Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zie je jezelf al zitten met iemand op 1,5 meter afstand
.

.
. Ik ben echt niet gemaakt voor zulke dingen
topsylover schreef:Ik zet er nieuwe foto's in iedere keer als ik weer op zoek moet naar een ander. Als je nooit actief bent dan laat het algoritme je ook veel minder vaan naar voren komen bij swipers dus het is wel belangrijk dat je je profiel update af en toe.
topsylover schreef:Ik zet er nieuwe foto's in iedere keer als ik weer op zoek moet naar een ander. Als je nooit actief bent dan laat het algoritme je ook veel minder vaan naar voren komen bij swipers dus het is wel belangrijk dat je je profiel update af en toe.
Had een leuke match deze ochtend, veel berichten uitgewisseld en nu heeft hij het al over knuffelen op de bank samen. Ik ben helemaal geen knuffelig persoon.
En zeker niet bij mensen die ik niet ken. Dus mijn interesse meter is al snel gedaald. Waarom ben ik zo moeilijk.
Neverland schreef:Volgens moet je inderdaad gewoon regelmatig de app aanzetten en ben je al actief.
Ik vind mezelf soms echt een zeikwijf.Had een leuke match deze ochtend, veel berichten uitgewisseld en nu heeft hij het al over knuffelen op de bank samen. Ik ben helemaal geen knuffelig persoon.
En zeker niet bij mensen die ik niet ken. Dus mijn interesse meter is al snel gedaald. Waarom ben ik zo moeilijk.