[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aaidaa

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:42

Hier tot minimaal september nog thuiswerken, maar dat kan met mijn werk ook makkelijk. Ik ben wel al snel van de chilloutfits afgestapt, om toch wat meer het onderscheid tussen werk en vrij te krijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:45

Ik helaas nog tot november thuis studeren. Baal er echt enorm van. Maar spreek wel met vrienden enzo af zodat ik buiten de deur kom.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:00

8 weken thuis gezeten (onderwijs), vooral in stalkleding doorgebracht _O-

Net ff dw Honkemuller binnen gewipt, maar: I should have known better en had NIET moeten denken dat eens een keer een ander mod bh dan gewoon heus wel in mijn 'normale' maat zou passen :roll:
Daarom heb ik dus een hekel aan bh 's kopen _-:(

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:00

Ik werk sinds half mei weer op kantoor. Thuis zat ik er niet veel anders bij gezien ik veel moest videobellen met cliënten en collega's, behalve dan dat ik geen schoenen aantrok :D.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:53

MamaMiesje schreef:

Net ff dw Honkemuller binnen gewipt, maar: I should have known better en had NIET moeten denken dat eens een keer een ander mod bh dan gewoon heus wel in mijn 'normale' maat zou passen :roll:

Eens naar een speciaalzaak gaan? Hunkemoller is leuk als je normale borsten hebt. Maar als je ze niet past, pas je ze vaak allemaal niet daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:54

Ik ga voor BH's altijd naar Superbra in Rotterdam of Utrecht, daar kunnen ze je echt goed meten. Of ik bestel bij Elomi, die zitten ook fijn. Ik draag 85G dus heb ook echt speciaalzaken nodig, bij Hunkemoller kom ik echt niet ver.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 16:55

Ik zit al 14 weken thuis, sinds half maart :z Ik mag op afspraak naar kantoor, als het "moet". Bij ons is thuiswerken de standaard, in ieder geval tot september -O- Kleed me 3/5 dagen leuk aan, de andere 2 zit ik vaak de hele dag in sport/rijkleding met het idee dat ik me dan niet om hoef te kleden :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:04

Blue_flower schreef:
MamaMiesje schreef:

Eens naar een speciaalzaak gaan? Hunkemoller is leuk als je normale borsten hebt. Maar als je ze niet past, pas je ze vaak allemaal niet daar.

Ga ik ook wel eens hoor, maar: pffff :$
(maar je vervolgens wel weer aan je (_) (_) ergeren :') )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-20 18:17

Ik ga altijd naar Bettie boobs in Amsterdam echt ik wil nooit meer anders. Ik geef liever meer uit dat de dames er mooi inzitten. Dan halfbakken bh’s van de Hunkemöller waardoor ik last van mijn rug krijg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:18

*komt ook weer eens aanwaaien*

Hier ook thuiswerken de norm. Maar sinds een week mogen we weer max. 2 dagen in de week op kantoor werken volgens een schema. Zodat niet iedereen tegelijk er is. Werkt toch net wat prettiger dan alles via teams.

Alleen ... dan moet je je dus weer helemaal aankleden. Thuiswerken deed ik namelijk half aangekleed met huisbroek aan. Dan krijg je zulke combinaties..
Afbeelding
_O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:35

Haha Idinn, topper :') :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 18:55

Maar dat blousje tho <3

Bonprix heeft ook goede fijne bhs daar kocht ik altijd met F. Nu even Primark Bhs want bijna nieuwe tietjes :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 19:35

Die poesbloes wil ik ooooook :D

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:25

Die poesblouse is echt leuk!

Ik heb een rottige bh maat, 75H.
Ik slaag tegenwoordig goed onlin bij lace-lingerie.nl en dan heb ik het liefst het merk Ava. Zitten zo goed!

Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:14

Ik heb 75E, de 'massa' zit vooral onderin (iets met leeftijd en de afgelopen jaren veel afgevallen a.k.a. gewoon hangtetten :') )
Dus ik moet/wil sowieso' full cup' want anders trilt en drilt al dat losse vel bovenop zo, met elke stap die je zet :+
En minstens 3 haakjes

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:30

Ik heb 85F dus dat is ook moeilijk te winkelen. Ik wil over een tijdje ook naar een speciaalzaak. Ik woon in de regio Noord-Brabant (zuidoost) en zou het liefst binnen Brabant blijven, of noord Limburg. Ik heb bij de Annadiva mijn bikini besteld, zijn die in het echt ook aan te bevelen qua meten, advies etc?

