Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamaMiesje schreef:8 weken thuis gezeten (onderwijs), vooral in stalkleding doorgebracht
Net ff dw Honkemuller binnen gewipt, maar: I should have known better en had NIET moeten denken dat eens een keer een ander mod bh dan gewoon heus wel in mijn 'normale' maat zou passen
Daarom heb ik dus een hekel aan bh 's kopen
Blue_flower schreef:MamaMiesje schreef:8 weken thuis gezeten (onderwijs), vooral in stalkleding doorgebracht
Net ff dw Honkemuller binnen gewipt, maar: I should have known better en had NIET moeten denken dat eens een keer een ander mod bh dan gewoon heus wel in mijn 'normale' maat zou passen
Daarom heb ik dus een hekel aan bh 's kopen
Eens naar een speciaalzaak gaan? Hunkemoller is leuk als je normale borsten hebt. Maar als je ze niet past, pas je ze vaak allemaal niet daar.
anniekow schreef:En de Livera, is dat niks? Daar hebben ze ook veel bh's in de maten F, G en H. Op de website in ieder geval. In de winkel heb je misschien wat minder keus.
Joman schreef:Nou dames; niet dat ik perse ambieer om foto's van mezelf op dit forum te zetten, maar ik ben wel opzoek naar wat hulp. Net als de meesten werk ik thuis, waardoor ik me vaak al niet al te florissant aankleed, maar ik ben ook nog zwanger. Ik weet echt niet meer wat ik aan moet. Alles is zo oncomfortabel; ik kan niet goed kleding op mijn buik verdragen, tenzij het wijd is. Nu heb ik ook nog de 'handicap' dat ik vrij klein ben. Zou iemand eens met me mee willen denken?
xPabloBokt schreef:anniekow schreef:En de Livera, is dat niks? Daar hebben ze ook veel bh's in de maten F, G en H. Op de website in ieder geval. In de winkel heb je misschien wat minder keus.
Ben ik een keer geweest en vrij hard weer naar buiten gerendde verkoooster daar probeerde me een BH aan te smeren die echt totaal niet goed zat. Dus helaas geen goede ervaring mee.
@Nala ik zou voor jurk 2 gaan!
xPabloBokt schreef:Ik heb 85F dus dat is ook moeilijk te winkelen. Ik wil over een tijdje ook naar een speciaalzaak. Ik woon in de regio Noord-Brabant (zuidoost) en zou het liefst binnen Brabant blijven, of noord Limburg. Ik heb bij de Annadiva mijn bikini besteld, zijn die in het echt ook aan te bevelen qua meten, advies etc?