..
[ [url=m/3ZtujV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar mogelijk is het vraagteken boven mijn hoofd nog groter geworden.. Ik heb alles al 3x omgedraaid en door elkaar gehusselt maar kan er nog weinig van maken..
To be continued dus
M_D_H schreef:Goldie schreef:Dees je schat ons Secret Santa's wel onnozel in hoor
Ja vond het ook wel jammer dat het zo snel al werd genoemd
Ik heb gewoon hoop dat iemand er in trapt
germie schreef:Debbie schreef:Ah.. Ik kom er net achter dat het houten riendiertje geen hint was maar dat er nog een soort tekening in een enveloppe in zat..
[ [url=m/3ZtujV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar mogelijk is het vraagteken boven mijn hoofd nog groter geworden.. Ik heb alles al 3x omgedraaid en door elkaar gehusselt maar kan er nog weinig van maken..
To be continued dus
is dat geen axolotl?
Verder gave pakketten hoor.
Ik wacht nog rustig af.
Citaat:Wij waarderen een ieder haar enthousiasme echter wordt er nu wel erg snel met tips gestrooid.
Dat gezegd hebbende... Als jullie je hieraan storen komen jullie naar mij toe in pb, gelieve niet zelf op lossen in dit topic, via pb, sms, whatsapp, facebook, twitter of instagram of welk kanaal dan ook...![]()
Gewoon een pb aan mij volstaat![]()
.
Ook mag de toon van sommige berichten iets euhm, vriendelijker? (Ik heb er even geen ander woord voor ):o
Ik spreek hierin niemand persoonlijk aan, maar als je het gevoel hebt dat dit bericht wellicht voor jouw kan gelden, dan is dit je kans er wat mee te doen![]()