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:50

En de Livera, is dat niks? Daar hebben ze ook veel bh's in de maten F, G en H. Op de website in ieder geval. In de winkel heb je misschien wat minder keus.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:17

Mag ik even jullie mening? Ik twijfel tussen twee jurken voor een fotoshoot.

Afbeelding

Voordelen:
-Meer bewegingsvrijheid
-Geen risico op afzakken

Nadelen:
-Twee splits, dus misschien niet zo mooi als het een beetje wegwaait (dan lijkt het alsof ik in mijn onderbroek sta _O-)
-Hoe ziet het er uit als ik op mijn pony zit, waar gaan die twee delen dan heen? Misschien weer onderbroek effect
-Eigenlijk wel een BH onder nodig, maar hoe doe je dat bij zo'n see-through jurk :')

Afbeelding

Voordelen:
-Mooiere hals (ketting komt mooier uit)
-Geen bh nodig
-Relatief weinig kans op afzakken (zit een siliconen randje aan)

Nadelen:
-minder bewegingsvrijheid, onderrok tot beneden door.
-Toch een kans op afzakken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 17:48

2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:27

Nou dames; niet dat ik perse ambieer om foto's van mezelf op dit forum te zetten, maar ik ben wel opzoek naar wat hulp. Net als de meesten werk ik thuis, waardoor ik me vaak al niet al te florissant aankleed, maar ik ben ook nog zwanger. Ik weet echt niet meer wat ik aan moet. Alles is zo oncomfortabel; ik kan niet goed kleding op mijn buik verdragen, tenzij het wijd is. Nu heb ik ook nog de 'handicap' dat ik vrij klein ben. Zou iemand eens met me mee willen denken?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:35

anniekow schreef:
En de Livera, is dat niks? Daar hebben ze ook veel bh's in de maten F, G en H. Op de website in ieder geval. In de winkel heb je misschien wat minder keus.

Ben ik een keer geweest en vrij hard weer naar buiten gerend := de verkoooster daar probeerde me een BH aan te smeren die echt totaal niet goed zat. Dus helaas geen goede ervaring mee.

@Nala ik zou voor jurk 2 gaan!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 18:50

Joman schreef:
Nou dames; niet dat ik perse ambieer om foto's van mezelf op dit forum te zetten, maar ik ben wel opzoek naar wat hulp. Net als de meesten werk ik thuis, waardoor ik me vaak al niet al te florissant aankleed, maar ik ben ook nog zwanger. Ik weet echt niet meer wat ik aan moet. Alles is zo oncomfortabel; ik kan niet goed kleding op mijn buik verdragen, tenzij het wijd is. Nu heb ik ook nog de 'handicap' dat ik vrij klein ben. Zou iemand eens met me mee willen denken?

Je zou naar dit model jurkjes kunnen kijken:

Afbeelding

Zit luchtig en niet te strak rond de buik en met eventueel een riempje ook netjes.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:13

xPabloBokt schreef:
anniekow schreef:

Ben ik een keer geweest en vrij hard weer naar buiten gerend := de verkoooster daar probeerde me een BH aan te smeren die echt totaal niet goed zat. Dus helaas geen goede ervaring mee.

@Nala ik zou voor jurk 2 gaan!

Ik heb dezelfde ervaring. Ze gaf me bh's die mijn borsten helemaal plat drukte. Toen ik er iets van zei kreeg ik als antwoord;' andere mensen met zulke grote borsten zouden blij zijn als ze er wat kleiner uit zouden zien in kleding.'

Andere mensen ja.... |o

@Nala ik denk dat beide jurken kunnen maar ik zou er sowieso een (strapless)bh onder aan doen. Ik vind zonder bh maar zelden mooi staan.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:19

Ik val even binnen, nav TheWelsh even bij Ava gekeken en dat is toch een stuk voordeliger dan PrimaDonna. Qua stevigheid/ondersteuning vergelijkbaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:22

xPabloBokt schreef:
Ik heb 85F dus dat is ook moeilijk te winkelen. Ik wil over een tijdje ook naar een speciaalzaak. Ik woon in de regio Noord-Brabant (zuidoost) en zou het liefst binnen Brabant blijven, of noord Limburg. Ik heb bij de Annadiva mijn bikini besteld, zijn die in het echt ook aan te bevelen qua meten, advies etc?

Le Net in Eindhoven heeft een groot assortiment. Daar kun je zeker slagen. Mooie merken. Wel duurder, maar daar kom je toch niet onderuit met een dergelijke maat.